lollipopNo, bun, mă speriam că n-o să am material pentru deznodământul situației din articolul precendent așa că băieții de la PCGarage s-au gândit să-mi facă ziua mai bună și au livrat. Vagoane chiar.

Dar mai întâi să încheiem cu eMag/Flanco pentru că aici e mai puțin de scris. A ajuns comanda chiar în seara zilei în care am scris articolul. De fapt a intenționat să ajungă numai că cei de la Flanco nu s-au obosit să dea adresa integrală pe pachet. Au scris doar strada și numărul și-atât. Așa că băiatul de la curierat m-a sunat ca să mă întrebe blocul, scara și restul informațiilor relevante pentru livrare dar eu oricum nu eram acasă atunci așa că au amânat pe a doua zi. În altă ordine de idei pe site-ul eMag, la “Urmărirea comenzii” a apărut până ieri cu statusul “plată acceptată” și-atât. Fără “predat la curier”, fără nimic. Bun așa. Cred c-o să am un articol pe tema asumării responsabilității atunci când sub același nume, al unui magazin consacrat, încep să vândă și alte magazine făcând astfel rabat de la un standard de profesionalism. Când voi avea timp și chef, bineînțeles.

Dar să ne întoarcem la PCGarage, că aici lucrurile sunt cu adevărat amuzante. Mai întâi încă un pic de background că ajută la lămurirea detaliilor din restul poveștii. Notebook-ul comandat la ei este comandat pe o firmă cu care am colaborat și care firmă trebuia să-mi plătească o sumă de bani. Am agreat de comun acord să îmi achite notebook-ul comandat în locul banilor și am dat comanda de pe contul meu personal (cont care mai fusese folosit și în trecut să comand produse pentru aceeași firmă când a fost cazul). Plata a fost făcută cu OP rapid, după cum spuneam. În rest, tot dialogul a fost purtat între mine și reprezentanții PCGarage.

Astăzi dimineață mă sună reprezentantul lor să-mi comunice faptul că notebook-ul a ajuns la ei în depozit și mi-l pot livra cu curier rapid în 3 ore (la momentul telefonului eu am crezut în naivitatea mea că vor face acest lucru gratuit având în vedere că s-au coit atât cu comanda, însă uitându-mă mai târziu pe detaliile comenzii pe site-ul lor aveam să descopăr că îmi adăugaseră încă 40 de lei pentru curierat rapid). Pentru că urma să plec de acasă și nu știam cât lipsesc i-am spus că voi trece eu pe la sediu să ridic comanda.

În jurul orei 13 am ajuns la sediul lor și m-am înființat ca o floricică în fața unui reprezentant de vânzări căruia i-am comunicat că am venit să ridic comanda. Moment în care mă întreabă “dar ștampilă sau delegație aveți ?”.  Eh, aici, în perspectivă, trebuie să recunosc că e o întrebare relativ validă. Însă ca și client care a comandat pe firmă/firme zeci de produse în ultimii ani știam că atunci când ajunge curierul cu produsul îi poți spune doar o serie și un număr de buletin și totul este în regulă. În plus, repet, comanda era făcută de pe contul meu personal, nu de pe un cont al firmei, în cel mai rău caz dacă aș fi intenționat să păgubesc o firmă, firma m-ar putea urmări direct pe mine, nu pe magazinul de la care am comandat eu ceva. Eh “mulțumită” argumentelor de mai sus și în plus adunându-se și faptul că stau de 3 săptămâni după comanda sulii, m-am cam enervat nițel și am cerut să vorbesc cu cineva de la relații clienți. La câțiva metri mai în spate, ajung în biroul cu relații clienți și îmi expun calm problema. Reprezentantul lor încearcă să găsească soluție și mă întreabă dacă nu pot să produc acum o ștampilă sau o împuternicire de la firmă. Pe loc. Să le scot eventual din cur, de unde le-am ținut ascunse până atunci. Ok, atunci poate reușește cumva să vorbească cu un reprezentant al firmei ca să îi confirme. Îi răspund că îi pot trimite PE LOC, dacă dorește, un mail de pe adresa de mail de firmă să-i confirm că eu am dreptul să ridic coletul. Fie vorba între noi puteam să-i trimit pe loc mail de pe ORICE adresă de mail de pe firmă că nah, avantajul de-a fi admin. Atunci îi vine gagiului ideea genială. Și mă pune să-i trimit un mail de pe contul de mail cu care sunt înregistrat la PCGarage (care nu are nici cea mai vagă legătură cu firma, fiind un cont de mail cât se poate de personal) prin care să-i confirmă că TOT eu am dreptul să ridic comanda de la ei. Așa că am formulat următorul mesaj

Eu, Gigi Gogulescu (am trecut ce-i drept numele meu real), confirm prin prezenta că Gigi Gogulescu are dreptul să ridice comanda cu numărul #xxxxxxx de la PCGarage.

Și l-am trimis către [email protected] (și cu bcc catre amicul Bogdan ca să se râdă și el). I shit you not ! Eh, îi ajunge omului mesajul și fix când eu îmi dădeam facepalm-uri pe interior că pe exterior nu puteam, aud a doua aberație în mai puțin de 10 minute. “Dar trebuia să-mi treceti și seria și numărul de buletin în mail”. La care eu calm, scot buletinul și-l întind. Scurt, vine și-a treia aberație “Da, dar vroiam s-o avem și în mail…”. Ok. Așa că am mai trimis un mail în care i-am dat și seria și numărul de buletin ca să le poată compara.

Am ieșit din sediul lor râzând deși eram cam de plâns. Pe de altă parte cred că știu de unde mi se trage că am trecut dimineață cu Bogdan pe la Registrul Comerțului și doar prin relația cu statul mai dai de aberații de genul ăsta așa că trebuie să fie un blestem luat de pe acolo.

Ajuns acasă constat cu tristețe că notebook-ul care-a costat o grămadă de bani la ei nu are instalat Windows 10 Home așa cum este trecut în specificații și ca cireașă de pe tortuleț, unul din cele 2 hdd-uri SATA din interior nu funcționează. Parcă-i văd că vor să-l aduc în garanție și iar mai stau coișpe luni după el.

Prin urmare copii cumpărați cu încredere de la PCGarage. E horror pe bune !