Deja voi, cei care dați p’aci mai des, știți slăbiciunea mea pentru eMag. Nu vreau să fie interpretată greșit. Nu le caut nod în papură de fiecare dată. Doar că aș vrea să fie mai orientați spre clienți decât spre bani. Și aș mai vrea să nu mai încerce să prezinte lucrurile bune și pe cele rele să le bage întotdeauna sub preș. Mă bucur că au înțeles după atâția ani că o comunitate creată în jurul unui forum poate să-ți creeze o imagine (de obicei proastă). Modul în care folosesc ei forumul este un exemplu nefericit de “așa nu”. În primul rând forțează niște reguli destul de stricte și au o cenzură puternică. În al doilea rând, în momentul în care un client semnalează o problemă reală (vezi aia de mai jos cu rucsacul de laptop) apare imediat un reprezentant eMag care face tot posibilul să te convingă că nu există de fapt nici o problemă. Totul este în imaginația ta. Dacă nu înțelegi de prima oară, gata, ești scandalagiu și ești luat în primire de alți câțiva reprezentanți eMag și mica gașcă deja formată de fan-boys cu mult prea mult timp liber la dispoziție.

Din păcate, deși eMag-ul se vrea și își promovează o imagine cât mai corporate și de companie cât mai serioasă, pleiada de bâlbe n-o prea ajută. Zicala cu gardul vopsit este cât se poate de potrivită.

Și hai să pun ultima bâlbuță a lor. Observați greșeala din poza de mai jos :
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Și apropos de “bla, bla-ul” cu blogul și prezentarea eMag drept o “corporație matură”, Lucian Condruz este nenea care, la faza cu rucsacul de laptop cadou, posta pe forum următoarea replică :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Trecând peste modul de exprimare, nu-i așa că este o opinie care dovedește că autorul ei (reprezentantul unei corporatii mature) este o persoană matură ?