Incredibil dar adevărat. Asta-i discuția avută cu unul din consultanții eMag legată de disponibilitatea unui produs :

Client eMag:
Imi puteti spune in cat timp de la comanda online puteti livra produsul? Multumesc,

Produs: MP3 Player iRiver S10, FM, 2GB, Alb | MP3 Playere


“Consultant” eMag:
Buna ziua,

Am primit solicitarea dumneavoastra si va comunicam ca in urma comenzii pe care este necesar sa o plasati pe site-ul nostru accesand butonul “cumpar” sau telefonic la numarul 021.200.52.00 tasta 1 veti fi contactat de unul din consultantii de vanzari pentru a va transmite exact disponibilitatea produsului.
Va multumim pentru intrebarea adresata si va stam la dispozitie si pe viitor.

O zi excelenta.

Deci, întâi îl comanzi, și dupa aia afli când o să vină produsul. Nu pui întrebări consultanților despre rahaturi din astea. Ce-i drept, nici când le pui întrebări despre alte “rahaturi” tot nu știu ce să răspundă dar asta-i partea a doua…
Mai bine angajează niște maimuțe care știu să tasteze… Așa au mai multe șanse să răspundă una din ele ceva inteligent și probabil că o să-i coste și mai puțin.