claus.ro revisited

Mdap, îmi este din ce în ce mai clar că este extrem de greu de găsit în RO o firmă (dintr-un domeniu oarecare) care să aibă un minim respect pentru clienți.

Ca să reiau povestea prezentată câteva posturi mai jos, am avut un client adus de un amic căruia i-am configurat o mică rețea și i-am aranjat un hosting în RO. Am avut ca alternative pentru hosting hostway și claus.ro (recomandat de zoso). Având pe cineva care lucrează la hostway, m-am interesat întâi acolo. Mi-a răspuns că ar fi indicat să mai aștept vreo lună că au serverele încărcate acum și o să aducă servere noi în curând. Pentru că aveam un termen limită am recurs la varianta claus.ro. Am făcut comanda pentru un pachet de hosting la care ofereau și un domeniu .com gratuit (a fost dorința clientului). Clientul avea deja un domeniu .ro cumpărat și dorea în primul rând hosting pentru domeniul ăsta. În formularul de comandă de pe claus.ro aveam următoarea alegere de făcut :
inregistrare claus.ro

Cum clientul deținea deja un domeniu .ro, am ales varianta de jos, de folosire a domeniul existent. Până la finalizarea comenzii nu am mai avut ocazia de a înregistra vre-un domeniu .com sau un anunț referitor la domeniul .com gratuit. Clientul a primit pe mail proforma și a efectuat plata iar eu am presupus că domeniul .com îl voi primi sau voi avea ocazia să-l înregistrez DUPÄ‚ efectuarea plății. De ce am crezut asta ? Păi m-am gândit că registrarul preferă să aibă plata efectuată înainte de a înregistra un domeniu pentru un client în eventualitatea în care clientul se răzgândește. Ei bine, nu-i așa. În urmă cu 3 zile, după ce am rezolvat cu ISP-ul și cu terminarea rețelei locale pentru client, am trimis un mail la claus.ro să întreb de domeniul “gratuit”. Discuția a degenerat și este prea lungă pentru a o posta aici dar am făcut un html cu discuția integrală. Discuție în cadrul căreia, Claudiu Cadar, patron, secretară, administrator și ce-o mai face pe acolo, tratează problema la modul “fraiere, ce să-ți fac dacă ai cumpărat de la noi și n-ai fost atent…”. Ce n-a înțeles nici până în ultimul mail respectivul este că, deși în primele 2 mail-uri mai speram încă la o rezolvare a situației din partea lui, în ultimile mail-uri am renunțat la idee (am înregistrat domeniul promis clientului cu hostway pe banii mei) și doar am încercat să aflu de la dânsul unde naiba există pe site-ul ăla scris negru pe alb sau mov pe verde faptul că domeniul gratuit cu care își fac reclamă nu e disponibil DECÂT în anumite condiții. N-am reușit să aflu treaba asta dar am reușit să aflu că-s un novice în ale Internetului, că-s un admin de 2 bani și că fac oamenii din Satu Mare să râdă de faptul că sunt “greu de cap”.

Asta a fost varianta prescurtată, varianta integrală o găsiți AICI.

Ah, și versiunea “formular de comandă într-o țară civilizată” e mai jos :
dreamhost

Leave a Reply

23 Comments

  1. nexus

    Omul cat traieste invata – in cazul asta se invata minte.
    “Gigel cu buze reci”, pe langa serviciile de o “deosebita” calitate oferite, alterneaza in aceeasi fraza intre TU si DVS.
    Imi place si partea in care iti spune ca “1000 persoane au inteles marketingul promovat de noi”. Numai ca nu promovezi marketing, ci o politica de marketing.
    Iar faza cu “orice reclama … ca e ea negativa sau pozititva … este binevenita …” arata cat de “mult” se pricepe Gigel la marketing.
    Bine macar ca ai reusit sa rezolvi cu inregistrarea – chiar daca prin alta varianta.

  2. Meekuu

    Am înregistrat și plătit domeniul pentru client pe banii mei pentru ca mie așa mi s-a părut corect și normal să fac. În plus, acum are domeniul .com pe datele lui nu pe datele unui registrar care mâine-poimâine se trezește că poate vrea domeniul ăla pentru altceva. Oricum, mă așteptam la un grad mai mare de civilizație în zona aia a țării. Ah, cred c-o să pun pe pagina clientului un footer cu “Găzduit (din păcate) de claus.ro”.

  3. nexus

    Atitudinea de “fraiere, ti-am dat teapa!” este cat se poate de vizibil din primul lui reply in care te ia ca un copil de 10 ani care nu a vazut in viata lui cum se lucreaza cand e vorba de afaceri. Puncte de suspensie din punctul meu de vedere se folosesc intr-un mesaj catre un amic, nu cand e vorba de un client.
    Daca intr-adevar era serios, cred ca oferea o solutie rapida si comoda de rezolvare, fara alte batai de cap. Totul era sa vrea.
    La atitudinea asta intr-adevar te intrebi daca intr-o buna zi nu te trezesti si constanti ca domeniul gratuit a devenit al altcuiva.

  4. ABS

    Mda, de tinut minte. Inca unul de ocolit.

  5. justMe

    Despre inregistrare-domenii.ro ce parere ai? Ai folosit vreodata serviciile lor? (nu vreau sa le fac reclama; sunt doar curios)

  6. nexus

    Imi place faptul ca e si cu desen. :)) Cumva pe ideea “nu pricepi? hai sa-ti fac un desen…”.:))
    (Punctele de suspensie sunt importante pentru autenticitate. ;) )

  7. si chiar ma gandeam sa cumpar de acolo un host. las ca-i bine .. ramanem tot pe dincolo cu serverele… :)

  8. Ce jeg. Iti strica ziua, nu alta.
    Foarte mare nesimtirea si fumurile din capul lui.

  9. Seth

    Încă o experiență neplăcută la o firmă din .ro..

    BTW, ai încercat și la Jump? Am văzut că și ei oferă hosing

  10. Sa inteleg ca am facut bine ca m-am ferit claus.ro?
    Eu vroiam neaparat gazduire in RO, si pana la urma am gasit o firma care nu m-a dezamagit (mai ales la cat de mult platesc).

  11. nelu

    Eu am mai multe pagini gazduite, la el, chiar si reseller. Intr-unul din ele depasesc banda de 2 ori decat cea din contract, si nu mi-a cerut mai multi bani. A zis ca pana duce serverul nu se agita.
    Am comandat 4 domenii, in vreo 6 luni de fiecare data am platit dupa ce am vazut siteul parcat pe acel domeniu.
    E drept ca e cam intepat la vorba, dar pe bune, daca gaseam ceva mai bun ma duceam. Dar nu ieseam mai bine.

  12. Adevarul este ca am mai auzit lume care e hostata de claus si cica nu au probleme.
    Mai era cineva care a zis ca la un moment dat i s-a vazut tot codul sursa de la pagina php asa din senin. Cand a contactat suportul i s-a spus ca se lucra pa php si raspunsul(de copii mici zic eu) a fost ceva de genul: “da nu credeam ca la ora 12 noaptea o sa fie chiar atunci cineva sa intre pe site”.

    Eu am dat mai demult de acest site dar in totdeauna judec un site de hosting dupa designul care il are (poate defect profesional) si clasu nu mi-a inspirat incredere din prima. Asta si poate si numele site-ului, ca si cum ar fi “VASILE.RO – Vasile Hosting Company”.

    Alt site de hosting de unde NU e bine sa va luati hosting este xtremeart-hosting.ro
    Stiu exact de unde iti cumpara el reseller si va spun ca nu are mai mult de cateva site-uri.

  13. Luci

    Tipul are o nesimtire rar intalnita.
    Am raportat un client de-al lui care mi-a trimis spam si m-a luat direct la per’tu cum ca sa fac plangere la spamcop pe ip-ul clientului.
    >>>>>>> Am primit spam de la un client al dvs.
    >>>>>>> Va rugam sa luati masuri.
    >>>>>>> Nu mi-am dat acordul pentru primirea acestor mesaje.

    Dupa ce am incercat sa ii explic ca si el este responsabil, ca furnizor, trimitandu-i headerele mesajului care dovedeau ca email-ul fusese trimis prin squirrelmail, utilizator autentificat (i-am spus si ce cont are utilizatorul) el tot sustinea cu un ton golanesc ca el nu e vina ca un idiot trimite mesaje.

    Claudiu Cadar (alias claus.ro)
    >>>>>>se ia in considerare IP-ul din locatie unde e idiotul care trimite

    Wow. Am zis. Isi face clientul idiot cu o terta persoana, total necunoscuta.

    >>>>> Imi pare rau ca aveti atitudinea asta fata de SPAM. Este regretabil ca
    >>>>> un provider de hosting sa fie atat de indiferent.

    Claudiu Cadar (alias claus.ro):
    >>>>iar daca el a trimis la 20 de email-uluri crede-ma ca nu-mi permit sa il
    >>>>blochez daca trimite la 100 – 200 deodata crede-ma ca-l blochez INSTANT
    >>>>te rog oricum sa mai studiezi putin …

    Raspuns:
    >>> “Principiul Opt-in
    >>> Cel mai important principiu care se regaseste in toate legislatia
    >>> romaneasca este ca nu pot sa fie trimise mesaje comerciale prin e-mail
    >>> daca ele nu au fost solicitate. Acest lucru inseamna ca trebuie sa ai
    >>> acordul fiecarei persoane care este in spatele unui e-mail pentru a
    >>> primi
    >>> comunicari comerciale de la tine. De asemenea inseamna ca o adresa care
    >>> este gasita public- fie pe Internet, fie intr-un ziar, fie in Pagini
    >>> Aurii, fie scrisa pe peretii unui bloc- nu poate fi folosita pentru a-i
    >>> trimite mesaje comerciale, daca nu a solicitat in prealabil acest lucru.
    >>> Principiu inseamna si ca nu se poate trimite un prim mesaj, la care
    >>> utilizatorul trebuie sa se desubscrie daca nu mai vrea sa mai primeasca
    >>> astfel de mesaje ( acesta ar fi principiul opt-out care exista in SUA).”
    […]
    >>> Legea nr. 365/2002
    >>> “Art. 7: Consimtamantul destinatarului
    >>> (1) Efectuarea de comunicari comerciale prin posta electronica este
    >>> interzisa, cu exceptia cazului in care destinatarul si-a exprimat
    >>> prealabil consimtamantul expres pentru a primi asemenea comunicari.”
    […]
    >>> daca ai trimis un singur mesaj care intruneste conditiile unui mesaj
    >>> comercial nesolicitat sau daca ai trimis un milion de mesaje identice à¢â‚ ¬â€œ
    >>> nu este nici o diferenta.

    Alte replici a’la PFA Cadar Claudiu:
    >>zi-mi si mie cati ani ai ?
    >>si daca te plictisesti gasesti de lucru … daca nu iti dau eu contra cost
    >>nici macar atata nu stii sa te protejezi si mai ai si gura
    mare
    >>daca nu ai auzit de lista de distributie de email-uri si de newletter las-o
    balta si mai studiaza … daca respectivul care ti-a trimis acel spam ia din
    headerul email-ului IP-ul lui si raporteaza-l nu ma lua pe mine cu verzi si
    uscate
    >>si daca iti miroase a SPAM scrie-i celui ce ti-a trimis si da-l in judecata
    pe ala

    Si bineinteles…

    >>te rog nu-mi mai scrie mie email-uri cu baliverne si tampenii ca n-am timp
    … da ?

    daca vrei ceva suna-ma 0745-269009

    Tiipul are un tipar observ…
    1). il faci intai sa rada

    >>hahah :))
    >>ma faci sa rad copile

    2) iti da nr de telefon sa il suni

    >>daca esti meserias pune mana pe tel si suna-ma 0745-269009
    >>dar probabil esti prea fricos

    Nu vad niciun rost sa ii spun si prin telefon ca e prost… M-am multumit cu atat:
    > Intr-o singura privinta ai dreptate: am alte treburi mai bune decat sa
    > discut cu tine.
    >
    > Nu esti deloc destept precum crezi. Esti doar ingamfat.

  14. Acum nici zoso nu-l mai recomanda dupa ce si-a luat teapa si cam nimeni. Desi tu si altii ati pus caramizile mari, ma simt bine ca am aruncat si eu niste mortar pe viitorul cavou al lui Claus Web.

    Postul asta si discutia cu el sunt ”clasice” :)

  15. dracula

    Claus asta e un idiot. Urmariti si postarile lui pe forumul de la linux.ro si va dati seama ce ingamfat este.
    Si bine am facut ca am citit pe aici ca am apucat sa-l evit la timp.:)

  16. Salut,
    Sunt client Claus WEB si sunt foarte multumit de serviciile lui, am cont de reseller si vreau sa va spun ca trateaza orice problema cu foarte mere seriozitate, va spun sincer ca are destui clienti si destule servere colocate in cel mai mare Data Center din Bucuresti, le-am vazut personal, pt. ca l-am ajutat la insatlarea unora din ele, fiind in Bucuresti si el in Satu Mare a apelat la mine. Ca orice om mai are si el iesiri, e un pic mai repezit si la asta ar trebui sa lucreze, ar fi bine sa puna o gagica la suport care sa vorbesca frumos, in fine, el chiar se pricepe in ceea ce face si e pasionat! Plus ca preturile la serviciile lui sunt foarte bune, daca nu cele mai bune pentru calitatea serviciului!

  17. SOA

    Foarte profi, intradevar: http://claudiu.freehosting.net/. Am patit-o si eu. Ar trebui internat undeva gagiul. Face si specula cu domenii. Daca ai o idee buna si vrei sa o protejezi, adica sa nu-ti vezi site-ul clonat dupa o luna, rezerva si hosteaza in alta parte. NU recomand claus.ro

  18. Lau

    Da asa mi s-a intamplat si mie, faze urate cu cei de la claus web.Si eu am luat-o.

Next ArticlePrin baruri