Greu de reziliat 2

ypkyaÎn urmă cu vreo 10 ani (fuck me, anul ăsta blogul meu împlinește 10 ani) semnam un contract promoțional cu Romtelecomul pentru 3 luni de test de ADSL Express cu ocazia unui Cisco Expo din vremurile alea bune. Pe vremea aia ADSL-ul de la Romtelecom costa vreo 90 de € și viteza era 2Mbps down / 384 Kbps up. Vorbim de vremurile în care RDS-ul oferea 512 Kbps pe faimoasele abonamente Cablelink cu cable-modem.

Faza haioasă atunci a fost că în contract era stipulat că orice notificare referitoare la contract se face doar prin scrisoare recomandată sau fax la un număr de fax. Și după vreo 3 luni, când vine momentul ca noi să renunțăm la contract, încercăm să trimitem fax la numărul respectiv. Numai că la numărul ăla de fax nu răspundea nici naiba. Așa că am recurs la snail mail și am trimis recomandată. După câteva zile (pe vremea aia poșta se mișca MULT mai repede decât se mișcă acum) am primit scrisorile înapoi cu scris mare pe plic “Destinatar mutat”. Cu chiu cu vai am făcut rost de un număr de telefon unde-am dat de o domnișoară cu care am discutat pentru reziliere. I-am trimis datele pe adresa de mail și într-un final am scăpat de plata lunară de 90 de €.

De atunci și până acum Romtelecomul a trecut prin câteva schimbări. Acum vreo 7-8 ani s-a transformat din mamutul mare și leneș care era într-o companie ceva mai dinamică și care știa să vină în întâmpinarea clienților. Și păreau să fi înțeles lecția referitoare la modul în care comunici și relaționezi cu clienții. Ăsta a fost motivul pentru care atunci când am renunțat la RDS în urmă cu 3 ani, m-am hotărât să fac abonament la ei. Ba chiar în perioada respectivă a fost suficient să scriu pe aici doar că am intenția de a face un abonament la ei și fetele care lucrau la PR în perioada respectivă m-au contactat rapid și am purtat discuții pe tema vitezei de transfer disponibile în zona în care locuiesc.

Din păcate observ cu neplăcere că au închis complet cercul și s-au întors de unde au plecat. La RDS am rezolvat un tichet în 30 de minute, pe Telekom îi caut de vineri să discut cu cineva despre rezilierea contractului și nu-mi răspund pe nici un canal. La magazinul propriu Telekom am făcut o hârtie pe care cred c-au trimis-o să facă ocolul lumii în 80 de zile ca altfel nu-mi explic cum de durează atât. Pe formularele de contract online am vreo 3-4 cazuri deschise în ultima vreme, nici unul din ele nu a primit răspuns. Niște păsărele mi-au povestit că e un haos generalizat la ei și că îi cam doare-n paișpe pe toți. Adică retrăiesc fix momentele de acum 10 ani în care mă chinuiam să-i găsesc și nu reușeam.

Așa că mă gândeam să recurg la blog ca ultimă instanță, poate, poate mai au pe cineva la PR care citește bloguri și nu l-au angajat pe văru’ șefului căruia îi curg mucii peste bale da’ îi place să se uite la poze pe net deci e numa’ bun de un post la PR. Și vreau să-i anunț pe această cale că renunț la serviciile lor definitiv. Să vină să-și ia singuri jucăriile că eu unu’ nu mai pierd timpul a 2-a oară să vin în magazinele lor.

Roger ?

Leave a Reply

4 Comments

  1. ii doare fix in cur, o sa iti vanda datoria catre un recuperator si atat. asa au facut UPC cand le-am zis sa vina sa isi ia mizeriile

  2. gupi

    Da’ ce-ar fi sa le ceri chirie pe echipament ?

    • Radu

      Ahahahahaha, EXCELENT ! :D

  3. ZuLu

    Pot să zic, cel puțin dpmdv, că RDS-ul s-a schimbat masiv fața de acum 5 ani.
    Au suport excelent pe partea de enteprise (in abonamentul pe care îl am la firmă am inclus administrator on-call și nu plătim cine șție ce sumă exorbitantă) și unul destul de bun pe cel de home-user. La locația unde sunt mutat acum cu domiciuliul, in 4 ani am avut vreo 3 incidente, rezolvate toate în aceasi zi iar la ultmul a venit echipa în nici 2 ore de la deschiderea tichetului.
    Nu vreau să sune a reclamă, am urât cu spume compania asta acum ani buni, dar s-au schimbat multe, se pare.

    Cât privește Telekom, pot să zic doar că pe partea de enterprise sunt pur și simplu depășiți. Pentru că avem nevoie failover cât cuprinde, îi avem și pe Telekom în lista de provideri și din fericire nu prea îi folosim. Dar ferească sfântul să fie nevoit cineva să deschidă un tichet….durează o veșnicie să dai de cineva competent să primești un răspuns căt de cât edificator.

Next ArticleUber vs. taxi