Am primit zilele trecute un mail de la administratorul unui site de socializare din Republica Moldova. Mă ruga să fac un review al site-ului respectiv aici. Inițial am citit mail-ul fiind în metrou și n-am vizitat site-ul. Am zâmbit din două motive. Primul fiind că mă gândeam la cine știe ce rahat de site iar al doilea pentru că eu nu am traficul atât de mare încât să ajute în sensul ăsta un alt site.

A doua zi am vizitat și site-ul. Prima impresie a fost plăcută. Design curat, plăcut, fără reclame (ceea ce înseamnă că-i relativ proaspăt). La prima vedere semăna cu o platformă WordPress ( categorii, comentarii). Nu am găsit structura de directoare de la wordpress așa că ori e făcut de la 0 ori e modificată o platformă WordPress. În ambele cazuri rezultatul e aparent reușit.

Trecând la conținut am ajuns la concluzia că profilul site-ului este pentru troli cam ce este rahatul pentru muște. Partea bună este că unii troli pot aduce trafic frumușel. Partea proastă este că, din momentul în care ai deja o comunitate formată, începe să devină deranjant.

Treaba are potențial și poate aduce bani frumoși din reclame. Totul depinde însă de administratori. Și ca să arăt cu degetul și o mică “eroare” umană , verificați link-ul ăsta și spuneți ce nu vi se pare “cusher” (găsiți și un screenshot AICI).

Dacă ați avut răbdare până aici vă spun și numele site-ului. Se numește opinii.md iar unul din administratori, cel care m-a abordat pe mail, este Dumitru Brânzan . Acum mi-e și dator măcar c-o bere dacă nu c-o temă de WordPress.