RDS – o companie a secolului 21

Mai acu juma’ de oră constat c-am rămas fără net acasă. Troubleshooting rapid și constat că am rămas fără link pe cablul care vine din cutia lor de pe hol. Aștept vreo juma de oră (că tot aveam altele de făcut) în speranța că-și revine.

Draci, la fel. Bag modem-ul Orange în laptop și dau rapid o fugă pe site-ul rdslink ca să caut o metodă de contact. Găsesc numerele lor de RDS pentru contact. Cât de cretini pot să fie încât să pună numărul de pe RDS ca să anunți o avarie RDS. Whatever, e singurul număr disponibil așa că sun. Aceeași muzică ambientală pe fundal (ceva cu pian) de acum câțiva ani. După câteva zeci de secunde de stat pe banii mei la telefon ca să ascult muzica lor, o voce blondă îmi transmite că toți operatorii sunt ocupați (counter-strike ftw :D) și că mă roagă să revin. Bun, tocmai am demonstrat inutilitatea telefonului. Mă întorc pe site ca să caut o adresă de mail ceva cu care să le transmit o muie mai consistentă (pe partea economică). Și caut, mă fâțâi pe toate paginile și pe față și pe dos. Draci, nici o adresă de mail pusă pe site ca metodă de contact. O companie care se ocupă de servicii internet n-are o adresă de mail de contact. Asta-i mai stupidă decât aia cu lipsa ATM-urilor în casieriile RDS sau cu imposibilitatea de-a face plata serviciilor online.

Oricum, toate adunate ne dau imaginea “colosului” RDS și explicația pentru care compania asta atrage atâtea înjurături. Își permit treaba asta pentru că ANPC-ul nu prea le face nimic, clienții n-au altă alternativă și până la urmă nici nu-s prea mulți clienți care să știe ce și cum în așa fel încât să realizeze că-s trași în piept.

Cam când cautam eu de zor adresele lor de mail aud zgomote pe hol șî capacul de la cutia RDS zdrăngănind. Scot rapid capul pe ușă și dau de 2 băieți care lucrau la cutie. Le zic că n-am link pe router de la ei și el îmi spune că-i normal. Nu le merge alimentarea în cutie și nu-i de la ei e de la electrica. Le zic prietenos că-i numai bine c-am dat de ei că tocmai încercam să sun la ei la relații cu clienții. Cu greu și-au mascat un zâmbet amândoi. Îi văd că închid cutia și se urcă în lift și-l întreb cam când se rezolvă problema. Au dat amândoi din umeri și mi-au spus că nu știu, nu mai e treaba lor, n-au curent pe faza aia și e vina celor de la electrica așa că acum tre să vină ăia să repare.

Sper să am și eu net din nou până săptămâna viitoare…

10 Comments RDS – o companie a secolului 21

  1. Meekuu

    Stefan, au curent de pe altă fază.

    Vlad, momentan n-am nevoie de net sau de conexiune mai babană. Da’ depinde cât îi ține. Ideea e că eu am/n-am net RDS-ul tot ia bani de la mine lunar.

    Reply
  2. fussyd3vil

    Hai sa-ti zic una mai marfa.Cei de la rds au mici “garaje” prin cartiere cu servere aferente conexiunii pppoe.Ieri nu stiam de ce naiba a picat netul si stand si meditand am auzit o motopompa.Cand ma uit pe geam, astia de rds scoteau apa din cabana cu servere.Dupa 1 ora a revenit netul, da sincer, sa scoata apa dintr-o incapere plina cu servere nu am mai vazut.

    Reply
  3. carpalex

    Da care e faza, au pile pe la ANPC?
    Si eu am facut vreo 2 reclamatii la ANPC impotriva RDS, si mereu cei de acolo mi-au zis ca “nu ne-ati furnizat suficiente date, deci nu va putem lua reclamatia”.
    In schimb, cand am facut o alta reclamatie, contra altei firme, in care nici macar nu aveam vreun act doveditor, s-au miscat repede si mi-au si trimis raspuns scris acasa.
    Deci clar e ceva intre ei si ANPC…

    Reply
  4. CristiG

    Dude, suna totusi la relatii cu clientii, deschide un tichet si spune-i operatorului sa iti spuna numarul de tichet. Cu numarul ala te poti duce la casierie cand platesti urmatoarea factura ca sa iti degreveze din valoare, ca sa nu platesti ca prostu’ (no pun intended :)) netu’ atunci cand nu ti-a mers. Eu am 4 tichete (pentru aceeasi problema pe care nu au fost in stare sa o repare din prima) cu care am sa ma duc in curand la casieria de kkt a RDS. Sper sa nu am surpriza majore, insa ma astept la orice.

    Reply
  5. Meekuu

    Dude, am stat 20 de minute să ascult ambientala lor și o tot dădeau cu operatorii ocupați. N-am cum să dau de ei. Banii și timpul pe care-l petrec stând la telefon și așteptându-i pe ei să răspundă nu mi-i recuperez dacă se hotărăsc ăștia să-mi facă o reducere până la urmă. Dacă…

    De aia ziceam de mail. Tichetele pot să le deschidă și când anunți avaria prin mail.

    Reply
  6. CristiG

    Mdap, ai si tu dreptate aici. Dar e vorba de principiu – daca nu le zici nimic, te pun sa platesti un serviciu de care nu ai beneficiat si eu nu vreau sa fac asta. Am sa ma duc azi sa platesc factura si le dau cu alea 4 tichete de cap, sa vad ce se va intampla :)

    Reply
  7. TRL

    Sa vedeti ce misto m-am simtit eu cand am venit din concediu si m-am dus sa platesc facturile RDS mi s-a comunicat foarte senin ca am fost debransat pentru neachitare la timp a ultimelor 2 facturi (asa se mai intampla vara cand pleci si tu ca omul in concediu si online nu exista posibiltatea sa efectuezi plati).
    Intrucat eu aveam semnal perfect la TV am fost oarecum stupefiat si i-am explicat cucoanei ca totusi doresc sa achit facturile restante si penalizarile aferente aceastora…asta e, la urma urmei fu vina mea ca am intarziat cu plata, cu toate ca eu stiam doar de 1 singura factura restanta si nu de 2, dar asta e…
    Cucoana sustine ca pana nu ma rebranseaza (cu toate ca semnalul la mine la TV era perfect) si nu achit taxa de rebransare nu pot plati soldul restant. I-am explicat faptul ca nu am fost debransat si ca nu pot achita o taxa pt. un “serviciu de care nu am beneficiat”.
    Le-am scris o scrisoare la care nu am primit raspuns nici dupa 2 luni, asa ca…am ales sa achit acea taxa de rebransare si facturile restante, ca sa nu apara alte probleme pe viitor si sa ma dea astia in judecata.
    Aaaa…am uitat sa va mai spun un lucru: pana la urma s-a dovedit ca intarziasem cu plata doar 1 singur set de facturi, deci o singura luna (CATV, Internet, Telefonie) si nu 2 luni cum a spus initial cucoana de la ghiseu. A 2-a luna restanta a aparut de la faptul ca atunci cand m-am dus sa achit facturile mi s-au incasat bani doar pt. Internet si Telefonie si nu si pt. CATV. In final cei de la ghiseu mi-au spus ca este 100% vina mea, intrucat nu am specificat exact ce facturi doresc sa achit; deci, faptul ca le-am comunicat datele personale precum nume, prenume, adresa si faptul ca doresc sa achit facturile restante nu sunt suficiente pt. acest mamut numit RDS…trebuia sa le spun in mod (Sexual) explicit si tipul serviciului pe care doresc a-l achita, pt. ca ei nu pot vedea asta direct din aplicatia informatica de facturare.
    Vai mama lor…nici acum nu-mi vine sa cred cat pot fi de dobitoci si incapabili de a rezolva problemele clientului.
    Si sa vedeti voi ce copile sunt la asistenta clienti…nu cred ca aveau 20 de ani si garantat erau la primul lor job…nu stiau nici macar sa vorbeasca.
    In consecinta, la RDS merge perfect noua zicala: “clientul nu are NICIODATA dreptate!”.

    Reply

Leave a Reply to Vlad Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *