Gata, mi-am rezolvat problemele ceva mai devreme decât am prevăzut eu. În mare, am tras o fugă până la Zalău ca să cumpăr 12 litri de pălincă și că n-aveam cu ce să le aduc în București mi-am cumpărat și-o mașină.
Dintre “highlights” merită amintite :
La SNCFR diferența dintre bilet la compartiment cu 4 cușete și bilet la compartiment de 6 cușete constă doar în faptul că ultimile cușete de sus sunt rabatate.
Tot la SNCFR să nu faceți greșeala s-o rugați pe cea care vă dă biletele la agenție să vadă dacă poate să nu mai pună încă 2 persoane în compartiment. S-ar putea să pățiți cum am pățit eu și frate-meu și să vă treziți cu încă 2 babe care mai și țineau neaparat să doarmă jos. Când le-am explicat că eu, la cele 130+ kg ale mele, s-ar putea s-o aduc mai aproape de lumea de apoi pe una din ele dacă sunt obligat să dorm sus, au dat din umeri. Noroc cu nașu’ care a înțeles situația și ne-a “cazat” într-un alt compartiment dintre celelalte 3 rămase libere în vagon (mdap, aia de la agenție chiar a fost neagră-n ceru’ gurii).
Tot în SNCFR, noroc cu nașu’ că a știut să facă bișniță finuț și ne-a vândut bere după ce noi am terminat-o pe-a noastră. În altă ordine de idei, în astea 2-3 zile am băut mai multă bere decât am băut în București luna trecută.
În Zalău am avut baftă și-am găsit o mașină cam așa cum o doream (și cu asta am și răspuns la tag-ul primit din 2 locuri, Blacknight aka. Cosmin și alexis). Dispuneam cam de 5500 € de dat pe-o mașină. Aveam în plan ceva euro 4 pe benzină, de preferabil motor VW, în cel mai rău caz Opel). Am găsit un VW Polo în 5 uși, cu motor de 1.4 MPI din 2001, în stare absolut perfectă, la 5600 €. Consum mediu Zalău – București = 5,5%. Pe autostradă am călcat-o pe la 165km/h. Cam p’acolo mergeau și pretențiile mele în ceea ce privește mașina. Vroiam ceva cu care să mă pot mișca prin oraș (știu, mișcatul cu mașina în București e relativ), să nu consume mult și să fie o mașină fiabilă. În plus am avut bafta să găsesc o mașină bine întreținută, cu dotări mai mult decât decente (climă, EPC, genți aluminiu) și să rămân și în relații bune cu băiatul de la care am luat-o.
În rest am dat nițel prin CJ ca să iau puncte pentru WoT la thawte (apropos de ceea ce vă spuneam AICI), am dormit o noapte în Rășinari (pe unde-mi fac de obicei vacanțele de vară) și am rămas plăcut impresionat de modul în care se circulă cu mașina prin nord-vestul țării. În CJ, aglomerație cam ca-n București. N-am auzit nici un claxon atunci când s-a făcut verde la semafor și eu eram cu ochii în butoanele de pe bord căutând o metodă de-a porni ștergătorul de pe spate. Și nici la următoarele 2 stopuri când găsisem butonul dar încercam să-l fac să și stropească cu ceva. Cam la fel a fost și prin Sibiu și în Zalău. În București, nici n-am ieșit bine de pe autostradă și-au și început disperații să claxoneze fix în față la Metro Militari.
Eu credea că astea nu trebuie băute în 24 de ore de la deschidere, dar se pare că piticu a luat recomandările de pe ambalaj în serios… Hâc… cred că am băut cam mult :P
so plimbi sanatos si fara evenimente. fix polo 1.4 voiam si eu, dar in 4 portiere si cu factura, nu s-a gasit :D
ABS, ESP? CATI KM? CARE AU FOST CELELALTE OPTIUNI?
Sa inteleg ca te faci si tu notar WoT ?
In orice caz cred ca voi apela si eu la “increderea” (as in trust) voastra.
da cusetele alea n-au numar, cum au locurile de stat in cur? daca pe biletele voastre erau cusetele de jos, atunci puteau babele sa stea si in cap, ca tu dormeai pe locu tau.
sa o conduci sanatos :-D
asteptam review la masinuta!
Mikutsu – un alt sofer nervos pe strazile capitalei