Parcă am mai povestit despre ce mi se întâmplă de câteva luni cu RDS-ul (mi-e lene să caut acum). Dacă nu, oricum mai fac un rezumat aici. Pe scurt, înainte de a mă muta cu prietena, aici mai exista un abonament de 15$ suspendat până în luna iunie. În mai, când ne-am mutat noi, am trimis-o pe ea să facă abonamentul dar de 9 euro. Ä‚ia de la RDS au pus-o să semneze un contract nou. În câteva zile au venit să instaleze. În locație aveam un modem Motorola care, deși teoretic nu trebuia să funcționeze (netul era suspendat) funcționa foarte bine. Când a venit echipa, au scos modemul vechi și au băgat un WebStar în locul lui. Mi-au zis mie să-l duc pe ăla vechi la ei și mi-au zis că cel nou o să meargă în maxim 48 de ore. După vreo 3 zile am trimis mail la ei să le aduc la cunoștință faptul că modemul nou nu funcționează dar merge cel vechi. N-am primit nici un răspuns și am lasat-o așa. N-aveam timp de alergat după ei.

La încă 2 săptămâni îmi vine factura acasă. Surpriză, pe factură, aveam de plată ambele abonamente. Am trimis-o tot pe prietena mea a doua zi (că n-aveam cum să ajung eu) la RDS să discute cu ei. S-a dus și cei de acolo au zis c-or să anunțe în câteva zile sau să trecem noi. Am presupus în mod logic și normal că a fost încurcătura lor și am stat liniștit. După încă o săptămână am mai trecut odată pe la ei și am aflat că nu s-a rezolvat nimic. De data asta am purtat o discuție mai lungă cu reprezentantul lor (o domnișoară simpatică și destul de binevoitoare) și ne-a pus să facem o cerere către Comercial. Binevoitoare sau nu tot a scăpat niște perle dintre care nu pot să n-o amintesc pe aia cu “Logic aveți dreptate dar legal nu.”

Am lăsat cererea și ne-au spus că vom fi anunțați atunci când se va soluționa. A trecut o lună de atunci. Ieri, proaspăt venit din concediu, am zis să mai fac totuși un drum pe la ei ca să văd în ce situație mai suntem. Am aflat că răspunsul la cerere n-a fost favorabil. Dar nici n-a catadicsit nimeni să mă anunțe. Ultima șansă ar fi să mă duc într-o audiență la nu știu ce casierie de-a lor din Balta Albă. O s-o fac și pe asta.

Argumentele mele sunt clare. Ca să plătesc 2 abonamente ar trebui să am două abonamente funcționale. Ori eu nu am avut nici posibilitatea fizică ( cei de la instalare nu au tras cabluri separate) nici cea oferită de serviciu lor (modemul WebStar n-a mers nici o secundă pe rețeaua lor și nu merge nici acum). Reclamație prin mail am făcut, deci i-am anunțat de indisponibilitatea serviciului iar mail-ul există prezent în baza lor de date. Nu s-a mișcat nimeni să rezolve situația, nu au anunțat nimic. Și-atunci să plătesc ce ? Faptul că au fost escroci și în loc să-mi preschimbe contractul de 15 în 9€ le-au lăsat pe ambele atunci când au văzut că vine o fată ? No fucking way !