1.  Am mai întrebat odată chestia asta, aș vreau să știu și eu cu ce s-au tripat ăia care-au gândit campaniile ING și reclamele alea noi. Rețeta exactă dacă se poate. Sau poate includ un pliculeț la pachet și pentru clienți :D. Nu de alta dar pare evident că au avut un trip colorat și plin de idei cretine.

Mai nou mi-au trimis in mail o reclamă pentru RCA. Care reclamă are atașată o imagine desenată în același stil cu reclama aia pe care-o dau la televizor și la care nu-i indicat să te uiți dacă ești fumat că visezi urât după. Și textul sună cam așa :

La nava noastra spatiala nu aveam probleme cu asigurarea interstelara. Dar de cand am sosit pe Pamant s-au complicat lucrurile, du-te la ghiseu, stai la coada, semneaza un teanc de hartii, ti se lungeau antenele de nervi. Noroc ca am aterizat odata la ING si am rezolvat lejer cu RCA-ul. Bravo lor.

Ei, ziceți și voi, trag ăștia ceva sau nu trag ?

2. De vreo lună și ceva Wu-Xing îmi trimite un newsletter da’ mă botează în newsletter ca Pascale Marian. Prima oară am rămas nițel blocat că mai era aproximativ o lună până la Paște și nu știam ce naiba au chinezii cu Paștele pentru că subiectul mail-ului suna exact așa : “PASCALE, castiga comanda dupa comanda cu Wuxii!”.

Asta deși adresa de mail pe care ajunge newsletterul nu conține nici Pascale și nici Marian ci numele mele de botez. Le-am trimis un mail odată, l-au ignorat cu succes. Acu’ întreb și eu public, doar de curiozitate, îl știe cineva pe Pascale Marian ? Nu de alta dar sunt TARE curios lui pe ce nume îi vine newsletterul de la Wu-Xing…