campanie cretină

Că tot suntem în plină perioadă a lansării “50 shades of grey”, suntem fix între sfântul Valentin occidental și Dragobetele românesc și dragostea-i în aer peste tot, propun și io o mică (era să scriu “minoră” dar se înțelegea greșit) campanie.

Se poate să mă fi inspirat de prin alte părți, tot ce-i posibil. De exemplu, am auzit astăzi că mâine e noul an chinezesc. Pe la ora 18 fix.

Ce-ați zice voi dacă de noul an chinezesc eu v-aș propune să biciuiți nițel, sau să bateți la fund cu o cravașă, eventual să-i aplicați niște electroșocuri folosind o baterie veche de Dacie (ar fi util totuși s-o reîncărcați), un creativ idiot.

Poate o să mă întrebați (și pe bună dreptate) “dar cum recunosc un creativ idiot”. Păi io zic să le dați un test înainte și să-i întrebați cum ar promova ei un restaurant care oferă mâncare chinezească în preajma anului nou chinezesc. Și dacă ei vă răspund siguri pe ei “Știu ! Haideți să punem oamenii din oraș să lanseze lampioane colorate toți la aceeași oră” io zic să puneți mâna pe vătrai și să dați vârtos.

Felicitări, tocmai ați deconspirat un creativ idiot !

P.S. Dacă mă întreabă cineva în comentarii “da’ ce au lampioanele colorate lansate în oraș” îi transmit de pe acum să pregătească fundu’…

Leave a Reply

3 Comments

  1. Ion

    “dar cum recunosc un creativ idiot”
    daca prima idee a unui creativ e un now hastag atunci stii ca e idiot #TenDubai #FanMagenta #UnNowApp #ConcursPeFacebook #MoarteHastagurilor

  2. Asteptam cu interes stirile de la ora 19.00 : click aici, sute de case incendiate in ultima ora de la lampioane, pompierii nu fac fata situatiei, restaurantul care a initiat campania isi declina responsabilitatea declarand ca “romanii este prosti, trebuia sa dea drumu’ la felinare pe camp, noi nu zis la ei sa aprinda oras”.
    :))

Next ArticleDe bine