O mare muie eMag

Încep să cred că fie am supărat eu pe cineva pe la eMag fie pur și simplu am magnet la tâmpiți și la situații de genul ăsta. Deși am mai povestit parțial aici, o să reiau de la capăt toată tărășenia cât se poate de obiectiv.

Pe 18 noiembrie, în dimineața de Black Friday, dau o comandă la eMag cu plata prin card. Câteva produse, 2 tablete, o boxă bluetooth și un amărât de hdd de 2,5. Și zilele trec încet încet iar comanda respectivă rămăsese tot în stadiul de plată acceptată (următorul pas ar fi fost să fie predate curierului) fără a observa nici o modificare. Am scris articolul către care am dat link mai sus pe 29 noiembrie, deci la 11 zile după ce-am dat comanda. Între timp am dat vreo 3-4 telefoane cred în care încercam să aflu ce naiba se întâmplă. Problema mea principală era că pe 3-4 decembrie urma să plec din București și, dacă comanda nu venea până atunci, nu putea altcineva s-o ridice de la poștă. Am încercat la relații cu clienții inclusiv să-i rog să-mi livreze comanda în Brașov unde urma să ajung și să stau pentru aproximativ o săptămână. Mi-au răspuns ca nu pot face asta dar m-au asigurat că produsele mă vor aștepta la oficiul poștal până mă întorc. Pe 2 decembrie m-au anunțat prin sms că a ajuns la oficiul poștal o parte din comandă. Am ajuns și-am ridicat boxa bluetooth și, cu ajutorul unor doamne complet atipice pentru Poșta Română, am ridicat și tabletele care tocmai sosieră prin curier dar nu fuseseră trecute prin procedura de intrare în Poștă. Hdd-ul încă n-a venit.

Prin urmare am plecat din București și mi-am văzut de treabă liniștit în săptămâna aia pentru că fusesem asigurat că produsele mă vor aștepta să mă întorc. La întoarcere am trecut pe la poștă să ridic și hdd-ul și ia ghiciți surpriza naibii. S-a făcut retur cu el și s-a întors către eMag. Marți n-am apucat să sun să mă înjur cu ei pe tema asta așa c-am sunat miercuri și-am povestit în mare experiența avută la telefon aici. Long story short, am stat vreo 40 de minute la telefon în așteptare timp în care gigelul de la relații cu clienții a luat decizia de-a scoate hdd-ul din comanda veche și de-a plasa o nouă comandă cu plată 0 pentru hdd-ul respectiv. Comandă care nu se știe când ajunge că doar acum sunt iarăși într-o perioadă aglomerată. Repet, treaba asta se întâmpla pe 14 decembrie, la aproape o lună distanță de momentul în care-am dat comanda inițială. Având în vedere că eu duminică iar trebuie să plec din București în Brașov, mă interesa ca această comandă să ajungă până sâmbătă (de data asta am cerut să fie livrată direct la ei în showroom că mă duc eu s-o ridic). Altfel, mă gândeam eu, aveam toate șansele să ridic comanda undeva prin 2017.

Suntem pe 16 decembrie, la două zile distanță de comanda nouă făcută de consultantul emag. Poate sunteți curioși să aflați în ce stadiul e comanda pe site-ul eMag.

În ritmul ăsta s-ar putea să am norocul ca undeva prin martie-aprilie anul viitor să ridic și eu produsul de undeva de la eMag. Produs plătit în noiembrie 2016. Produs pe care puteam lejer să-l comand din China și cred că ajungea de două ori până acum.
Bun, prima consecință a căcatului ăsta a fost să scot absolut orice urmă de banner profitshare cu eMag-ul de pe site. Bag picioarele, nu fac reclamă și nu iau apărarea unor incapabili cum fac colegii de prin online care mai au de tăiat facturi către ei. Și a doua consecință a fost să-mi jur în barbă să uit că mai există eMag ca și magazin online. Există alternative și chiar dacă nu sunt la fel de mari, poate ăia încă mai au o urmă de respect față de client și atunci prefer să cumpăr de la ei ajutându-i să crească decât să arunc cu banii în rahații ăștia.

12 Comments

  1. Silviu   •  

    I feel you bro.
    http://imgur.com/3sMNFQc

    Deja am avut în ultima săptămână discutii de cca 10 min fiecare cu 3 consultanti diferiţi şi toţi mi-au promis că se ocupa personal de problema mea.
    Statusul încă e cel din imagine.

    PS. E vorba de o memorie RAM care este în stoc la emag, nu e cine ştie ce ciudăţenie de produs ce trebuie adus de la Polul Nord cu renii lui Moş Crăciun.

    #MuieEmag

    • Radu   •     Author

      Lansăm un hashtag pe fb/twitter cu #muieemag ? :D

    • Silviu   •  

      Înainte de Crăciun le-am mai scris o sesizare în ton cu sezonul :) ( http://imgur.com/sDbdRaz ) şi bineînţeles că nu mi-a răspuns nimeni.
      Azi am sunat din nou la relaţii cu clienţii şi am primit acelaşi răspuns ca si acum două sau trei săptămâni: “Facem tot posibilul să vă rezolvăm problema”.
      Oricum ăia ce răspund la telefon nu au nici o autoritate să rezolve problemele, sunt puşi acolo doar să dea răspunsuri standard dintr-un manual probabil. Roboţi umani. WTF!
      Dacă aş lucra într-un call center mi-aş pune şterangul de gât în maxim o săptămână.

      PS:
      #MUIE EMAG

  2. Vvvv   •  

    Am fost intr-o situație oarecum similară (livrare îngreunată din cauza aglomerației în showroom) si am anulat comanda destul de ușor: telefon in call center, rugat să anuleze, urmează să returneze banii în cont.

    Toată tărășenia a durat sub 5 minute, deci se poate si rapid. La fel ca tine, o să-i evit activ de acum, întârzierile astea le elimina orice edge ar avea peste magazinele fizice.

  3. matthers   •  

    eu mi-am comandat niste amarate de luminite de craciun…le-am mai si platit cu cardul, silly me.

    Inca astept. Le pot folosi de craciunul viitor eventual.

    • Radu   •     Author

      Lasă că or să prindă bine și la vară, ți le legi pe spate când ieși cu bicicleta noaptea la plimbare.

  4. mm3mag   •  

    Vvvv,
    Esti norocos. Mie mi`au blocat si cardul pe baza de tranzactie suspecta sau ceva cacat de genul deci inca un drum la banca sa il deblocheze. Se intampla si fix de anul nou asa ca a fost frumos. Ai bani dar n`ai acces la ei..
    #MULTAMUIEEMAG #muieEmag

  5. so   •  

    Sa incepem cu deja traditionalul #muieemag.
    Din pacate tot noi suntem aia plini de sloboz pe ochi, pentru ca muia asta ar merge daca am avea alternative. Sau daca am fi consecventi. Sau uniti.
    Dar la noi, oricat de jegos e #muieemag, ceilalti sunt cel putin la fel de idioti. Tot asa se comporta, tot curieri subdimensionati sunt folositi, tot politici de retur cu “de ce n-ai basca” afiseaza. Niciunul nu se inghesuie sa ia primul loc de unde a cazut #muieemag; toti stau cu capula cutie si se bat pe niste ciolane goale.
    Si astea sunt magazinele, dar mai sunt si clientii. Degeaba nu cumperi tu, nu cumpar eu, nu cumpara el. Odata tot gasesti o reducere sanatoasa de pret (ca au) si iei #muieemag. In plus, si aici e ca la vot: se vor gasi destui care sa ignore logica si regulile pietei, care nu inteleg ce se intampla sau pe care pur si simplu nu ii duce capul, dar au un card valid si cumpara de la #muieemag. #muieemag ar trebui sa ne alieze cu #muiepsd, ca oamenii sunt tot aia.
    Accepta ca esti doar o statistica la #muieemag, cum enti ni ra vot, accepta ca poti fi inlocuit de 10 sau 20 de ignoranti (cu sau fara bani), cauta la #muieemag doar reducerile zdravene, nu iti face planuri cu echipamentele alea si nu plati niciodata in avans! “Dăcât atât!”
    Si ca sa incheiem in aceeasi nota relaxanta cu care am si inceput, cu ocazia sarbatorilor de iarna, uram de la toata lumea #muieemag.

  6. Gigel   •  

    Am pus si eu o livrare – desi Emag-ul este langa mine, in Crangasi, m-am saturat de cozile infernale de acolo si de exeperiente din anii trecuti si am zis sa-mi livreze curierul la birou.
    Comanda plasata – 20 dec. – placa video si cablu HDMI – ambele in stoc, livrate de Emag
    Primesc astazi notificare – livrare partiala, la curier se afla deja cablul HDMI, placa video inca nu a plecat de la ei.
    Avand in vedere ca este un cadou de Craciun pentru parinti, ar fi interesant sa primesc intai cablul HDMI, dar fara placa video. Asa voi putea sa-l bag in TV si sa-l folosesc pe post de antena de bulgari.

  7. colin   •  

    apai… comand in 14 dec. un TV si un suport de perete(la care am primit cadou ceva solutie de curatat si o telecomanda)bineinteles, TOATE PRODUSELE ERAU UN STOC. azi, dupa 9 zile acelasi status comanda plasata. da’ cica s-au mobilizat, au facut split la comanda si imi livreaza treptat produsele. ghici in care ordine?
    1. solutie de curatat TV – cadou – predata la curier, vine vine cand vine
    2. telecomanda cadou – predat curier
    3. suport TV – predat curier azi
    4. si evident TVu’nici nu are AWB dupa 8 zile. pt ca era clar ca eu aveam nevoie de solutia de curatat si nimic altceva

  8. SirNeo   •  

    OPC

    :)

  9. fish   •  

    Asta micu’ a ramas cu traume :D nici de blog nu se mai atinge :D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *