De ceva vreme (1 an jumate) lucrez in principal cu emag-ul cand vine vorba de sisteme si componente. Am notebook-ul cumparat de la ei si in ciuda unor “mici” aventuri cu service-ul lor (care suge by the way) am scos-o la capat datorita celor de la marketing (incredibil dar adevarat) si i-am recomandat in continuare. Majoritatea instructorilor din academie si-au luat notebook-uri de la emag si am avut si doua comenzi de peste 25.000 RON pe la ei in afara de chestiile minore.
La inceputul saptamanii trecute am facut o comanda la ei pentru un rucsac de notebook si un hdd S-ATA Seagate de 250 GB. Pe site scria frumos ” Disponibilitate: la comanda, 24 ore “. Ok… aveam banii pregatiti, cand ma anuntau ca au produsele in stoc ma duceam la ei sa le ridic. A trecut o saptamana si 1 zi de atunci. Evident ca am cheltuit o parte din bani pe altele deci va trebui sa umblu din nou pe la rezerva “strategica” cand va veni comanda. Chiar.. oare cand va veni comanda ? Care-i diferenta dintre 24 de ore si 192 de ore ? Daca tot au camp in cadrul site-ului cu “Disponibilitate” de ce le place sa manance rahat acolo ?
A doua chestie care m-a deranjat la ei este modul in care livreaza gratuit produsele. Ei bine, emag livreaza gratuit daca comanda depaseste 5 milioane FARA TVA. Yeap… FARA TVA. Noi nu platim fara TVA asa ca ar fi putut si ei sa puna acolo o suma rotunda de 6 milioane cu tot cu TVA daca au cheltuieli atat de mari cu transportul si nu fac fata. Mi se parea un pic mai normal mai ales ca, peste tot pe site, preturile lor sunt afisate cu tot cu TVA.
Am ajuns sa cred ca orice firma IT din Romania, in momentul in care depasesc un anumit numar de clienti, isi transforma radical politica in asa fel incat ajung sa dea cu flit si sa-si cam bage picioarele in ele de vanzari ca oricum scot destui bani acum.
Neah, emag a supt violent intodeauna cot la cot cu Pczone, care de vreo 2 zile nu sunt in stare sa-mi livreze o nenorocita de pereche de casti.