Încep să cred că ori urmărit de ghinion ori pur și simplu băncile s-au decis să-mi facă viața un iad.
De la întâmplările anterioare cu BCR-ul am migrat cu finanțele pe ING. Deschis frumos un cont la ei, am fost și-am ridicat cardul (semnând și hârțogăraia aferentă) și chiar l-am folosit 1-2 săptămâni pe la diverse cumpărături.
Azi am intrat însă prima oară într-un sediu pentru a scoate bani direct de la ATM. Și bag frumos cardul, tastez PIN-ul și mă lovește un “tranzacție eșuată”. “Iaca pula !” zic eu și mai încerc odată. Același rezultat. După 4-5 încercări a devenit evident că am o problemă. Ori eu (pin greșit deși nu era prima oară când utilizam și de obicei țin minte ușor cifrele), ori cardul.
Ies din sediu și pun mâna pe telefon. Sun la suport și după o scurtă așteptare pe fir mă preia o domnișoară/doamnă care după verificările de rigoare îmi transmite că am cardul blocat. “DE CE ????” fac eu nervos. “Dumneavoastră ați ridicat cardul de la sediul nostru ?” “NORMAL că l-am ridicat din moment ce poți să vezi că am tranzacții făcute cu el !!!” / “Păi pentru că la noi nu figurează semnată hârtia x de când ați ridicat cardul. Spuneați că sunteți la o sucursală de-a noastră, intrați să vorbiți cu colegii de acolo”.
Întâmplător eram fix la sucursala de unde ridicasem cardul. Și iar întâmplător am dat în bancă fix de domnișoara de la care am preluat cardul și cu care am semnat toate hârtiile (și căreia îi și povestisem de ce m-am mutat la ei și ce am pățit cu BCR-ul). Tipa de la telefon mă roagă să dau telefonul colegei.
Colega din bancă ascultă, ascultă și la un moment dat i-o taie cu un “Nu se poate, chiar eu i-am făcut actele domnului și le-am trimis mai departe.” Eh, iată că se poate. Ei n-au hârțogaraia semnată și prin urmare IERI au blocat cardul. Adică pula calului, am putut să pun bani în contul ăla da’ acum când vreau să scot mi-o dau prin gură. Nu-i deranjează că le bag bani în bancă (am transferat bani din BCR în ING cu descrierea tranzacției “bag ceva în banca voastră” – fiecare înțelegea fix ce trebuia la momentul respectiv)
Evident că programul la cei care se ocupă cu blocarea/deblocarea cardurilor se termină la ora 18. Era 18:15. Deci mâine. Casieria era închisă și nu puteam să scot de la ghișeu. Deci numai mâine se poate.
Și tocmai făcusem cererea pentru livrarea salariului pe contul din ING. Tot azi. Muie.
Cum comenta și tipa din bancă, e nasol că se întâmplă din astea fix clienților care se mută la ING nemulțumiți de banca anterioară. Mdap, e nasol. Muie ING.
Ba, tu ai suparat pe cineva pe acolo pe sus. Nu mi-e clar cat de sus… Ponta? Base? Obama? :)
Incearca BT; eu is foarte multumit de ei
Contrar sfatului dat de Claudiu (si a sugestiei mele cand ai mai avut probleme similare) NU te muta la BT. Daca nu e banca, ci esti tu piaza rea??? :)) Nenorocesti o groaza de clienti (momentan) bucurosi. :))
De un imens cacat faza mai ales in privinta procedurilor interne: cum au presupus ei ca a intrat cineva in posesia cardului FARA a fi semnat TOATA hartoagele??? Era pus pe o masa la intrare si il lua oricine? Nu puteau da un telefon la sediul de unde ai ridicat cardul si sa intrebe situatiai hartiei lipsa? Chiar era mai simplu sa blocheze cardul si sa-ti bati tu capul? Practica a dovedit ca da…
Poate asta a fost singurul “hop” de trecut. Ramane de vazut…
Priceless :)) :)) Mersi de porția de râs. Parcă am zis deja că treaba asta cu băncile îmi aduce aminte de povestea cu bariera :D
Mda. Avand in vedere cate probleme ai avut cu BCR, eu zic sa le acorzi o sansa si astora inainte de a te enerva. Vorba aia, de la BCR ai plecat la strike #3 :)
pacat de intamplarea cu hartogaraia, te urmareste ghinionul.
la ing am patit o dubiosnie : nu mai mergea pin-ul, brusc, si nimeni din banca aia nu si-a dat seama ce se intampla si au ales sa imi faca alt card, cu conditia sa nu ma supar prea tare si sa imi scot o saptamana banii de la ing eroilor. meh
astea sunt blestemele de la aia de pe unde ai taiat facebook-ul, mesu si altea alea :))
Da, are dreptate @nexus :P
Ai rezolvat problema? :)
Da, tot tipa din agenție m-a ajutat. S-a ocupat ea de retrimisul actelor și m-a sunat când s-a rezolvat.
Dupa vreo 4 ani in care nu am avut contact cu nici o persoana de la ING, facand totul prin homebank, bancomat, am dat peste cea mai grea incercare ever legata de banci. Chestii dintrastea idioate si care nu crezi ca ti se pot intampla vreodata. Am tras concluzia ca sunt acele incercari ale vietii prin care trebuie sa treci (ca schimbatul buletinului de exemplu).
hai bre ca nu se compara, bine ca ai scapat de bcr…