RDS being stupid

Parcă am mai povestit despre ce mi se întâmplă de câteva luni cu RDS-ul (mi-e lene să caut acum). Dacă nu, oricum mai fac un rezumat aici. Pe scurt, înainte de a mă muta cu prietena, aici mai exista un abonament de 15$ suspendat până în luna iunie. În mai, când ne-am mutat noi, am trimis-o pe ea să facă abonamentul dar de 9 euro. Ä‚ia de la RDS au pus-o să semneze un contract nou. În câteva zile au venit să instaleze. În locație aveam un modem Motorola care, deși teoretic nu trebuia să funcționeze (netul era suspendat) funcționa foarte bine. Când a venit echipa, au scos modemul vechi și au băgat un WebStar în locul lui. Mi-au zis mie să-l duc pe ăla vechi la ei și mi-au zis că cel nou o să meargă în maxim 48 de ore. După vreo 3 zile am trimis mail la ei să le aduc la cunoștință faptul că modemul nou nu funcționează dar merge cel vechi. N-am primit nici un răspuns și am lasat-o așa. N-aveam timp de alergat după ei.

La încă 2 săptămâni îmi vine factura acasă. Surpriză, pe factură, aveam de plată ambele abonamente. Am trimis-o tot pe prietena mea a doua zi (că n-aveam cum să ajung eu) la RDS să discute cu ei. S-a dus și cei de acolo au zis c-or să anunțe în câteva zile sau să trecem noi. Am presupus în mod logic și normal că a fost încurcătura lor și am stat liniștit. După încă o săptămână am mai trecut odată pe la ei și am aflat că nu s-a rezolvat nimic. De data asta am purtat o discuție mai lungă cu reprezentantul lor (o domnișoară simpatică și destul de binevoitoare) și ne-a pus să facem o cerere către Comercial. Binevoitoare sau nu tot a scăpat niște perle dintre care nu pot să n-o amintesc pe aia cu “Logic aveți dreptate dar legal nu.”

Am lăsat cererea și ne-au spus că vom fi anunțați atunci când se va soluționa. A trecut o lună de atunci. Ieri, proaspăt venit din concediu, am zis să mai fac totuși un drum pe la ei ca să văd în ce situație mai suntem. Am aflat că răspunsul la cerere n-a fost favorabil. Dar nici n-a catadicsit nimeni să mă anunțe. Ultima șansă ar fi să mă duc într-o audiență la nu știu ce casierie de-a lor din Balta Albă. O s-o fac și pe asta.

Argumentele mele sunt clare. Ca să plătesc 2 abonamente ar trebui să am două abonamente funcționale. Ori eu nu am avut nici posibilitatea fizică ( cei de la instalare nu au tras cabluri separate) nici cea oferită de serviciu lor (modemul WebStar n-a mers nici o secundă pe rețeaua lor și nu merge nici acum). Reclamație prin mail am făcut, deci i-am anunțat de indisponibilitatea serviciului iar mail-ul există prezent în baza lor de date. Nu s-a mișcat nimeni să rezolve situația, nu au anunțat nimic. Și-atunci să plătesc ce ? Faptul că au fost escroci și în loc să-mi preschimbe contractul de 15 în 9€ le-au lăsat pe ambele atunci când au văzut că vine o fată ? No fucking way !

Leave a Reply

7 Comments

  1. Bogdan

    Pai ce obligatie ai tu sa platesti abonamentul vechi ?
    Banuiesc ca nu e pe numele tau, chiar daca este aceeasi adresa.

  2. asa sunt astia de la rds. am avut si eu probleme cu ei, dar acum sunt la o firma de cartier. astia de la rds au devenit nesimtiti de cand au monopol pe multe zone…

  3. E-nigma

    din ciclul “tzarania omoara Romania”, erdeesh isi da in petec iarasi. dc le vinzi noul modem ca sa te despagubesti de nefunctionalitatea serviciului? :D

  4. Tetelu

    Ca sa vezi ca nu sunt nici altii mai breji, iote aventura mea de azi cu UPS (fost Astral):
    Sunt abonat la internet de pe vremea Astralului cam din feb 2006. Atunci am incheiat un contract cu abonament TriPlay (TV, net si telefon) pe perioada nedeterminata (cf Art. 2 alineatul 2 din contract) si cu Anexa 1 la contract unde sunt detaliate preturile si promotiile. La telefonie scrie asa Telefix 5 discount 5 usd pe perioada nedeterminata. Si acum aventura:
    Primesc o factura pe august de telefon in care vad abonament telefon 12,2 lei + TVA + convorbiri. Ma uit pe site-ul UPC nu vad nici un abonament de 12,2 lei. Sun la relatii cu “prostii”: imi explica o tanti ca promotia pe perioada nedeterminata s-a incheiat (!!!) de aceea tb. sa platesc abonamentul. O intreb ce intelege ea prin promotie pe perioada nedeterminata, imi explica ca nedeterminat inseamna ca daca ei vor de miine te pot pune sa platesti (!!!).
    Simteam ca incepe sa-mi fiarba singele in cap!
    Continui: bun! Trenbuie sa platesc, dar ce? Ca daca am fost “migrat” la abonament Standard ala e 9 lei. De ce platesc eu 12,2 lei? Imi raspunde: “Pentru ca nu mai e promotie! Platiti aia 5 usd + TVA!” Pai care mai femeie, ca ala de 5 USD nu mai exista, si daca totusi exista (pentru ca eu il platesc) unde imi sunt minutele gratuite pe care acesta le includea?…
    Tanti nu mai avea rabdare. Am lasat-o in plata domului, m-am dus la ei la M. Bravu, unde la casierie nimeni n-a putut sa ma lamureasca ce e cu abonamentul ala care nu exista in oferta lor, dar mi-au spus ca sunt primul care am observat ca in loc de 9 lei lumea e facturata cu 12 lei!!!
    Asa ca am facut o reclamatie si astept un raspuns!

  5. Am semnat un contract cu RDS pentru 2 abonamente pe aceeasi adresa (acelasi nume).Intrebarea mea este : Trebuie sa am cablu separat pentru cele 2 calculatoare pe care le detin ,sau doar unul singur si conectarea celui de al 2-lea calculator sa o fac printr-un switch?
    Intreb pentru ca nu ma pricep intr-ale internetului si dat fiind faptul ca platesc 2 abonamente nu stiu daca prin switch mai beneficiez de viteza 4 mb/s cit spun ei ca imi garanteaza la acest abonament.

Next ArticleCopilăria...