Consultanții eMag

Incredibil dar adevărat. Asta-i discuția avută cu unul din consultanții eMag legată de disponibilitatea unui produs :

Client eMag:
Imi puteti spune in cat timp de la comanda online puteti livra produsul? Multumesc,

Produs: MP3 Player iRiver S10, FM, 2GB, Alb | MP3 Playere


“Consultant” eMag:
Buna ziua,

Am primit solicitarea dumneavoastra si va comunicam ca in urma comenzii pe care este necesar sa o plasati pe site-ul nostru accesand butonul “cumpar” sau telefonic la numarul 021.200.52.00 tasta 1 veti fi contactat de unul din consultantii de vanzari pentru a va transmite exact disponibilitatea produsului.
Va multumim pentru intrebarea adresata si va stam la dispozitie si pe viitor.

O zi excelenta.

Deci, întâi îl comanzi, și dupa aia afli când o să vină produsul. Nu pui întrebări consultanților despre rahaturi din astea. Ce-i drept, nici când le pui întrebări despre alte “rahaturi” tot nu știu ce să răspundă dar asta-i partea a doua…
Mai bine angajează niște maimuțe care știu să tasteze… Așa au mai multe șanse să răspundă una din ele ceva inteligent și probabil că o să-i coste și mai puțin.

7 Comments Consultanții eMag

  1. faithless_soul

    din cate mi amintesc asa a fost mereu la emag, vrei sa afli in cat vine faci comanda (poate ce nu e pe stoc nu e nici la furnizor pe stoc iar acesta nu le da o data pana nu fac comanda).
    Intrebarea (idioata poate) este doar “de ce pe butonul acela scrie ‘suna’ in loc de ‘comanda si te sunam noi’ ?”

    Reply
  2. nexus

    Mea culpa – nu am citit bine cand ai mentionat de 2GB. E disponibil si ala.

    Parca as fi angajat la ei. :)) Pana acum nu am avut probleme cu ei – ce apare ca disponibil si este disponibil.

    Reply
  3. ABS

    Mda, si eu cand am dat un mail sa cer detalii despre un network mediaplayer (daca suporta titrari cu diacritice, daca se poate modifica fontul etc) mi s-a raspuns ca intai sa-mi dau datele complete (dadusem nume, mail, dar nu dadusem numar de telefon) si mai vad ei dupa aia ce imi raspund.
    Asa ca fuck’em si cumparam de la altii.

    Putin offtopic… apropos de site-uri dintr-astea, altii foarte seriosi sunt “ePravalie”. Am dat mai demult un mail in care intrebam daca au un produs pe stoc, nu am primit nici un raspuns si pana la urma am sunat ca sa intreb. Iar de vreo saptamana nu raspund la nici un telefon, iar daca le dai mail primesti un auto-reply ca au activitatea temporar suspendata or smth (faliment anyone?:))…

    Reply
  4. szabi

    Eu nu am avut probleme cu emag pana acum (am cumparat cam de vreo 4-5 ori de la ei). Sunt unii dintre primii din tara si pana acum probabil ca scapat firul.. :)
    Insa problema cu ePravalie pot sa-o confirm si eu: am facut o comanda vineri si inca n-am reusit sa-o confirm (nu raspunde nimeni nici la fix, nici la mobil)
    Am mai intalnit si eu site-uri unde trebuie sa faci comanda si dupa aceea primesti informatii privind stocul…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *