Știe cineva (cu certitudine) care e legislația în ceea ce privește garanțiile la produsele electronice (IT) ? Mai exact cum se face recalcularea prețului în momentul în care trebuie să schimbe produsul cu unul similar sau să returneze banii ?
Adapt. Enjoy. Survive.
Garanții
Some Related Posts
Ultimele comentarii:
Stai, cum? Ar trebui să ne referim la dll-uri ca la "biblioteci legate dinamic"? Yuck.
Simplul fapt că academia română e o gașcă de bășinoși anacronici nu justifică apărarea provincialismelor de tot felul.
Nu pot sa fiu decât de acord. Sunt siderat de cate ori citesc comentariile de pe site-ul G4Media, de exemplu.…
Ah, uite că am uitat să remarc faptul că nici ironiile nu sunt ușor percepute...
Nu cred și nu sunt de acord... du-te naiba de prost! :)
nexus March 8, 2007 at 20:06
Daca te ajuta:
– dupa 3 inlocuiri sunt obligati sa returneze banii (sau sa il schimbe cu altceva la cererea ta)
– pretul luat in considerare este cel de pe factura
Asta stiu pentru ca am fost in situatia asta cu un mp3 player – dupa ce modelul in cauza a facut aceeasi figura la 3 bucati (cica numai mie – mira-m-as), mi-au oferit varianta cu upgrade prin diferenta si au luat ca pret al aparatului ce era pe factura.
Din punct de vedere contabil cam asta ar fi si solutia – sa folosesti pretul din factura.