Cred că relația mea cu cei de la Fan Courier stă sub o zodie nefastă. Au să-mi livreze un plic (biletele luate la Andre Rieu). Fiind anunțat de cei de la Eventim ca vor începe livrările de luni da’ nimic altceva în plus detalii, n-am stat să mă cramponez de ei. Nici c-aș fi avut cum, săptămâna asta eram prins la un curs în zilele de luni, marți și joi. Primesc marți dimineață pe la 10 un SMS în timp ce eram în curs prin care eram anunțat de faptul că va fi livrat plicul în ziua respectivă. O oră mai tâziu mă sună și curierul care mă ia imediat la rost, “nu sunteți acasă, că nu răspundeți la interfon !”. Rămân ușor blocat da’ mă repliez rapid și-i transmit cât se poate de clar că NU aveam de unde să știu în ce zi va veni el și nu-i nimeni tâmpit să stea acasă o săptămână întreagă doar-doar va ajunge curierul. Îi spun că mă găsește fie în ziua respectivă la altă adresă, fie joi (astăzi), între orele 9 și 15. Bun, rămâne să-mi livreze joi un alt coleg comanda la cealaltă adresă specificată.
Ieri (miercuri), fiind zi de pauză la curs, am fost pe drumuri până mai spre seară, am observat că m-a sunat la un moment dat un număr necunoscut. Dar știind că-i specificasem curierului să vină joi n-am făcut legătura. Azi termin treaba pe la un 15:20, văd că n-a ajuns curierul, nu mai stau să-l aștept, plec. Mă sună 15 minute mai târziu să-mi spună la fel, că el a ajuns. Îi comunic și ăstuia faptul că am dat totuși un interval de livrare. Interval în care pot măcar să fiu sunat, sau pot primi măcar un SMS să mi se spună că va fi livrată comanda acolo, în jurul orei X. Mi se spune tăios că el a venit și ieri si nu i-am răspuns la telefon. Facepalm. Îmi sare țandăra, îi spun că i-am specificat clar colegului că voi fi DOAR joi acolo între orele 9-15 și că, dacă vrea să livreze, îi pot da altă adresă. I-am dat adresa soacră-mii că pe ea o găsește acasă.
Să ne înțelegem, nu vorbim aici de chițibușuri că m-a pus curierul să ies în frig fără geaca pe mine. Neah, vorbim de lipsă acută de comunicare și ignorarea completă a unor instrucțiuni simple. Chiar m-am oferit azi să mă întorc eu din drum după el și să ne întâlnim undeva (deși am achitat curier ca să nu fiu nevoit să mă plimb prin București după colet). Nu s-a putut nici asta.
Comparativ cu ăștia, am avut de primit un colet de la SportsDirect. Care-a venit cu un alt curier. M-a sunat azi să mă întrebe dacă-s acasă, i-am spus că nu-s, că sunt la adresa X, în alt sector, 2 ore mai târziu venea coletul de la SportsDirect acolo fără probleme. Deci e posibil.
Din pacate, pana acum Fan au fost cei mai ok din punctul meu de vedere. Si zic “din pacate”, pentru ca nu au fost nemaipomeniti, ci pur si simplu ceilalti au fost mai cretini.
GLS nu livreaza colete daca nu au numar de telefon, si nici nu se obosesc sa comunice expeditorului asta. Nu… tin coletul 2 saptamani in depozit, dupa care-l trimit inapoi.
Cargus pierd colete in propriul depozit (a intarziat o livrare vreo 3 zile pentru ca nu-mi mai gaseau coletul in depozit), nu-s in stare sa copieze corect adresele de pe o eticheta pe alta (colet venit prin DHL, cu adresa pe el; ajuns la Cargus, astia copiaza adresa dar “omit” sa copieze si “aleea”, drept pt care curierul m-a cautat pe “strada”, desi avea si eticheta originala la dispozitie).
DPD nici nu mai zic, aceeasi problema cu GLS – daca nu ai pus numar de telefon nici nu se obosesc sa incerce livrarea, pur si simplu baga “adresa incompleta” si tin coletul pana expira perioada de livrare, dupa care-l returneaza.
Mai erau unii, GLS sau Cargus, nu mai tin minte, care mi-au lasat in repetate randuri coletele pe la vecini, fara sa ma sune sa confirm ca-s de incredere vecinii, fara sa ma instiinteze in vreun fel.
Sa fii tu sanatos… eu deja m-am invatat sa alerg curieru’ prin tot Militariu’ cu masina, ca reuseste sa vina FIX cand eu nu-s acasa :( Si toti, da’ TOTI, te suna fix cand au ajuns in fata blocului, desi tu ai spus clar in comanda “sunati inainte, ca sa stabilim un interval de livrare). Fix pentru ca nu poti sa stai toata saptamana acasa dupa principiu’ “da’ daca vine acu’??”
Fan Courier are o bila alba ca trimite SMS cu numarul de tel. al curierului, si poti sa-l suni sa il intrebi cam cand ajunge. Da’ are si doua bile negre (no pun intended), pentru ca da ca interval de livrare doar “9-17” (doar tu n-ai altceva de facut decat sa-i astepti pe ei toata ziua), si pentru ca te pun sa suni tu, nu te suna ei.
In rest… cu toti (Fan, DPD, Urgent, etc) am avut si experiente placute, si neplacute. Depinde pana la urma si de omul care livreaza…
Eh, oamenii au dat marți dimineață SMS cu numărul celui care trebuia să livreze la mine coletul prin Titan. Dar azi n-am mai primit nimic. Așa că sistemul cu SMS-ul are și el limitările lui.
Fin punctat treaba cu geaca…. ce sa-ti fac daca nu te citeste Fan-ul. Pe ea o citeste si i-a raspuns repede in comentarii :)
Ba citesc și-aici. Da’ îs conștienți că ăleia îi bagă pe gură un bec și-un pișcot și-au rezolvat-o. Eu intru în categoria troll că nu pișcotăresc.
Lol, m-am uitat si eu sa vad care-i chestia cu domnita cu becu’ si fancurierul. Mititica de ea, cum a trebuit sa iasa in frig cu numai o bluzita pe ea.
Deh, femeie. Un barbat ar fi iesit cu geaca pe el, nu intr-o bluzita.
Hehehe … ieri m-am intors de 2 ori la birou de-ampulea, pentru ca Fanu’ a considerat ca e mai bine sa trimita 2 colete la aceeasi adresa cu 2 masini diferite. Asta dupa ce venisem o data special pana in fata biroului pentru a prelua un Cargus (desi ii propusesem si astuia sa ne vedem undeva in zona de acoperire, sa nu mai ocolesc eu aiurea, ca nu aveam in plan). A venit Cargusu’, am plecat, am ajuns in intersectia X (vreo 1500 m de birou), suna telefonul – Fan. Ma intorc, plec, ajung iarasi in intersectia X (aceeasi), suna telefonul – Fan. Ma intorc iarasi.
Lucrez cu Nemo in special de vreo 4 ani. Putin, dar constant. Cam tot de atunci ma rog de ei sa facem contract, cam de 2 ori pe an. Nimic. Sun acu’ o saptamana la Nemo – aveam de trimis o garantie la Timisoara. “Ne pare rau, pana la sfarsitul anului preluam comenzi doar de la cei care au contract cu noi!”. Sa va futa cainii. Si pe mine, daca mai lucrez cu voi!
Am pus mana pe telefon, a venit Fan-ul in 30 de minute, a preluat colet, s-a rezolvat. Intre timp insa am fost sunat de serviciul lor contracte & shit, am discutat ce aveam de discutat, am primit oferta, contract, discount pe email. Astazi am in intentie sa le trimit semnate.
Sunt un paduche pentru ei, insa unul constant. Oi fi bun, oi fi rau?!
DHL > Fan ;)
Sports direct mi-au livrat cu dhl. Nu eram acasa, am sunat curierul si m-am intalnit in zona lui de acoperire. Bonus m-a si asteptat ca am prins aglomeratie…
Stau intr-un oras mic si cunosc mai toti curierii locali, ma sunat o data ca am de primit un colet, i-am spus ca sunt la camp cu treaba, in 20min era in camp cu coletul, conteaza si ce oameni angajeaza.