Fungift & FanCourier

Dau pe această cale o mare și călduroasă muie celor de la Fungift dar în special celor de la FanCourier.

Pentru că m-am trezit pe 21 Decembrie seara că mai trebuie să agăț rapid niște cadouri am zis să iau ceva de la Fungift. Am dat comanda pe 22 Decembrie dimineața pe la ora 9. Asta că tot scrie mare pe site că expediază comanda rapid. Pe la ora 1 am primit mail cum că cei de la FanCourier au preluat coletul.

Și preluat a rămas. A venit 23 Decembrie (zi lucrătoare), 24 Decembrie (tot zi lucrătoare cel puțin pentru mine) și într-un final și 25 Decembrie. Coletul e prin plua cu satelitul. S-a plimbat 3 zile prin țară că de ajuns la destinație n-a ajuns. Pe site-ul FanCourier zice ceva de livrare in 24 de ore (termen mediu) în orice oraș din România. Am înțeles, am fost în perioada sărbătorilor și au fost mai aglomerați. Da’ măcar dai naibii un telefon înainte și spui “nu garantăm că vom livra comanda dvs. în termenul “1-2 zile lucrătoare” specificat pe site.

Îmi dau seama că principalii vinovați sunt cei de la FanCourier dar practic banii mei sunt dați celor de la Fungift. Prin urmare nu prea mă interesează cu cine naiba fac ei livrările atâta timp cât comanda mea ajunge în timp util.

Prin urmare, cel puțin acum, promptitudine și profesionalism – FAIL !

Nici nu știu ce să fac, oscilez între a nu primi coletul și a căuta o alte cale de a le face zile fripte.

20 Comments Fungift & FanCourier

  1. ABS

    Acu’ ce sa-ti zic… am comandat de la Fungift de cateva ori (3, 4, 5, nu mai stiu exact) si de fiecare data au fost prompti. Nu stiu daca poti sa-i injuri in mod deosebit pe ei, pentru ca si tu ai lalait-o pana in ultimul moment.
    In plus, Fungift ziceau clar prin newslettere: Limita pana la care garantam livrarea in timp util a cadourilor pentru Craciun este luni, 15 decembrie.

    Reply
  2. Robintel

    FanCurier-ul e de vină, fmm. Unui prieten i-a ajuns coletul expediat de cei de la PC News (concursul SuperBlog 2008) pe 24 Decembrie, el fiind expediat pe 23 Dec.

    Io, care stau la 150 de metri mai încolo nu l-am primit. Că io-s mai fraier. Coletul meu fiind expediat tot pe 23 Dec.

    Măcar dacă dădeau un telefon să-mi zică: știți, suntem încărcați, nu putem livra că mergeam eu la ei la sediu, numai să-l am.

    FanCurier, fu*u-vă-n gură de nenorociți!

    Reply
  3. Darius

    Am patit-o si eu cu Nemo Express. Se poarta bataia de joc in randul curierilor.

    Eu cred ca depinde cel mai mult de soferi, daca au sau daca n-au chef sa duca toate pachetele. Ca de, “E sarbatoare, duc 10 pachete si apoi ma duc la o bere, restu’ dupa…”

    Reply
  4. Sebastian

    Eu astept de aproape o saptamana banii pentru un colet trimis cu ramburs. Am primit confirmarea de la destinatar sambata pe 20, inca niciun semn de bani si la FanCourier nu raspunde nici dracu’ la telefon…

    Reply
  5. Vlad

    Acum, o parte din vina o ai si tu. Pe mine m-au batut la cap prin newsletter-uri si pe site cei de la FunGift ca numai pana pe 15 decembrie pot garanta livrarea inainte de Craciun.

    Reply
  6. Meekuu

    Îmi pare rău, e prima comandă pe care-o fac la FunGift. N-am văzut nimic pe site (cel puțin nimic în afara reclamei cu “expediem astăzi pentru comenzile făcute până la ora …” ).

    Reply
  7. ABS

    Iti inteleg perfect frustrarea, totusi cred ca pe undeva pe site ziceau ca nu mai ajunge coletul… nu stiu, in general cei de la Fungift mi s-au parut ok, poate chiar cei mai ok dintre toate magazinele online din Romania (am primit colete de la ei, care sunt in Constanta, mai rapid decat de la magazine din Bucuresti).
    Oricum problema e de FanCourier. Am facut si eu o comanda de carti la Adevarul, nu mai stiu exact cand, vineri sau sambata… si nu am primit coletul. Si am dat adresa de la serviciu, parca vad ca ma suna saptamana viitoare ca l-au adus :), o sa le-o servesc ca atunci cand am facut comanda am spus ca adresa de livrare e valabila pana in craciun, asa ca sa faca bine sa mi-l aduca acasa sau sa-mi mai faca o vizita dupa 5 ianuarie. Sau sa-l duca inapoi la Adevarul…
    Oricum cei mai penibili mi se par gogii pe care-i foloseste ING-ul. Aia sunt de o nesimtire crasa, trebuia sa primesc PIN-ul prin curierat… am stat vreo 10 zile sa primesc un amarat de PIN.

    Reply
  8. Meekuu

    Știu că FanCourier sunt de vină. Ideea e că eu nu am nici o pârghie directă asupra lor. În plus, relația mea, “contractul” meu direct este doar cu cei de la FunGift. Prin urmare ei devin răspunzători pentru livrarea coletului într-un timp rezonabil. Că de aia plătesc în pizda mă-sii ăia 12 RON pentru livrare.

    Reply
  9. TheBride

    În general nu e de vină magazinul în asfel de situații, ci firma de transport. Și ea parțial pentru că în perioada de dinainte de Crăciun este mult mai aglomerat. De fapt, aș împărți vina celor doua firme pentru că de la niciuna dintre ele nu ți-a spus nimeni la telefon că nu livrează decât după Crăciun.
    Eu am comandat pe 22 seara niște componente la Pcfun. Scria mare pe site că dacă nu le comand până pe 21 nu le livrează până pe 25. A doua zi dimineața m-au sunat ca să îmi confirme livrare luni, 29 și să mâ întrebe dacă sunt ok. Dar știam și am apreciat o dată în plus că m-au anunțat.

    Reply
  10. Marius Ciocan

    “Dau pe această cale o mare și călduroasă muie celor de la Fungift..”
    Sa fie primit. Bogdaproste!

    Tot ce pot sa iti zic este ca noi am trimis tot ce ni s-a comandat si ca nu am avut o singura comanda care nu a plecat de la noi. In rest… este vanare de vant.

    Nu o sa dau vina pe FanCourier pentru ca sunt partenerii nostri. Si ii inteleg – desi in acest caz cateaua este clar in ograda lor. Dar vina este a noastra pentru ca nu avem de unde alege un curier mai curier decat Fan. Si de anul trecut tot am incercat vreo sase.

    Tot ce poti face este sa refuzi primirea. Astfel pe langa muia care tocmai ne-ai dat-o o sa ne dai si o “gaura” de 24 de lei (livrare + retur). Apoi, ne poti reclama la OPC. Cam astea ar fi.

    Eu iti multumesc ca ne-ai fost client si indiferent de cum se va termina aceasta prima comanda eu sper sa te pot convinge pe viitor de calitatea serviciului nostru.

    Sincer regret acest incident si o sa iti zic ca nu este singurul. Din cele peste 250 de comenzi facute pe ultima suta de metri – in ultimele 4 zile, nu sunt confirmate vreo 22.

    Sarbatori Fericite!

    Reply
  11. Computerică

    Puteti sa le bagati >>>> in gura, in :::, si unde mai vreti voi.. dar important e sa vina coletul, si nu faceti nimic in privinta asta.

    Va agitati inutil..

    Sarbatori fericite!

    Reply
  12. Meekuu

    Am primit coletul pe 31 decembrie. Aproape 10 zile (6 zile lucrătoare dacă considerăm perioada 25-28 zile libere) pentru o comandă.

    Am cochetat o perioadă cu ideea de-a nu accepta coletul respectiv. Dar știam că vinovații principali nu sunt cei de la Fungift și doar ei ar plăti mica pagubă pe care le-aș fi făcut-o.
    Încerc să-mi explic mai bine punctul de vedere din post. “Muia” pentru FunGift e una pe care pot s-o împartă liniștiți cu toți cei care lucrează cu FanCourier și acceptă modul lor de lucru în dauna clienților. Și aici putem să enumerăm de la RCS&RDS (unde facturile apar pe-acasă pe sărite și cam când au chef ăia de la FanCourier să le livreze) până la mai toate afacerile care presupun comenzi online.

    VOI sunteți principalii vinovați pentru că VOI acceptați modul în care își fac treaba FanCourier. Contractele cu ei ar trebui să conțină și penalizări în cazurile în care există plângeri.

    Altfel riscați să aveți clienți nemulțumiți.

    Reply
  13. Marius Ciocan

    Este absolut normal sa fii suparat.

    Dar este vina noastra ca lucram cu ei exact in aceeasi masura in care este si vina ta, ca roman, ca ai un parlament asa cum il ai (exemplu luat la intamplare).

    Din 2005 am incercat TOTI marii curieri de pe piata plus cativa altii mai mici. Tot ce pot sa spun este ca cu Fan Courier muia este mai rara si data mai cu blandete.

    Nu ai cum sa ai un serviciu lipsit de eroare indiferent in ce domeniu ai lucra. Iar in decembrie, cea mai aglomerata luna din an, din cateva mii de comenzi trimise nu s-a pierdut niciun colet (in 2007 au fost peste 40 pierdute) si au fost intarzieri extrem de mici comparativ cu ceilalti curieri. Ultima parte a informatiei o stiu de la “colegii” mei, oameni care activeaza in ecommerce.

    Eu iti multumesc inca odata pentru comanda si iti doresc sa ne mai dai o sansa. Si dupa acea comanda (daca va fi sa fie) sa revii pe blog tot cu o muie sau nu, dupa caz.

    Si iti mai multumesc pentru post. O sa-l arat directorilor din Fan atunci cand vor dori feedback de la noi.

    Reply
  14. cineva care cunoaste

    Mesajul era postat mare pe prima pagina a FunGift-ului. Scris pe rosu. Ultima zi de livrare garantata era 15 decembrie.
    Degeaba injuri in stanga si in dreapta. Data viitoare citeste mai atent. Asta era contractul. Tu comanzi pana pe 15 decembrie, comanda iti ajunge pana de Craciun.

    Reply
  15. Meekuu

    Nu fi prostuță, citește cu atenție ce-am scris. Comanda a fost făcută pe 22 Decembrie (după 15 decembrie deci). Să înțeleg că dacă nu comandam până pe 15 decembrie puteam să-mi iau adio de la comenzi ?

    Dacă extrapolez pot să zic și eu de-acum înainte că toate sarcinile legate de locul de muncă trebuie să vină cel târziu până pe 15 decembrie altfel nu garantez că-mi voi mișca curu’ să le îndeplinesc ?

    Să vă intre bine în cap, sunt zile lucrătoare. Dacă nu ești în stare să faci față ritmului de livrări din perioadele aglomerate înseamnă că ești varză ca firmă de curierat. Dacă ești varza (și majoritatea pot să confirme treaba asta despre FanCourier) atunci apucă-te de grădinărit, pescuit sau orice altă activitate în care nu trebuie să respecți niște termene. Mi se rupe în paișpe mie că aveau o grămadă de livrări de făcut în perioada aia. Mai multe livrari=mai mulți bani pentru ei. Pot să angajeze temporar personal în plus, pot să angajeze temporar altă firmă de curierat, se poate găsi o soluție dacă îți dai interesul.

    Reply
  16. Alin

    Esti tu mai “norocos”. Daca in 2007 au fost probleme grave cu Fan Courier, in Decembrie 2008 noi nu am avut deloc probleme – chiar comenzile expediate pe 23 au ajuns pe 24 dimineata la destinatari.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *