RDS e (tot timpul) cu noi…

Acum 2 zile, în jurul orei 2 PM, fix când plecam spre servici, cei de la RDS mi-au taiat cablul TV. Odată cu cablul TV au tăiat și internetul (că deh, sunt pe același cablu încă) deși internetul era plătit (factura pe luna noiembrie nu apăruse încă la mine).

N-aveam ce să fac pe moment, dar mai pe la 4-5 am ajuns la casieria din Gorjului (știți voi care, aia la care-i coadă ca la oo și carne pe vremea lu’ împușcatu’ ) și dupa 40-50 de minute de stat la coadă am reușit să plătesc cablul. Evident, după treaba asta am dat telefon la gigei să le comunic că vreau să-mi funcționeze internetul. După câteva certuri a rămas că vine cineva a doua zi dimineață. Evident, am stat ca pe ace în seara aia, m-am uitat la Borat (yeah… am fost disperat rău) și m-am culcat citindu-mi mail-urile cu Gmail mobile.

A doua zi dimineață, evident situația era identică. I-am lăsat jumatate de oră după ora 9 și am sunat din nou. I-am luat frumos, diplomat, le-am zis că am nevoie de internet și că aseară au spus că vor rezolva situația la prima oră. Din partea cealaltă am primit o veste năucitoare : “va veni o echipă după ora 3 PM”. Atunci mi-a sărit țandăra iar, le-am zis că-s dobitoci, că în toată zona Militari au monopol și nu ai nici o alternativă la serviciile lor, că au un rahat de casierii care-s pline de dimineața până seara, că nu sunt în stare să facă un contract cu o bancă și să permită plata facturilor de pe card și multe altele. După ce m-am răcorit la telefon m-am calmat brusc și i-am zis gagiului următoarea chestie : “Uite cum stă treaba. Dacă în jumătate de oră nu am acces la Internet va trebui să fac un drum până în Piața Romană la unul din clienți. Eu stau la etajul 1. Pe toată lungimea apartamentului meu, pe sub geamuri, trece un cablu negru și gros pentru care NU am semnat nici un acord cu RCS & RDS. Având în vedere faptul că mi-e lene și nu am chef să plec, o să fiu foarte supărat dacă o să fiu forțat să fac treaba asta. Așa că, înainte de a pleca de acasă o să iau un clește mare de tăiat și o să ciopârțesc cablul ăla în așa fel încât să fie imposibil de reparat. Așa că, în momentul de față alegerea îți aparține. Ori trimiți în jumătate de oră un om pentru o treabă de 5 minute, ori îți garantez că vei fi nevoit să trimiți o întreagă echipa cu o rolă de cablu și o să muncească până seara. Bună ziua !”

Și i-am închis telefonul. M-am dus în baie, am făcut un duș și când m-am așezat cu cana de cafea în fața laptopului aveam internet. Deci se poate :D.

De ce am povestit faza asta de abia azi ? Pai azi am dat peste asta în EvZ :

“UPC Romania a fost amendat de Consiliul Concurentei cu 7,2 milioane de euro pentru abuz de pozitie dominanta pe piata comunicatiilor prin cablu. Consiliul a constatat ca UPC a impartit in 2001, impreuna cu HI-FI Quadral, piata serviciilor de cablu din muncipiul Timisoara. Autoritatea a decis sanctionarea UPC Romania cu 2,1 milioane de euro si RCS&RDS, companie care a preluat HI-FI Quadral, cu 235.000 de euro. Consiliul a descoperit o intelegere secreta si pe piata bucuresteana de cablu. Astral Telecom si Cable Vision of Romania au savarsit un abuz de pozitie dominanta, manifestat prin impunerea de tarife majorate in mod nejustificat de cresterea costurilor. Cable Vision of Romania a fost sanctionata cu 79.000 de euro iar UPC Romania, in calitate de succesor de drept al Astral, cu 5,1 milioane de euro.”

 

Toată lumea știe treburile astea de ani buni. Acum s-au găsit să-i amendeze ? Hai, mai cu tupeu, amenzi mai mari să-i usture curu’, ce naiba. Nu că-s dornic să-mi pun UPC da’ sper că atunci n-o să-și mai permită să facă măgării de genul ăsta știind că eu n-am nici o putere și nici o alternativă la serviciul oferit de ei. Mă rog, cu excepția cablului ăla de sub geam :D.

10 Comments RDS e (tot timpul) cu noi…

  1. Mikutzu

    E codoi înfiorător în fiecare zi. Mă apucă bâțu de fiecare dată când mă gândesc că tre’ să stau la coada aia. Acum ceva vreme era s-o pocnesc pe una din casierițe care la nemulțumirile mele vis-a-vis de modul în care știu să ne ia banii mi-a replicat că pot să plătesc pe un an în avans și să nu mai trec pe acolo dacă nu-mi convine. Iete la ei tupeu…

    Reply
  2. arhivatorul

    dupa ce intram in ue, companiile vor trebui sa isi mareasca numarul de caseri in asa fel incat cetateanu sa nu trebuiasca sa atepte mai mult de 5-10 minute… daca nu se intampla asa protectia consumatorilor este solutia :P

    Reply
  3. Vlad

    Exista alternative (tot monopolistice, dar nu pe partea de internet) – ADSL de la Romtelecom. Eu sunt foarte multumit, mai ales pentru browsing si fisere mai mici de 100 MB (viteza nu e covarsitoare, dar calitatea serviciului e destul de buna)

    Reply
  4. Mikutzu

    Oh, da… Îmi și imaginez miile de abonați nemulțumiți ai RCS&RDS (adică toți probabil) cum vin fiecare cu câte un cuțitaș sau cleștișor și se reped la bucățica de cablu de sub geamul meu luând-o ostatică și cerând servicii mai bune.

    La cuțitașe și unghiere ostașii mei ! :D

    Reply
  5. Phoebs

    :)) Mi l-au taiat si mie pt ca cica nu am platit la timp… si am platit si taxa de reconectare. Iar la coada stau mereu cel putin 40 minute. Treaba cu tipatul merge intr-adevar ;)

    Reply
  6. E-nigma

    e discutabila faza cu cablul (chiar dc o meritau din plin pushlamalele monopoliste). discutiile se inregistreaza si te puteai trezi platind la daune de nu mai stii.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *