Microsoft suport

Am vrut sa-mi activez o instalare de XP luata prin MSDN AA si am sunat la gigeii de la Microsoft Support pentru ca nu mai puteam sa fac instalarea decat prin telefon. Numar verde, gratuit din orice retea, o placere sa suni.

Raspunde robotul c-o voce blonda care-mi repeta timp de vreo 5 minute “Va multumim ca ati sunat la serviciul de activari produse Microsoft. Serviciul solicitat este momentan ocupat. Va rugam sa asteptati sau sa reveniti”, cu cate-un beep la sfarsit. Intr-un final raspunde un gigel cam repezit caruia incep sa-i spun problema dandu-i detaliile importante, Windows XP Pro de pe MSDN AA, instalat pe o alta configuratie, schimbat configuratia, nu mai merge activarea. Cred ca saracul s-a blocat la MSDN AA pentru ca m-a rugat sa astept 2 secunde si l-am auzit pe fundal cum striga la cineva : “Am pa unu cu MSDN. Il iei tu ?” Ma pune pe hold si ma transfera la celalalt gigel. Asta era mai coerent si a auzit toata fraza. Si-mi spune “Aaaa, pai era bine unde-ati sunat. Aveati activare de facut. Stati sa va transfer inapoi”. Iar pe hold (de data asta cu muzica) timp de vreo 10-15 secunde dupa care revine si-mi spune ca nu e nimeni disponibil si sa las un numar de mobil. I-am lasat numarul si au zis ca suna in 10 minute.

Au sunat, am dictat un ditai installation ID prin telefon, am primit un confirmation ID la fel de lung si gata. I’m legal.

7 Comments Microsoft suport

  1. killme

    probabil ca erau toti plecati sa il intampine pe “the boss”. Anyway…nu era mai simplu sa folosesti programelele de pe net ca sa iti generezi ID-ul?. L

    Reply
  2. nexus

    Chestia cu activarea mi se pare in continuare cea mai proasta gaselnita – practic ii pune pe cei care platesc sa astepte dupa tot felul de nepriceputi la orice reinstalare sau schimbare de configuratie.
    La cat costa o licenta macar sa beneficiezi de aceeasi flexibilitate in instalare pe care o are oricine cu softul pirat.
    Mare bataie de joc. (Bonus – daca ai gresit o litera, iar dai telefon si iar incepe distractia…)

    Reply
  3. Strainu

    Eu chiar n-am avut pb din astea, activarea (prin net sau telefon) a mers de fiecare data impecabil. Probabil a fost ghinion, ti-a raspuns “ala nou'”

    Reply
  4. nexus

    Eu cred ca la cat costa un WinXP Pro utilizatorul nu ar trebui sa “dea raportul” cand si de cate ori il instaleaza. Nu mai spun de Vista care are niste versiuni la un pret de…
    Si trebuie sa fi naiv (ca firma) sa crezi ca orice metoda de protectie utilizezi va rezista marii comunitati “inventive” din ziua de azi.

    Reply
  5. E-nigma

    trebuia sa ceri cu Gates, spunand ca ai vb cu el cat a fost in .ro si ti-a zis sa-l suni dc nu te rezolva aia :))

    Reply

Leave a Reply to nexus Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *