Muie deschisă către RDS

Încă de pe la începutul anului ăsta alerg aproape săptămânal pe la casieria RCS-RDS ca să întreb de decodoare pentru Digi TV pe cablu. De fiecare dată răspunsul a fost invariabil același. Nu avem, vă rugăm sunați la numărul xxx de telefon ca să întrebați. Și tot invariabil abonații noi primeau decodoare.

Sătul să tot alerg după ei ca să le pot da mai mulți bani (faceam asta în principal pentru Cinemax și HBO Comedy având în vedere rahaturile pe care le poți vedea la televiziunile autohtone) am făcut următoarea schemă. M-am dus la ei și-am cerut un nou abonament cu Digi TV pe numele meu. Cel vechi fiind pe numele prietenei. Miracol, așa există decodor și au făcut rapid abonamentul. Mai mult, durează maxim o săptămână jumate până vin să-l instaleze (nu 6 luni de când întreb eu de decodor).

Însă partea frumoasă de abia acum vine. La RCS-RDS ca să poți rezilia contractul trebuie să o faci NUMAI între 1 și 5 ale lunii. Și intră în vigoare de abia luna următoare.  Dacă dorința ta de-a rezilia contractul ajunge la urechiușele lor după data de 5, se mai adaugă o lună. Fascinant, nu ?

Și că tot vorbeam de legea aia privind sumele percepute ca taxă la denunțarea unilaterală a contractelor, în ultimele 7 zile am semnat 2 astfel de contracte în care furnizorul de servicii (Romtelecom, respectiv RDS) percepe taxe în cazul denunțării unilaterale.

Frumoasă țară, zău…

10 Comments Muie deschisă către RDS

  1. SAF

    Daca-ti trebuie televizor….
    De cam 4 ani am renuntat la acest obicei si ma simt mai bine sperand ca inca o cauta aia pe Elodia.

    Reply
  2. funnydetot

    partea cu 1-5 ale lunii e la fel si la alte companii de cablu (nu dau nume). da’ alte nemultumiri referitoare la RDS ai? ca eu intre 1 si 5 luna asta am facut cerere la “alta firma” sa ma deconecteze si vreau sa trec la RDS

    Reply
  3. theheartcollector

    Haide bre, că e ok. Parcă acu’ câteva zile îmi povesteai despre optimism… :P

    Reply
  4. Horatius

    Stai sa vezi o chestie si mai tare! Au bagat azi redirect (sau un fel de captive portal) pe http://www.google.ro catre o pagina d’a lor care nu contine nimic, insa. Nu mai poti accesa http://www.google.ro direct ci numai cu url-ul asta: http://www.google.ro/webhp?hl=ro. Daca pun .com, Gogu ma directeaza spre .ro si erdees mi-l redirecteaza la ei. Am Incercat si cu alte DNSuri dar nu merge. Orice alta pagina accestata direct nu pateste nimic (adica merge OK). Set-up-ul meu: WRT54GL.

    Reply
  5. Horatius

    Dupa ce am incercat si alte DNSuri, i-am sunat. Mai ales ca si vecini din bloc m-au intrebat ce-i cu chestia asta (sunt un fel de consultant IT local, deh). Nu era de la mine. Culmea e ca m-am inteles cu tipu de la Call Center si dupa ce au vazut ce e, m-a sunat o pasarica din RDS care a zis ca problema le apartine si este in curs de rezolvare. Azi dimineata era totul OK, si culmea!, m-a sunat un Gigel sa-si ceara scuze pentru neplaceri si sa ii confirm ca s-a rezolvat!!! Ceea ce sa si intamplat.
    Anyway, am ramas masca in ce priveste operativitatea si amabilitatea lor, eu asteptandu-ma sa dureze mult, in stilul lor si sa nu am cu cine sa ma inteleg.
    Pentru conformitate: redirect-ul ducea la
    http://www.rcs-rds.ro/redirect.php?first_url=www.google.ro/
    se intampla doar cu URLul http://www.google.ro si rezultatul este in captura de aici:
    http://www.horatius.ro/wp-content/uploads/2010/07/rds-redirect-from-google.ro_.png

    Acum in WRG54GL am revenit la DNSurile pe care mi le serveste RDS prin DHCPul lor. La ce consum eu nu simt diferente intre utilizarea DNSurilor RDS sau altele (OpenDNS, Google free DNS etc.).

    Cu toate astea, Meeku te sustin la umplerea frigiderelor RDS. Am motivele mele si-s intemeiate.

    Reply
  6. akbar

    They suck big time. A fost o vreme in care RDS a micsorat pretul abonamentului la Internet cu 10 lei; Stiu ca aveam la un momentdat cel mai scump abonament si pe care nici nu-l mai aveau in oferta.
    M-am dus sa-i intreb de ce nu au microsta pretul si pe factura si cica:
    – “Dvs. ati inchetiat contractul pe tipul respectiv de abonament”
    – Da, dar abonamentul ăsta nu mai există…
    – Așa e contractul..
    – Păi nu era normal să mă anunțați măcar?! Plătec aiurea 10 lei pe lună, vi se pare firesc?
    – Am anunțat la puncrele de informare, când plăteați factura…
    – Păi eu plătesc factura direct la ING, nu trec pe acia…
    – Ne pare rău..

    Și așa au rămas, cu părere de rău.
    Nu mai zic că ei nu oferă suport pentru cei care au routere. Iar dacă ai alt sistem de operare afară de windoz, e nașpa.

    Reply
  7. Mihai Todor

    Am cautat special cea mai recenta muie pe care ai adresat-o celor de la RDS ca sa insir si eu o poveste fascinanta care s-a desfasurat azi la o sucursala de-a lor de la Iancului.

    M-am mutat anul trecut intr-o garsoniera la Iancului care avea deja abonament la internet pe numele fostei chiriase, care s-a mutat in strainezia. Desi, pana acum, am platit vreo 25 de lei lunar degeaba, ca nu ma uit la TV, nu m-am putut plange de serviciile lor, pana in momentul in care, luna trecuta, am vrut si eu un stick de internet mobil.

    M-am deplasat pana la sucursala de peste drum unde am dat de o tanti care mi-a taiat scurt macaroana: “NU AVEM STICKURI! Veniti alta data.” Am facut indiscretia de a o intreba daca pot primi stick-ul in conditiile in care nu eu sunt proprietarul abonamentului. Evident, raspunsul a fost: NU. Aveti nevoie de procura de la notariat si bla bla bla…

    M-am infuriat si m-am dus acasa ca sa incerc o abordare mai intelectuala, stiind ca este un nene de treaba care raspunde la adresa [email protected]. I-am scris lu’ respectivu’ un mail politicos, explicandu-i situatia si raspunsul a venit a 2-a zi, cum ca e suficient sa ma prezint la sediul lor cu buletinul, contractul de inchiriere si contractul original de la RDS plus numarul de inregistrare XXXXX si se rezolva. Aha, deci se poate!

    Din lipsa de timp, am ajuns abia azi si acum incepe distractia. Intru in sediu si vad o coada de vreo 10 persoane la unul din ghisee, restul fiind goale. Venise un lot de stick-uri si cred ca s-a auzit in tot cartierul: BA, AU PRIMIT STICK-URI!. O tanti de la unul din ghiseele libere imi zice ca nu crede ca se poate efectua transferul proprietarului fara sa fie proprietarul prezent, dar ma indruma catre coada cea mare. In fata mea era o babuta care vroia un stick pt. fiica ei. A refuzat sa ii dea, pentru ca, vezi doamne, tre’ sa vina proprietara personal, chiar daca locuiesc in aceeasi casa.

    Ajung si eu la ghiseul respectiv, unde ma intampina un tip plictisit. Ii explic ce doresc. Imi zice ca nu se poate. Ii dau numarul de inregistrare. Butoneaza putin la PC, apoi da un telefon si concluzioneaza: ok, se poate, dar nu va putem oferi stick-ul decat dupa o luna, ca atat dureaza sa fie transferat abonamentul pe numele dvs.

    Apoi il rog sa imi scoata TV-ul si telefonul fix din abonament, dupa ce il transfera. Nu se poate, pentru ca trebuie sa astept minim un an ca sa efectuez modificari la abonament dupa ce il transfer pe numele meu…

    Il rog totusi sa efectueze transferul titularului. Imi spune ca trebuie sa platesc factura pe luna mai. O platisem aseara prin internet banking. Big mistake. Nu poate face nimic pentru mine pana nu i se confirma plata. Daca nu se confirma pana maine, ghinionul meu… Trebuie sa astept pana luna urmatoare.

    Sunt curios, cam care sunt sansele ca maine sa imi spuna ca, de fapt, azi era ultima zi a lunii in care puteam efectua transferul titularului? De altfel, ma astept ca azi sa fi avut o sansa unica de a obtine acel stick, pentru ca luna urmatoare sunt aproape convins ca voi primi iar replica cea faimoasa: “NU AVEM STICKURI! Veniti alta data.”

    Reply

Leave a Reply to Horatius Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *