Nu știu exact câte bile are Romtelecomul și ce culori au ele da’ azi mai primesc două de la mine (că am de unde ).

Citeam mai ieri la Iuliana experiența ei extrem de plăcută într-o sucursală/unitate/punct de lucru Romtelecom. Experiență care (poate nu atât de idilică) am trăit-o și eu tot de curând. Și cred că mai există cel puțin un post pe la mine pe blog în care laud serviciile Romtelecom. Pentru că, ce-i drept e drept, au avansat ENORM din punctul ăsta de vedere. Suportul tehnic, partea de relații cu publicul și multe altele sunt peste nivelul RDS și a altor companii cu pretenții de la noi. Cum reușesc asta ? Păi eu știu doar că au început să și investească în oameni. Și asta începe să dea roade. Una e când angajezi o tanti acră și lentă la casieria RDS – Auchan și alta când dai de cineva zâmbitor la casieriile Romtelecom. 

Peste impresia bună lăsată de relatarea Iulianei vine povestea prezentată la Arhi. Probabil nu același magazin. Și un exemplu clar de om care nu prea are ce să caute în vânzări, toate corelate cu o bâlbuță înternă a Romtelecomului. Și uite-așa au apucat strâns și n-au mai dat drumul bilei negre.  

Dar au dres-o relativ repede și binișor. Au reparat pagubele la Arhi după care au și sunat toate persoanele prezente la întâlnirea de la ei și i-au anunțat despre schimbările făcute la promoție. M-am abținut de la un comentariu de genul “Băi da’ chiar așa de multă reclamă v-am făcut noi de pierdeți bani cu ofertele astea ?” și am apreciat (a doua oară) profesionalismul echipei PR. Bun așa. Aici vine bila albă. 

P.S. În afară de testarea ofertei Romtelecom timp de 6 luni (parcă 6 luni au zis) nu am primit/luat nici un leuț de la Romtelecom. Asta ca să ne înțelegem din start de ce moderez comentariile cu “lasă bă reclama”.