Idee de business

Femeile aflate la cumpărături sunt vulnerabile la tot felul de stimuli. Chiar dacă nu au plecat să-și cumpere ceva anume atenția le este permanent atrasă de diverse obiecte de uz vestimentar și nu numai. Și sunt extrem de vulnerabile la orice reducere chiar dacă e fictivă (și de cele mai multe ori este) sau nu.

Bărbații în schimb sunt mai stăpâni pe ei înșiși, nu cedează atât de ușor. În plus bărbații nu prea se abat de la scopul stabilit încă dinainte de-a intra într-un magazin. Mai suntem și noi vulnerabili la gadgeturi sau diverse jucării (asta pentru că noi rămânem perpetuu niște copii) dar și acolo studiem avantajele și dezavantajele fiecărei opțiuni înainte, cântărim cu atenție toată situația și abia apoi alegem.

Și cu toate acestea există niște momente în viața bărbaților în care sunt cu adevărat vulnerabili la orice stimul din exterior. Acela este momentul în care stau în fața magazinului de haine și/sau pantofi și își așteaptă resemnați perechea. Este momentul în care trăiesc un iureș de sentimente amestecate. Sunt și plictisiți dar și înspăimântați de cât va fi bonul de la casă, ușor speriați de faptul că vor trebui să treacă prin tirul întrebărilor “îmi stă bine ?”/”nu-mi face fundul mare ?” dar de-a dreptul îngroziți de faptul că va urma și un “acum nu am geantă/rochie/fustă/pantofi pe care să-i asortez la asta…”.

Într-un moment ca ăsta i-am prins în poză pe acești vajnici reprezentanți ai speciei masculine din poza de mai jos. Nu vă lăsați păcăliți de aparențe, nu sunt cu adevărat absorbiți de ecranul telefonului mobil, este doar un mod de-a încerca să-și ocupe creierul cu orice altceva. Și iarăși, nu vă lăsați păcăliți, chiar și eu făceam exact același lucru făcând această poză. Dar câteva clipe mai târziu am avut o adevărată revelație.

20160710_144642

Cineva ar putea exploata aceste momente de vulnerabilitate și nu o face. În momentele alea dacă prin fața magazinului ar fi venit niște promoterițe care să vândă aproape orice, de la mititei la scule de pescuit, bărbații ar fi fost convinși mult mai ușor să dea banii pe aproape orice prostie. Unde mai pui că o achiziție făcută și de el ca mascul va trezi un sentiment de vinovăție care va contracara dorința de-a comenta cât de mult a dat nevasta pe perechea de pantofi. Cu alte cuvinte va aduce armonie în familie, toată lumea va fi mai fericită și ne va face niște oameni mai buni.

Acum nah, geek-ul din mine se gândea și la un soi de realitate augmentată în stilul Pokemon Go da’ prin care noi bărbații să vânăm perechi de țâțe în jurul magazinului. Asta ne-ar ține ocupați, fericiți, și la x perechi strânse magazinul ar putea da un bon de reducere ceva astfel încât să se asigure că vom mai trece și data viitoare pe acolo.

Ei, ce părere aveți ? P.S. Nu cer decât un 5% acolo din profitul scos. Mă mulțumesc cu faptul că ideile mele fac lumea un pic mai bună.

Leave a Reply

2 Comments

  1. Mai există varianta în care ne comandăm toate hainele de pe net. Eu comand acasă sau la birou, dar am prietene care comandă prin poștă. Ghici cine merge după pachete? :)

Next Article(in)utilitatea votului