Mi s-a pus pata pe un anumit rucsac de laptop. L-am vazut la emag acum ceva vreme dar atunci tocmai cumparasem unul din Media Galaxy. Intre timp s-a stricat asta al meu si am facut comanda la emag pentru ala. Comanda am facut-o acum 2 saptamani si am aflat intre timp ca nici emag-ul nu-l are pe stoc si nici distribuitorul celor de la emag nu-l mai are.

Am cautat acelasi rucsac pe la diverse alte firme de pe la noi. L-am gasit si pe la scoruri de 2 mil. dar chiar atat n-as da pe el. Printre firmele cu preturi rezonabile am remarcat OpenIT, unde pretul era chiar mai mic decat la emag. Cu tot cu livrare venea cam la acelasi pret ca cel de la emag. In pagina produsului aveau, ca si emag-ul, rubrica de “Disponibilitate”. Unde produsul aparea ca fiind in stoc. Am facut comanda si am asteptat linistit sa ma contacteze. Azi dimineata primesc mail de la ei :

Va salut.
Nu avem pe stoc produsul cerut de dumneavoastra.I-mi pare rau.

Cu respect,
M**** G****
_______________
mobil: 0788.***.***
tel: 021.322****
e-mail: m*******[email protected]
www.openit.ro

De data asta n-am mai rezistat si i-am raspuns :

In acest caz va sfatuiesc sa utilizati cu incredere rubrica “Disponibilitate” pe viitor si sa specificati acest lucru in cadrul acelei rubrici.

Va multumesc,

Problema este ca vreau neaparat rucsacul ASTA. Scrie HP pe el dar e facut de Samsonite si e facut cu cap. Compartimentat ca lumea, comod, captusit cum trebuie… Pana la urma o sa ajung sa dau pe el mai multi bani si-o sa-l iau ca daca nu, vin acum ploile si-o sa-mi spele laptopul cu totul.