Ieri, dacă tot m-au sunat cei de la Romtelecom să facă programare pentru instalarea jucăriei și dacă tot eram pe la o porție de cumpărături am zis să trec să reziliez contractul cu ei. Unde ? Păi în sediul ăla al lor de la Auchan.

Am ajuns acolo pe la 4 fără 20. Evident, coadă. Și la cele 3 birouri de “lucru cu publicul” o singură duduie. Între timp, din discuțiile celor de la coadă, am aflat că celelalte două au plecat în pauza de masă undeva pe la ora 3 fix. Privind strict persoana lor, absolut normal. Privind relația client-RDS, nu tocmai firesc să-ți ții clienții la coadă câte 2 ore.

Toate bune și frumoase, începusem deja să facem mișto-uri cu “puștiu’ din spate de la coadă o să fie la facultate până scăpăm noi de aici”. Se face 4 și 15, cele 2 angajate în minus nu catadicseau să-și facă apariția. E ok, înțeleg să iei pauza de masă. Dar în condițiile în care în sediul tău lumea deja începe să facă scandal, te mai grăbești și tu nițel și termini pauza cu 5-10 minute mai devreme. Eventual recuperezi la o țigară după ce mai rărești din “public”. Nu e cazul lor. Ca niște doamne, s-au lăsat așteptate 20 de minute în plus. Și când în final au apărut și una din ele a fost luată nițel în răspăr de unul din cei de la coadă a replicat “Vin când vreau eu !”. Cu atitudinea asta ajunge fie șef de multinațională, fie pe centură (și nu știu care din ele e mai probabilă).

În altă ordine de idei lumea de la coadă venise pentru 2 lucruri. Pentru stick-uri USB și pentru reziliere contracte. Dacă tot a fost “promoție” am luat si eu două. Două rezilieri, evident. Venisem să reziliez doar contractul de internet, nu și pe cel de televiziune. Dar cum nu-mi convine ideea de-a contribui la salariul unor angajați atât de nesimțiți m-am decis pe loc, stând la coadă o oră și jumătate și cântărind problema cu atenție, să le reziliez pe ambele.

Prin urmare, fuck you, RDS !