Este a 2-a oară în mai puțin de o lună când BCR reușește să-mi blocheze aiurea niște sume în cont. De data asta o tranzacție online prin ePayment a rămas “agățată” atât în sumele blocate de pe cont cât și în istoricul de tranzacții efectuate. Și cum rămăsesem fără bani pe card am vrut să transfer încă 1000 de lei din contul de economii. Și m-am trezit că am pe cont mai puțin cu fix suma “agățată” (vreo 250 RON).

Am sunat la relații cu clienții (yeap, la ora asta) și am dat de-o amețită care m-a transferat la un alt amețit care-a reușit să-mi închidă telefonul înainte de-a răspunde. Am sunat din nou (stat câte 20 de minute on-hold, cred că n-au tras decât 2 bățul scurt pentru tura de noapte) și am reușit să discut cu un nene care-a pasat rapid problema : “Nu putem vedea, trimiteți-ne un mail și ne uităm noi după aia”.

Băi, jur de n-a făcut EXACT ca mine când n-am chef de câte unu care mă freacă c-o problemă minoră și eu am altceva mai interesant de făcut. Deci băieții sunt profesioniști. Le-am trimis mail, acu’ aștept să văd în cât timp rezolvă problema. Să vedem dac-o rezolvă mai repede decât ai zice “ING” de exemplu…

Că să-mi bag pixu’ dacă-mi mai vine să fac gang-banking cu ăștia și-a 3-a oară…