5/12/2007 – 25/02/2008

Anul trecut pe 5 decembrie mă duceam la BCR să-mi activez internet banking pentru contul atasat cardului meu de debit pe care primesc unul din salarii. Din comoditate am ales BCR. Nu mai era nevoie sa ma duc si sa depun bani la ING sau în altă parte pentru treaba asta. După ce-am stat atunci o grămadă de vreme la o coadă interminabilă, formată din cauza unei angajate BCR care se mișca cu viteza melcului, a rămas să primesc acasă în aproximativ 10-15 zile userul pentru conectarea pe e-bcr.

Și-am așteptat. Între timp au venit sărbătorile, am ignorat problema, am zis “deh, suntem în România, lucrurile merg mai greu”. Pe la mijlocul lui ianuarie am dat un telefon la ei. A rămas că va verifica problema și mă vor contact ei.

La sfârșitul lui ianuarie am avut meciul cu cardul de debit expirat de la ei.  Unde am întrebat și de problema asta la sediul din Bd-ul Timișoara (sediul mai maricel care tine și altceva în afară de o sucursală obișnuită). M-au trimis la agenția unde am semnat convenția respectivă. Iar am avut o perioadă mai aglomerată și am uitat de treaba asta.  Până săptămâna trecută când primesc ai mei părinți acasă (adresa de pe buletin e încă acolo) un plic cu un contract pentru un card cu descoperire de cont.  Refuzul meu direct de la sediu nu i-a descurajat ci au insistat doar doar pică fraierul.

Deja mi s-a pus pata și-am zis că-s nesimțiți. Adică o chestie pe care eu o aștept să vină nu ajunge dar ei mă bombardează cu spam-mail (real mail în cazul ăsta) ? Am luat frumos hârtiile primite prin poștă și azi m-am înființat la agenția unde-am semnat în decembrie convenția pentru internet banking. Am stat civilizat la coadă iar când am ajuns față în față cu o angajată a băncii i-am explicat cam cum îi explică nenea ăla maimuței în reclama la Pepsi Max că nu asta așteptam eu de la ei. A pus mâna pe telefon și-a sunat departamentul care se ocupa de treaba asta. Ei, și fix aici vine treaba care m-a făcut să-mi dau seama că R-ul din BCR vine în mod SIGUR de la “România” și că poate să-i cumpere și mama nemților și elvețienilor și japonezilor  că tot români o să lucreze în bancă. Departamentul respectiv pur și simplu NU A PROCESAT convenția respectivă. În mai bine de 2 luni jumate ăia cred c-au ars-o numai în Quake 3. A procesat-o cineva pe loc și s-a rezolvat în 2-3 minute. 2-3 minute de muncă amânate timp de 2 luni jumate.  Absolut jenant.

Investitorii străini ar trebui să fie conștienți că la noi în țară cam așa se muncește. Ar trebui să vină direct cu mână de lucru din afară și să rezolve problema. Iar statul român să ceară eventual niște taxe mai mari de la ei din care să le plătească ajutoare sociale românilor obișnuiți să stea cu palma în cur zi lumină iar seara să se spargă-n fițe pe strasse.

12 Comments 5/12/2007 – 25/02/2008

  1. Cosu

    Sunt niste labagii astia de la BCR. Eu m-am dus sa imi fac internet banking la agentia de la unirii cu gandul ca fiind atat de centrala nu sunt cei mai idioti angajati acolo. Dupa ce am stat 5 minute sa ma bage o duduie in seama am cerut frumos un extras de cont si am luat-o la intrebari cu ebankingu. Mi-a spus ca ebankingu e in teste si ca li s-a spus de la centru sa nu recomande clientilor sa nu apeleze inca la serviciu. Am tacut , si le-am zis in gand hai sictir. Mi-am facut la unicredit si merge foarte bine. Dau probabil mai multi bani decat la bcr dar macar merge HI SICTIR BCR!

    Reply
  2. ipo

    Tocmai pentru forta de munca vin investitorii straini aici. Pentru aia din productie merge cum merge, dar la servicii e cat se poate de trist.

    Reply
  3. nexus

    Eu am e-banking la BT. Nici macar nu am avut nevoie de suport tehnic.
    La BCR nu mai dau ca ultima data, cand vroiam sa inchid un cont al unui card expirat, am avut impresia ca tanti mai avea nitel sa-mi rupa dintii in gura ca nu am schimbat cardul la timp.
    La BRD in schimb e pentru nostalgici – la sucursala de la Unirii sunt niste cozi la ghiseu de ajungi in fata si te astepti ca primesti ratia de ce o fi. :))

    Reply
  4. faithless_soul

    Ca idee generala: am preferat sa folosesc pentru online (plati cu cardul, internet banking) altceva decat cardul de salariu (mi-am facut un cont in care transfer bani numai cand am nevoie de ei).
    Stiu ca peste tot sunt implementate standarde de securitate, encriptii etc dar mai bine platesc in plus cativa lei pe luna decat sa ma trezesc fara bani.

    Reply
  5. ABS

    Eu am la ING si a mers foarte frumos… mi-au dat digipass-ul si userul pe loc, nu am stat sa ma rog de ei. In locul tau, cand a zis aia ca nu s-a procesat ii ziceam “tanti baga-ti e-bankingul in cur” si renuntam si la cardul de la ei.
    In general nu prea fac gesturi radicale asa usor, da’ asta e prea de tot.

    Reply
  6. tb

    io nu pricep de ce nu încerci altă bancă. E plin Bucureștiul de bănci.
    Și nu uita încă un aspect, BCR-ul parcă e încă bancă deținută de stat.
    Deci d-asta îi cam doare undeva.
    Cei de mai sus ți-au dat câteva idei destul de bune.

    Reply
  7. Meekuu

    Pentru simplul motiv ca pe asta intra lunar o anumită sumă (modică chiar) de bani dintr-unul din salarii. N-are nici un rost sa ma duc sa-i scot si sa-i bag in alt cont de pe care sa fac diverse plati.

    Si nu, BCR-ul nu mai este deținută de stat. A fost. Acum e luată de Erste Bank. Problema e ca mergea mai bine când era a statului român. Acum parcă merg treburile din ce în ce mai varză. Și au pus și-o siglă care-mi dă senzația că urmăresc NUMAI profitul. Seamănă cu ceva gen BCR $.

    Reply
  8. ABS

    Nu cred ca e atat de greu sa te duci la cei care iti dau suma modica si sa le zici “oameni buni, de maine nu mai bagati in contul X ci in Y”.

    Reply
  9. cornel

    E numai vina ta.. trebuia sa stii ca BCR e la furat cu tot ce tine de customer service. Si acum ce faci? Si acum ce faci, renunti sau nu la banca aceasta?

    Reply

Leave a Reply to Ionuț Gârbea Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *