Și ca să termin ziua la fel de prost cum a început mai primesc și răspuns în ceea ce privește o nelămurire cu hostingul pentru un client la claus.ro. A fost prima oară când am folosit claus.ro pentru un pachet de hosting și cred că după episodul ăsta o să fie și ultima. Am luat un pachet de hosting care includea un domeniu .com gratuit (clientul a preferat să aibă un domeniu cu numele firmei pe .com pentru că cel de pe .ro era ocupat). Când am făcut comanda pe site-ul lor am completat în dreptul rubricii “domeniu” domeniul .ro pe care-l deținea deja clientul. Până la finalizarea comenzii nu am avut altă rubrică referitoare la domeniul .com gratuit. A venit factura proformă pe mail, am achitat-o, am avut hosting-ul pornit în câteva ore, până aici nimic de reproșat.

Azi, după ce am finalizat rețeaua, am trimis și un mail celor de la claus.ro să întreb ceva legat de un forward pentru adresele de mail și am adus în discuție și domeniul .com. Am rămas ușor blocat când am primit următorul răspuns de la ei :

Buna,

domeniul .com se ofera in momentul cand faceti comanda nu dupa o luna

nu apare pe proforma … nu apare pe factura … deci logic nu se acorda … se ofera doar la comanda impreuna cu pachetul de hosting … dvs. nu l-ati comandat … imi pare rau

Mă ducdin nou pe site-ul lor, încerc să reiau pașii pe care i-am făcut când am comandat pachetul de hosting și nu găsesc absolut nicaieri locul unde ar trebui să mă întrebe ei ce domeniu .com gratuit doresc. Fără să mai punem în discuție faptul că nu se specifică nicaieri nici că oferta gratuită este valabilă DOAR în momentul în care fac comanda.

Și cu asta claus.ro se aliniază în galeria “marilor firme românești” alături de pczone, emag, rds și altele care-și tratează clienții cu curul.