Am constatat azi că, de cele mai multe ori, chestiile minore care-mi strică ziua sunt declanșate de modul în care alții știu (sau mai bine zis nu știu) să-și facă treaba.

Mai întâi grupul voios de aurolaci care s-au apucat să se bată în metrou la 2 pași de mine și care a trecut sărind peste aparatele de la Gorjului exact prin fața unui gigel de la paza și a celei care vinde cartele. Un șut în cur sau o bataie bună la momentul potrivit ar fi ajutat mulți călatori să aibă o călătorie un pic mai plăcută.
Exemplele sunt peste tot în jurul nostru. De la poliția care închide ochii pe bulevarde când văd câte-un nesimțit cum trece pe roșu sau depășește pe banda cealaltă, pâna la funcționarele din miile de locuri unde venim să dăm bani pentru a hrăni un stat care, la rândul lui, nu dă doi bani pe noi. Ei sunt miile de oameni a căror mentalitate trebuie schimbată iar dacă nu reușesc să se schimbe trebuie înlocuiți. Ei sunt cei care ar trebui să ne arate prin munca lor că impozitele plătite de noi folosesc la ceva.

Și o să termin postul cu un exemplu care nu conține bugetari ca exemple negative. Sunt abonat RCS&RDS de vreo 3-4 ani. Cam de 1 an m-am obișnuit să primesc facturile de internet cu 10 zile întârziere (peste ultima zi de plată). La început am trimis mail-uri în speranța că voi primi lămuriri sau vor remedia cumva problema. În afară de răspunsul trimis automat n-am primit nimic înapoi. Probabil mail-urile ajung prin /dev/null în loc de /var/spool/.
Anul ăsta au batut un nou record. Azi mi-a venit o factură RDS pentru care, ultima zi de plată este 27 Decembrie 2006. Bravo băieți. Deja mă aștept ca factura următoare s-o primesc prin august.