Laptop-ul meu are cam 2 ani. Face de fapt 2 ani in martie. L-am luat pentru ca am avut nevoie de el si nu regret nici in momentul de fata. N-a fost chiar cea mai buna alegere dar si-a scos banii pana acum. E luat de la eMag cu credit, in euro, de la Raiffeisen pe vremea cand euro era cam 40.000. Mai am de platit puțin si am scapat.

Intre timp, laptopul a stat prin garantii o gramada. In principal din vina mea si dupa aia din cauza incompetentei celor de la Scop si eMag. La fix doua saptamani dupa ce l-am cumparat m-a mancat undeva sa-i fac update de bios cu un executabil de windows de pe site-ul oficial fujitsu-siemens. Ceva a mers prost in timpul update-ului si laptopul n-a mai pornit de loc. L-am dus in service si a stat cam 3 saptamani. Cand l-au adus, mi-au zis ca i-au schimbat placa de baza. A doua zi am observat ca, in momentul in care il porneam de la buton, daca-i dadeam shutdown nu mai puteam sa-l repornesc decat daca-i scoteam bateria din spate si o bagam la loc. Evident l-am dus inapoi in service dar, suparat ca a durat atat de mult si ca asta era clar o greseala de-a lor am tinut neaparat sa vorbesc cu cei de la Scop (unde s-a executat service-ul). Asa ca n-am mai avut intrare in service la emag si am plecat cu el direct in Scop. Acolo l-au mai tinut vreo 2 saptamani si iar i-au schimbat placa de baza.

Cam cand expira garantia l-am dus din nou pentru ca-mi facea probleme DVD-RW. A stat 2 saptamani la emag dupa care m-a sunat o gagica sa-mi zica ca nu mai e in garantie. M-am certat cu ea pe la telefon si i-am zis sa vorbeasca cu Scop-ul. Dupa inca o saptamana in care am crezut ca ei s-au ocupat de asta m-a sunat din nou sa-mi zica ca cei de la Scop nu recunosc nimic si sa vin sa-l iau. Am ajuns la eMag, m-am ciondanit cu ei pe acolo, am ajuns la un sef de departament de pe la ei si am primit promisiunea ca se va rezolva problema. Dupa inca 2 saptamani m-am dus sa-l ridic. Ajungand acasa constat ca nu mai aveam DVD-RW pe laptop. Mi-au pus o unitate combo.

Ma intorc cu el la garantie si-i arat gagicii de la service problema. Ea imi raspunde foarte candid ca probabil nici n-am avut unitate DVD-RW. Ca ei nu fac greseli. Am inceput sa fac iar galagie si a aparut un nene care m-a dat afara din service. Ofticat m-am dus in sediul comercial (in sediul vechi) si am vorbit cu o veche prietena care lucreaza la ei. Am explicat problema din nou unui sef de acolo si m-a pus sa completez o plangere. A doua zi m-au chemat sa-mi schimbe unitatea optica. Mi-au dat-o si pe aia combo si am aflat ca seful de la service a platit-o din buzunar pe cea montata in laptop-ul meu.

In afara de “ghinioanele” cu service-ul n-am avut probleme cu el. In schimb, cam acum 2 saptamani iar am patit un necaz la el. A cazut cu tot cu rucsac pe jos si s-a rupt butonul pe care apasa ecranul cand il inchizi. De obicei eu il tin in stand-by cu toate programele pornite. Cand plecam de undeva inchideam pur si simplu capacul si asteptam sa faca suspend to ram ca sa-l bag in rucsac. Acum tre sa-i dau manual sa faca. Si nu ca ar fi o munca grea dar am o senzatie nasoala cand incepe sa se deterioreze un lucru la care mai am de platit inca 1 an de zile.

Sper ca peste un an sa muncesc undeva serios sau sa ajung sa castig indeajuns de bine pentru ceea ce fac si acum incat sa-mi iau unul nou fara sa mai recurg la rate.