Service decent

Aproximativ acum un an mi-am luat de la eMag un DVD-Player E-Boda 777 (ăla cu intrare USB). Zilele trecute a început să facă figuri cu dvd-urile intrate prin el și deja mă apuca groaza că trebuie să trec prin service-ul eMag. De fapt vorba vine “service eMag” pentru că nu prea au ei treaba cu băgatul nasului prin diversele chestii vândute ci, în cel mai bun caz, identifică mai exact problemele și trimit jucăriile în service-ul oficial. Și asta durează la ei cam o săptămână (dacă nu mai mult) plus încă pe-atât în service-ul oficial.

Revenim. Ca să evit service-ul eMag m-am gândit să-i întreb pe cei de la E-Boda (divizia electonice de la Rosal a lui nenea Prigoană) dacă nu pot cumva să aduc DVD-Playerul direct la ei. Mi-au răspuns în ~15 minute la mail și mi-au zis că pot să vin cu el direct la ei că și eMag-ul tot la fel face.

Prin urmare azi mi-am pus pe GPS străduța pe care au ei service-ul și-am pornit către ei. Ca idee, service-ul este pe undeva pe lângă ieșirea de la autostrada A2. A mers cum a mers treaba până când am intrat pe strada pe care-i sediul lor (Str. Oxigenului). Rar cred c-am văzut în viața mea o stradă care să arate în halul ăla. Afară era lapoviță, mașina sărea din groapă în groapă (o stradă pe care-aș fi putut face slalom printre gropi ar fi fost parfum) iar eu înjuram de zor. După câteva sute de metri parcurși într-a întâia și cu bucile încordate am ajuns la sediul lor. Înauntru frumos, termopane, canapele din piele, recepție, showroom de ziceam că n-am trecut prin tranșee ca să ajung acolo. Îmi expun doleanța către domnișoara de la recepție și în 2-3 minute apare un băiat de la service care-mi spune să iau loc că se ocupă pe loc de jucărie și că nu durează mai mult de 10-15 minute. A se nota că eu eram pregătit să las ăla acolo și deja înjuram în avans din cauză că mai eram nevoit să mai trec încă odată prin coșmarul ăla de drum. Așa că am făcut ochii mari și-am lăsat falca jos și m-am pus pe canapea. Ocazie cu care am descoperit și wireless-ul lăsat la liber pe acolo și m-am dat nițel pe el cu PDA-ul.

După ~10 minute a apărut băiatul cu aparatul în mână, l-a testat în fața mea, mi-a spus că avea motorul de la unitatea optică bulit, mi l-a pus în brațe, m-a rugat să-i semnez fișa de service și mi-a spus frumos “La revedere !”.

Și-acu’ am și eu o întrebare. De ce paștele mă-sii se poate lucra așa la ăștia și alțiii nu pot ? La urma urmei E-Boda-s niște chinezării care-au prins extrem de bine din cauze care țin și de modul în care se prezintă departamentul de Service și Suport. Comparativ cu ăștia, service-ul eMag e “living hell”.

8 Comments Service decent

  1. Sandossu

    Cred ca ai avut noroc. Si eu tot zic ca ma duc cu un GPS la garantie la eMag, dar nu gasesc timp. Sunt curios cat o sa dureze, mai ales ca nu stiu daca avem reprezentanta Mio in romania.

    Reply
  2. theheartcollector

    Uau… Incredibil! Esti sigur ca nu a fost cumva un vis frumos? :P

    Asta e prima data cand aud de un service care sa iti repare jucaria pe loc…

    Reply
  3. claus

    Asa se intampla la service-ul Rosal, de 2 ori i-am calcat si mi-au rezolvat problemele pe loc. O data chiar mucificasem eu dvd playerul, printr-un update de firmware ratat. A durat 15-20 de minute si nu m-a costat nimic.

    Reply
  4. Meekuu

    Nu stiu, personal nu-l agreez pe Prigoană. Cel puțin nu agreez modul în care se prezintă ca persoană publică. Dar ca om de afaceri, jos pălăria.

    Reply
  5. er

    Si eu am ajuns de 2 ori la Rosal cu 2 playere e-boda.
    Prima data eram cu firmware-ul modificat (mtz). Mi-au zis ca imi anuleaza garantia deoarece am schimbat firmware-ul dar ca imi schimba blocul optic gratis. Am ramas uimit de-a dreptul.
    A doua oara eram cu firmware-ul original si la fel, pe loc mi-au schimbat blocul optic.

    Am considerat dintotdeauna ca eboda sunt printre cele mai bune playere dvd, chiar daca unele loturi de blocuri optice lasa de dorit.

    Reply

Leave a Reply to Alex Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *