Viața c-o mână la ureche

Saga mea cu comanda dată de Black Friday la eMag continuă într-un mod total neașteptat. Adică ultimul produs, un amărât de hdd de laptop, a ajuns în oficiul poștal imediat după ce am plecat eu la Brașov în urmă cu vreo 10-11 zile. Și deși am primit toate asigurările de rigoare că produsul mă va aștepta acolo la sosire, când am fost să-l ridic am aflat că s-a reîntors la origini.

Prin urmare astăzi, fiind prin trafic și fără prea multă treabă am zis să rezolv și problema asta și să-i sun sa le spun să păstreze produsul în showroom că vin eu să-l ridic. Cu casca bluetooth în ureche și mai având suficient drum până acasă am format numărul de la relații cu clienții și surprinzător mi-au răspuns foarte rapid. Am expus problema succint dar fără să apuc să precizez și rezolvarea dorită. Consultantul lor m-a ascultat și politicos m-a invitat să rămân în așteptare cât verifică el pe acolo prin sistem ce și cum. Și rămân pe hold. Primele 2-3 minute au trecut relativ suportabil dar într-o liniște mormântală în mașină pentru că închisesem muzica. După vreo 5 minute nu am mai rezistat și am deschis radioul dar mai încet. Am condus în continuare prin oraș cu muzica de la radioul din mașină într-o ureche și cu muzica de așteptare de la eMag în cealaltă. Nici n-am făcut mult până acasă, maxim 25 de minute. Mă întrebam ce să fac, să mai rămân în mașină în fața blocului așteptând să fiu scos de pe hold sau să urc în casă. Nu de alta dar nu-mi place să iau casca bluetooth după mine în casă c-o uit acolo și în mașină chiar am nevoie de ea. Am preferat varianta de compromis, adică am oprit casca, am lăsat-o în mașină și am urcat cu telefonul la ureche. M-am descurcat și cu ce mai aveam de luat din mașină și cu ușile de la lift. Odată ajuns în casă am avut o altă dilemă, cum să mă dezbrac. Am reușit mutând telefonul de la o ureche la alta deși era să-mi rup nițel gâtul când am scos blugii. Apoi m-am mai învârtit nițel prin casă până am constatat că am o problemă presantă. Adică îmi cam venea să mă piș și parcă nu aș fi făcut asta fiind în continuare cu telefonul la ureche. Într-un final am cedat presiunii și-am zis că nu moare nimeni așa că m-am pișat cu eMag-ul la telefon. M-am spălat apoi pe mâini civilizat și am continuat să aștept.

Într-un târziu, cam prin momentul în care deja începeam să-mi pun întrebări și să-mi imaginez cum va fi viața mea din acel moment înainte dacă aveam să fiu întotdeauna forțat să țin o mână la ureche, am fost scos de pe hold. Consultantul eMag m-a anunțat mândru că mi-a rezolvat problema. Adică a anulat comanda aia care s-a întors înapoi și a făcut una nouă, cu prețul 0 (pentru că pe aia o plătisem integral de ceva vreme), comandă nouă care va fi livrată la un moment dat la oficiul poștal de unde trebuia s-o ridic și pe cea veche. L-am întrerupt politicos și i-am spus că nu mai am timp să stau s-o aștept să ajungă la oficiul poștal. Nu de alta dar duminică plec din nou spre Brașov și după aia nu-i mai prind până după 1 ianuarie. Așa că l-am rugat să ajungă comanda în showroom-ul din Crângași de unde voi trece eu s-o ridic.

Poate  sunteți curioși să aflați cam când va ajunge comanda mea în showroom-ul din Crângași. Și eu eram așa că am întrebat. Răspunsul e “nu se știe, știți, trecem printr-o perioadă aglomerată acum…”

3 Comments

  1. alunelu   •  

    Ca sa continui si eu povestea din comentariul la postarea originala: am primit aragazul in 10 decembrie, la 22 de zile de la comanda. N-am putut sa-l desfacem in momentul cand l-a adus curierul – ne astepta un porc intr-o balta de sange in curte :) – am lasat treaba asta pana dupa ce carnatii erau bagati in mate si caltabosii erau opariti.
    Curierul – de la DPD – ne-a zis ca l-au avut in depozitul din Sibiu de miercuri (era sambata).
    Spre surpriza noastra neplacuta, se vedea de la o posta ca aragazul a fost trantit destul de tare – carcasa era indoita, avea smaltul sarit in vreo 2 locuri, ochiurile sarite de la loc desi erau cumva protejate cu polistiren. Am facut cumva legatura cu faptul ca curierul l-a dat jos singur din masina, sau poate a fost bruscat altundeva pe traseu, nu stiu.
    Am facut poze si l-am ambalat la loc. Luni am sunat la Emag, mi-a raspuns o domnisoara in mai putin de 15 secunde, a plasat comanda pentru un aragaz nou si comanda de retur in mai putin de 2 minute si inainte sa-I trimit pozele.
    Astept curierul…

  2. Claudiu   •  

    1. Cine, in 2016, mai comanda hard disk-uri pentru laptop? Din punctul meu de vedere hard disk-ul de laptop e chestia aia pe care o scoti cand ajunge laptopul ca sa pui SSD-ul. Eventual iti iei un caddy pentru el si tii un backup

    2. Nu stiu cum se face, dar la mine totul a mers smooth, desi adresa de livrare era foarte aproape de Prut. Laptop, componente, smartwatch, aragaz… pana si detergenul a ajuns. Desi le-au livrat cam separat, toate au fost gata intr-o saptamana, si toate intacte. Cargus + FAN courier.
    Cred ca are de-a face cu zona, implicit cu aglomeratia. Am inteles ca livrarile in Bucuresti au fost groaznice

    • Radu   •     Author

      1. Ăla care, pe lângă SSD, vrea să pună și un hdd ca să aibă spațiu pe stocare pe un device pe care-l folosește zilnic și-ar vrea să-i fie util.
      2. Încurcate-s căile eMag-ului…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *