Da. Am ghinion. Altfel nu-mi explic de ce paștele ma-sii tot dau de cacaturi din astea. Sa reiau de la ultima poveste. Merita.
Ultima oara când va povesteam încercam sa-i conving pe cei de la Orange sa ma lase sa le platesc sub forma unui abonament lunar una din opțiunile existente pe piața pentru Pre-Pay. Nu vroiam un favor, nu vroiam telefoane gratuite, nu vroiam ceva disproporționat. Vroiam sa platesc la fel cât platește un client Pre-Pay și în plus ma angajam sa fac treaba asta pe termen lung. Poate chiar platit în plus având în vedere ca pot depași minutele din abonament.
Mdap, nu vor așa. Nu îmi dau voie ca abonat sa am un abonament cu opțiunile unui pre-pay. Muie. Dupa lungi parlamenteri am acceptat pentru numarul ala un abonament hibrid cu nu știu câte mii de minute în rețea, 60 naționale și x SMS-uri naționale. La 5€. Bani cu care puteam avea o frumoasa opțiune pentru pre-pay eventual si customizata pe nelimiteaza-te. Hibrid înseamna ca e un soi de pre-pay, adica îmi intra lunar 5€ în cont și se activeaza o opțiune de 5€, opțiune care conține cele zise mai sus. Buun, pentru asta trebuia schimbata cartela sim așa ca trebuiau sa-mi trimita acasa noua cartela în câteva zile. Zis și facut. Îmi dau acordul verbal la telefon și într-adevar în 2-3 zile a venit acasa cartela sim noua care trebuia activata în data de 15 (ziua cand se reseteaza abonamentele mele). Dupa care primesc un nou telefon de la ei sa-mi spuna ca s-a produs o eroare și ca au trimis o cartela gresita, s-o arunc pe aia trimisa de ei și-mi vor trimite alta. Și cam așa ramasese discuția. N-au mai trimis nimic dar noroc c-am fost și eu suficient de leneș încât sa nu arunc cartela trimisa de ei inițial. Pentru ca pe data de 15 cartela sim veche din telefon a încetat sa mai funcționeze. Dar a mers cu aia “stricata” trimisa de ei.
Dam pe repede-înainte aproape 2 luni și ajung în ultimele zile înainte de ziua de facturare. Când ma trezesc în imposibilitatea de-a mai suna de pe numarul respectiv. Pentru ca au fost terminate minutele naționale din opțiune și abonamentul de tipul respectiv nu poate face cost suplimentar. Adica da-te-n ma-ta de abonat, îți dam EXACT un pre-pay, fara sa-ți dam posibilitatea de-a avea o opțiune de pre-pay, semnezi pe x luni cu noi și daca termini minutele din opțiune nu conteaza ca-ți poți plati la finalul lunii factura, noi tot îți dam p.la. A fost, credeam la momentul respectiv, ultima picatura. Mi se va dovedi ca m-am înșelat. Mai urma. Am sunat la ei și am spus ca denunț unilateral contractul. Evident papagalii de la relații cu clienții mi-au râs în nas. Ah, contract verbal pe 6 luni, acu’ bend over. Așa ca am trimis frumos un mesaj la contact în care îi anunțam ca denunț unilateral contractul în principal datorita faptului ca au uitat sa livreze și pe suport fizic ceea ce am agreat când am acceptat verbal contractul și nu știam ca odata terminate minutele nu pot sa mai dau telefoane. Fara sa luam în calcul și bâlbele cu sim-ul. În plus (și aici ar putea fi cam singura fapta pozitiva a senatorului Iulian Urban) conform legii 161/2010 pot denunța unilateral contractul. Pentru ca nu am primit nimic gratuit. M-au sunat a doua zi, au acceptat cererea mea și începând cu 15 iulie numarul este liber de contract și va fi transferat pe Pre-Pay. Astea se întâmplau chiar înainte de 15 iunie, data la care se reseteaza abonamentele.
Pe 18-19 iunie ma trezesc iar ca nu pot sa mai vorbesc de pe numarul respectiv de telefon. La nici 5 zile de la resetarea contului. Sun la telefon și aflu ca nu s-a activat opțiunea automat așa cum trebuia și când am vorbit am vorbit direct din credit da’ e vina mea. Ca trebuia sa vad ca nu s-a activat și sa sun eu la ei sa o activeze. M-am certat cu ei nițel dupa care am renunțat. Nu rezolvi NIMIC la 411. Absolut nimic. Am depus iar sesizare, am cerut returnarea sumei platite sau încarcarea automata a telefonului cu 5€. Când am avut iar credit am sunat la ei și am cerut activarea. Pe data de 22 iunie. Am primit confirmare de activare și gata. Credeam eu. Dar nu s-a terminat aici.
Saptamâna trecuta, pe 29, iar m-am trezit în imposibilitatea de-a da telefoane. A doua oara în aceeași luna. M-am uitat pe serviciul cronus, parea ca iarași nu fusese activata nici o opțiune deși primisem confirmarea. Azi am sunat din nou la 411. Am explicat unei voci blonde ce s-a întâmplat și dupa vreo 10-15 minute de stat în așteptare am fost lamurit cu un sec :
“Auziți, ne puteți suna ceva mai târziu pentru ca nu ne funcționeaza prea bine baza de date… ” Cu alte cuvinte “va urma…”
Muie ma ! Muriți în chinuri și sper sa va dea Cosmote-ul și Digi-ul la buci pâna faceți bașici.
Partea trista e ca de cand call center-ul Orange s-a transferat la CGS, e o adevarata aventura sa suni la ei. Trist, la capitolul “customer care” stau cam ca Rometelecomul prin ’95.
Nu inteleg de ce iti pierzi timpul. Ai la Vodafone la 5 euro minute la sa-ti suni tot neamul, tot orasul, toti prietenii si iti raman si minute :D:D:D
:D macar ai trecut si tu ca omu pe prepay.
Eu fara aventurile tale ma gandesc de vreo 3 luni ca le platesc prea mult (in medie 5 euro pe luna) si ma gandesc sa ma portez pe digi (mai ales acum ca au lansat Digi Oriunde – aplicatie VoIP ce poti sa o folosesti cam cum vor muschii tai).
Nu-mi vine a crede ca la altii e perfect. Probabil ca si acolo e bine pana o patesti pe pielea ta.
Digi frate, mutati-va toti la Digi sa vad o multime de oameni care cauta semnal in fata magazinului Unirea, in centrul capitalei :))
Ca sa parafrazez bancul, “cred ca iti place”. :)) Da-i dracului si treci in alta retea. Nu stiu daca va fi buna, dar le schimbi pana ori ai noroc, ori se comporta cum trebuie.
E bine sa ai un abonament la una din “firmele mari” pentru roaming pentru orice eventualitate (la Digi nu ai roaming in Austria/Germania, de exemplu), dar in rest foloseste portabilitatea pana rezolvi. Oricum nu primesti nimic pentru ca “ai vechime”. Sau, daca ma gandesc mai bine, iei multa muie fata de oricare client nou care beneficiaza de N-spe promotii si reduceri.
@George Baiatu nu e chiar asa, am Digi Mobil de vreo 6 luni si nu am avut niciodata probleme in Bucuresti. Oarecum suprinzator nu prea am avut nici pe langa Bucuresti.
(sa nu se inteleaga de aici ca as fi fan RDS, am si eu de povestit cateva episoade cu suport-ul lor)
In tara cu RDS merge bine. Merge bine si cu partea de net (pe) mobil. Nu mai e atat de mare problema acoperirii.
@Nexus:
In Timisoara Digi Net Mobil merge foarte rau. Si ii injur cu fiecare ocazie cu care am nevoie de ei.
http://www.arenait.net/2012/02/08/cum-merge-digi-net-mobil-in-timisoara.html
http://www.arenait.net/2012/05/08/raspunsul-rds-rcs-in-urma-sesizarii.html
http://www.arenait.net/2012/06/12/adevarul-despre-serviciile-gratuite-rds.html
Deci, degeaba au acoperire daca fac overselling la greu.
Nu știu cui i-ai păcătuit da’ ești mai ceva ca Stan Pățitu’ :)) Îmi place că, totuși, ai nervi și răbdare pentru așa ceva. Ar trebui să înșir și eu epopeea mea cu erdeeș și trecerea abonamentului de pe un nume pe altul. Tu măcar ai stat comod acasă cu telefonul în brațe și ai sunat. Eu am mers de X ori la unul din sediile lor unde am asudat de fiecare dată aproximativ o oră, în picioare, la coadă. Și asta doar ca să îi ascult pe cei din fața mea cum se ceartă cu imbecilii de la relații cu publicul. Îți vine să-i biciuiești, nu alta.
Apropo, nu la Orange au introdus șmecheria aia de te pune la plată dacă suni de prea multe ori la relații clienți? :)
Lasa bre, ca dupa cum râdea azi de mine “jumatatea”, am levelat între timp. Sunt în stare sa-mi pastrez calmul chiar dupa ce am explicat de 6 ori în 2 zile același lucru. Vorbit calm, civilizat, fara sa ma enervez.
@Meekuu: fa-ti un calcul cat timp ai pierdut vorbind la ei si cat castigi tu pe ora si vezi cam care sunt costurile distractiei ;) (nepunand la socoteala nervii)
Stii vorba aia (americaneasca parca):
M-au fraierit o data, ei sunt fraieri,
M-au fraierit a doua oara, eu sunt fraier!
am contract cu orange de cand se numeau dialog asa ca dupa jdemii de ani in care am avut doar obligatii si niciun privilegiu am zis ca e momentul sa primesc si eu un telefon gratis de la ei. zis si facut, ma duc in 4 magazine orange, raspunsul acelasi, nu va putem oferi telefon la pret avantajos pt ca sinteti client vechi. doar abonament mai mare cu mai multe minute (adica mai scump, adica tot pe banii mei). in plus, daca vroiam un S2 la prelungire de abonament pe 24 de luni trebuia sa platesc mai mult decat daca mi-as fi facut un abonament nou. ceea ce este aberant si le-a trimis un mail legat de acest lucru insotit de o cerere de trecere de pe abonament pe prepay. siii… m-au sunat. de 2 ori. de fiecare data in ultima zi de facturare. prima data sa imi dea un iphone 4 de 8gb cu abonament de 40 de euro (wtf?) si a 2a pt un iphone 4s la 219 euro cu acelasi abonament (again wtf?) i-am refuzat frumos si mi-au spus ca ceva de genul take it or leave it, ca nu e posibil sa nu mai primesc oferte de acum incolo (din nou, dafuq?)
cam asta este cu orange-ul. cred ca voi da curs ofertei de la cosmote pt galaxy note, 600 de lei si abonament de 18 euro pt portare.
Buna ziua,
Doresc sa cumpar un articol pe blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email.
Din pacate, nici altii nu-s mai breji.
Eu m-am portat de la Vodafone la Orange, pentru ca Vodafone ma enervasera la culme. Nici cu Orange nu mi-e foarte rusine, dar macar aici am mai rezolvat o parte din probleme. Cu ceva nervi, cu multe mailuri, cu amenintari ca-i reclam pentru spam si mai stiu eu ce. Dar macar am rezolvat, nu ca la Vodafone.
Eu cred ca o termin cu telefoanele. De maine ma apuc sa fac focuri pe dealuri in caz ca vreau sa trimit mesaje. Mai am un prieten care a zis ca in caz de ceva, da foc la un cearsaf de la balcon…