Nu mă pot abține să nu povestesc treaba asta. E pur și simplu definitorie pentru “the ISP” de la noi d’aici.
M-am mutat într-o garsonieră prin Titan cu prietena. La adresa respectiva a fost un abonament de internet la RDS care-i suspendat/încheiat de acum 6-7 luni. Când am ajuns noi pe aici, am găsit modemul vechi funcționând. Funcționând, în sensul că era sincronizat și aveam acces la internet. Noi făcusem și un abonament nou neștiind că modemul vechi nu-i luat de aici. Joi au venit “baeții” de la RDS să monteze modemul nou. S-au declarat foarte mirați de faptul că modemul vechi e încă aici și ne-au sfătuit să ne ducem să-l predăm ca să nu ne pună să-l plătim. (oh, fuck off ). Cică ăsta nou o să se sincronizeze în 24 de ore cel mult. Azi e luni. Mai e nevoie să spun că modemul nu se sincronizează nici acum ? Dar merită să spun faptul că postul ăsta îl scriu folosind modemul vechi.
Long live RDS.
Și că tot veni vorba de faze de genul ăsta, mai am un prieten căruia i-a venit acasă factură de Internet de la RDS el neavând abonament sau internet de la ei. A sunat la ei, i-a întrebat ce și cum și printre altele a fost întrebat dacă nu cumva ar vrea totuși să facă abonament la ei.
Și pentru că toate rahaturile astea ar trebui să poarte un nume cât mai neaoș, li s-a zis RDS.
Cu RDS din ce am vorbit cu diverse persoane reiese ca e vorba de zona in care esti. Mie mi-a mers foarte bine de cand am trecut pe cablu, dar am auzit si cazuri in care au luat la rand cam tot personalul de la Suport tehnic.
Ciudat ca nu-ti merge in zona Titan, pentru ca in zona merge bine. Cumva or fi uitat sa scoata din lista modemul vechi si sa-l puna pe ala nou???
Mai da cate un telefon la Tehnic pentru ca in general se rezolva, desi, daca e vina lor, ti se spune in mod repetat ca nu sunt ei de vina si pe urma se rezolva “ca prin minune”. :)) Insista.
Face si RDS ce poate. Sunt si mutle kkt-uri dar e si ok in foarte multe parti.
“Cumva or fi uitat sa scoata din lista modemul vechi si sa-l puna pe ala nou???” Hai sa nu abordam problema simplist.
P.S: Daca suni de multe multe multe ori la “Tehnic” nu te ajuta cu nimic.
In zona Titan trecerea masiva la RDS Tel a cam avut loc si presupune ca au pus si modem la fiecare. Mi se pare ciudat atunci sa nu reuseasca sa schimbe in lista un modem. Singura data cand modemul a “decedat” a fost nevoie doar de un telefon dat de unul din membrii echipei de interventie si seria modemului. Nu cred ca a durat mai mult de 1 minut.
Asta ar fi un motiv pentru care mi se pare dubioasa faza si ii suspectez ca nu prea se implica.
Al doilea ar fi ca stiu cazul unei persoane de pe langa magazinul TItan care si-a pus net de la RDS acum vreun an si ceva si tipii din echipa de interventie s-au rezumat la a trage firul in casa si a-l mufa la modem. Nici un fel de test deci normal ca au urmat probleme.