Miercurea trecută mi-am dus bietul meu HTC în service pentru o problemă enervantă cu touch-screen-ul. Deși cumpărat de la eMag garanția este la Cirma Electronics (absolut necunoscuți pentru mine până la acest moment). Deja mă așteptam la interogatoriul de rigoare din service-urile de pe la noi. “Ce i-ați făcut ? I-ați schimbat softul ! L-ați scăpat pe jos !” și altele asemenea. Mă speria și faptul că service-ul este undeva prin sectorul 5 spre Rahova/Ferentari. Colac peste pupăză n-aveam decât o copie după factură pentru că originalul este prin contabilitate. Nu că ar avea la ce să folosească originalul dar am mai dat de tâmpiți încăpățânați care n-au vrut să audă de service fără factura în original.

Prin urmare am pornit cu inima îndoită și cu telefonul în brațe spre service. Odată ajuns acolo am întins timid garanția și copia după factură și am expus problema. Reprezentantul lor a luat telefonul, l-a cercetat, a comentat faptul că și bateria pare puțin umflată și mi-a scos fișa de service. Pe fișă scria și de “urme de uzură pe marginea superioară/inferioară a carcasei” pe lângă ecran și baterie. Mă pregăteam sufletește pentru juma’ de lună de chinuri cu vechile mele modele de Sony-Ericsson pe post de telefoane principale.

Azi dimineață însă am primit telefon de la ei să vin să-mi ridic telefonul. Brusc mi-am adus aminte de frate-meu și de telefonul lui dus în service la Orange și venit cu șuruburi zdrăngănind în interior și ecranul montat prost. Naibii, deja se știe că nu se poate și repede și bine și gratis. M-am dus (de data asta pregătit de scandal în cazul în care aveam surprize neplăcute) să-l ridic. Acolo în schimb surpriză, telefonul meu avea ecran nou, carcasa frontală schimbată și o baterie nou-nouță.

Uite că se poate și așa. Cred că-i al doilea service de pe la noi de unde plec cu zâmbetul pe buze. Și un motiv excelent ca viitorul meu telefon să fie tot HTC.