Uite o temă extrem de interesantă de discuție. Povestea întreagă o vedeți la Bogdan pe blog, eu v-o spun doar pe scurt.

Cumperi un produs la prețul de, să spunem, 100 de lei. Ai garanție 2 ani. În perioada de garanție produsul se strică și e genul acela de produs care nu prea poate fi reparat la noi. Problema nasoală e că între timp prețul acelui produs s-a cam dublat. Conform legislației în vigoare (Cap. III, Art. 11) comerciantul fie repară produsul, fie ÎNLOCUIEȘTE produsul cu unul cu aceleași specificații sau, în cazul în care NU există această posibilitate, stornează contravaloarea produsului. În cazul de față e vorba de un kit de memorii (4x8GB) din care DOAR una este stricată dar tot kit-ul a fost cerut în garanție.

Ei, în cazul lui Bogdan, PcGarage decide să storneze produsul deși are la vânzare acel produs și/sau altele cu aceleași specificații (doar că evident la costurile actuale). Ba mai mult, în momentul în care Bogdan se hotărăște să nu accepte stornarea și cere tot kitul de memorii înapoi, chiar cu una din memorii stricată (pentru că-i mai ieftin să o cumperi doar pe aia decât un kit nou), ei refuză. Păi hai să vedem, 3x8GB la prețul actual costă ceva mai mult decât a dat omul inițial pe întreg kit-ul de nou. Și nu prea-i oprește nimeni pe cei de la PcGarage să repună la vânzare “resigilatele” la bucată cu prețul nou.

Uite cam așa se fute reputația unui magazin (până acum decent de altfel).