Incă un gang-banking de la BCR

Este a 2-a oară în mai puțin de o lună când BCR reușește să-mi blocheze aiurea niște sume în cont. De data asta o tranzacție online prin ePayment a rămas “agățată” atât în sumele blocate de pe cont cât și în istoricul de tranzacții efectuate. Și cum rămăsesem fără bani pe card am vrut să transfer încă 1000 de lei din contul de economii. Și m-am trezit că am pe cont mai puțin cu fix suma “agățată” (vreo 250 RON).

Am sunat la relații cu clienții (yeap, la ora asta) și am dat de-o amețită care m-a transferat la un alt amețit care-a reușit să-mi închidă telefonul înainte de-a răspunde. Am sunat din nou (stat câte 20 de minute on-hold, cred că n-au tras decât 2 bățul scurt pentru tura de noapte) și am reușit să discut cu un nene care-a pasat rapid problema : “Nu putem vedea, trimiteți-ne un mail și ne uităm noi după aia”.

Băi, jur de n-a făcut EXACT ca mine când n-am chef de câte unu care mă freacă c-o problemă minoră și eu am altceva mai interesant de făcut. Deci băieții sunt profesioniști. Le-am trimis mail, acu’ aștept să văd în cât timp rezolvă problema. Să vedem dac-o rezolvă mai repede decât ai zice “ING” de exemplu…

Că să-mi bag pixu’ dacă-mi mai vine să fac gang-banking cu ăștia și-a 3-a oară…

15 Comments Incă un gang-banking de la BCR

  1. ABS

    BCR au inca atitudinea de banca de stat. Am avut un credit la ei, l-am mutat la ING zilele astea, pentru ca m-am scarbit de stilul lor de a discuta cu clientul.

    Reply
  2. zetu

    Relax, nu esti primul caruia i se-ntampla asta. Si n-am patit-o doar odata, prima oara cand incercam sa-mi platesc factura vodafone, le-au picat serverele si suma a ramas blocata undeva intre bcr si gecad, cei ce se ocupa cu plata online la BCR. Au urmat o droaie de telefoane in care, culmea, incercam sa-i conving sa-mi deblocheze suma de bani pentru ca sunt un client de buna credinta iar suma respectiva a fost blocata fix din vina lor. M-am lovit de aceeasi retorica “mergeti la cea mai apropiata sucursala BCR completati o cerere si suma va va fi deblocata in termen de maxim 3 saptamani”. N-a durat 3 saptamani, a durat o saptamana. Acelasi scenariu s-a repetat in momentul in care incercam sa fac o plata, tot de pe card. Aceleasi servere au dat rateu, aceeasi bani, adica ai mei, au ramas blocati. N-am sa-nteleg niciodata cum banca se poate face stapana pe banii mei. Am avut atunci niste meciuri incredibile cu cei de la relatii cu clientii la telefon. Orisicum, a doua oara banii au fost deblocati mult mai usor, n-a durat decat 1 zi :))

    Reply
  3. ABS

    Si eu sunt client ING si sunt multumit, dar sa fii convins ca si la ei se intampla. Poate mai rar, dar se intampla. Am patit-o si eu acum vreo 3 ani, am vrut sa platesc ceva cu cardul si a dat eroare POS-ul, banii au ramas in “tranzactii in asteptare”. Singura diferenta e ca nu mi-am batut capul foarte tare, nu era o suma foarte mare, pur si simplu am sunat la ING si mi-au explicat ca ori ma duc sa fac contestare a platii, ori pur si simplu astept vreo saptamana-doua ca sa nu se confirme operatiunea, moment in care banii se deblocheaza automat.
    Si apropos de ING, am un amic care a patit o duda super haioasa (pentru mine): a facut la un moment dat o plata si timp de vreo ora jumate a primit cate un SMS la 1-2 minute, in care sa i se confirme plata.

    Reply
  4. jules

    Cu drag iti recomand sa pleci de la ei. Recomand ING si eu. De trei ani am cardul la ei si tot de atitia anisi homebak. Nu sint perfecti, insa probleme nu am avut niciodata. Doar ca unele tranzactii durau mai mult. Am avut una care a durat 4 zile. Am platit cu cardul o suma nesimtita ( peste 100 mil ) si aia de la magazin mi-au zis dupa citeva zile ca m-au pus pe o lista speciala ca a durat mult pina le-au intrat banii in cont. :)) Asta a fost cea mai mare problema. In rest doar cuvinte de lauda. Basca ca mi-au pregatit cardul nou din timp si trebuia doar sa ma prezint sa-l ridic. Si eu imi faceam griji ca nu am timp sa trec sa completez cereri si alte nebunii. Nimic. O semnatura si predat cardul vechi.
    Homebak e sfint. Facturile doar asa le platesc de ani buni. Fara probleme.
    De ce iti place tie sa te chinui cu bcr-ul, nu inteleg. Basca ca poate prinzi si vreo promotie ceva :)

    Reply
  5. Meekuu

    Nu-mi place sa mă chinui dar e cam nasol de mutat un cont intreg de economii si de alergat după aia să dau noul cont bancar pe care mai primesc bani de salarii și altele din diverse părți. Culmea e că am cont la BCR de aproape 10 ani și până anul ăsta nu am avut probleme de genul ăsta. Am avut altele legate de birocrația lor dar cu fonduri blocate nu.
    Și-acum 2 într-o lună

    Reply
  6. jules

    Pai contul de economii il lasi acolo. Nu cred ca ala e legat de card. Acolo depui bani si gata.
    Contul in care iti intra salariul il muti frumos la ING. Si nu e atit de multa bataie de cap. Cu un drum cred ca ai rezolvat totul. Si dai frumos noul cont la contabilitate la tine si ai scapat.

    Reply
  7. Moldovean cu blog

    Si cand te gandesti cata reclama isi fac pentru gang-banking-ul lor, te gandesti ca, mama, totul merge struna si ca esti un norocos ca ai dat de ei…..cu BCR-ul…., m-am lamurit de mult!

    Reply
  8. nexus

    Daca o patesti si a treia oara, incep sa cred ca-ti place. :))
    Parerea mea ar fi ca ai de ales cum iti petreci timpul: alergand si facand spume sa deblochezi bani sau alergand si schimband contul. De alergat nu vad cum ai putea scapa.
    Problema nu ar fi, sa zicem, ca au un sistem “muci” momentan (se mai intampla desi in sistem bancar ar trebui sa existe redundanta… ca doar de-asta dai atatea biruri la orice operatiune), ci modul relaxat in care iti ofera tifla. E aproape ca si cosul de paine din partea casei cand mergi la un restaurant – cum ai aparut, cum l-ai primit.
    Decat bani dati pe reclame penibile (prezinta Internet banking de parca ei l-au inventat acum…), mai bine ar fi “donat” banii departamentului tehnic.

    Reply
  9. Mihai Voiculescu

    Eu nu inteleg un lucru, cum verifica ei cine esti cand trimiti emailul ? Asa prin telefon iti cere o parola, o serie de buletin, alte date etc. Sau iti dau ei reply si iti cer niste date de autentificare? Eu vad raspunsul lor prin email un fel de “flit” ca sa scape de tine mai repede si nicidecum un mod de a rezolva situatia ta. Cum ai indraznit tu sa-l deranjezi cand era si el la o bere pe facebook ?

    Reply
  10. lori

    Buna… eu am pus in cont 1050 de lei. Dupa 3_4 ore am gasit o promotie la o firma de electronice si am vrut sa cumpar tv de 900 lei, dar mi a refuzat tranzactia. Merg la un atm sa scot banii, imi spune fonduri insuficiente, verific soldul, 150 de lei, mai verific o data, 149.67! O iau razna, sun la serv clienti, ma cert cu balbaitul de la telefon , ii explic cum am ramas cu tv ul in brate si l am dat vanzatoarei inapoi, lipsa banilor… raspunsul lui? Incercati mai tarziu. Mai incerc o data , suma initiala de 150 lei. Dar 900 de lei dusi au fost. La mine creste si scade soldul ca euro. Maine merg sa vad ce s au intamplat cu banii. Daca aia de la banca a tastat in cont gresit mai tre sa astept cu formularele? Sau daca am banii pe traseu cum fac? Apropo, v ati dat seama ca sunt client bcr…nu?

    Reply
  11. mada

    buna, se intampla des la BCR sa iti apara tranzactia si la sume blocate si in istoricul tranzactiilor. trebuie sa stai cu ochii pe cont, nu mi s-a intamplat numai o data, am reusit pana acum sa imi iau banii inapoi, acum mi-au spus ca e doar problema de afisaj, cu toate ca eu stiu ca iau banii de 2 ori.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *