Vineri, înainte de a pleca din țară, am vrut să-mi activez roaming-ul să pot și eu comunica omenește cu ai mei, în special cu maică-mea de care am făcut mișto la greu și i-am zis că n-o sun când ajung că oricum dacă se întâmplă să cadă avionul, sigur o să afle de la știri. Am zis s-o scutesc de stres, mai ales că era ziua ei. Prin urmare mă duc să vorbesc cu cei de la orange. Aflu că pot să-mi activez roaming-ul doar dacă las o garanție de 120 de euro, bani din care o să-mi scadă ulterior facturile. Asta din cauză ca sunt client cu vechime mai mică de 1 an. Ok zic eu, dar mi-am plătit toate facturile chiar înainte de a primi factura acasă (le plăteam la ATM, lunar, pe data de 15 în condițiile în care factura ajunge acasă în jurul datei de 20), înainte de a-mi face abonamentul am avut același număr de pre-pay din 2000 încoace, folosit și încărcat frecvent (am primit și un bonus pe treaba asta când am făcut abonamentul), se face 1 an de abonament în 2 luni, plec doar pentru 3 zile și nu am chef să dau dintr-o dată 120 de euro pentru treaba asta. Răspunsul lor a fost “Luați-vă o cartelă pre-pay !”. Oh, fuck you. O să-mi iau, dar îmi iau de la concurență numai de-al naibii. Pe de-o parte a fost mai bine. Nu m-a frecat nimeni la mobil.
În cazul în care concurența e Vodafone, pierzi timpul :)
Tata a trecut de la cartelă la abonament, urmând să i se scadă facturile din creditul acumulat pe prepay (~150 €). După 2 luni a vrut să își activeze roaming-ul și i s-a spus că “nu prea se poate”, pentru că n-avea payment history. WTF?!