După experiența neobișnuită de ieri cu evomag azi vă prezint partea a 2-a. 

Mai acum o oră primesc un telefon din partea unui reprezentant evomag. Nu știu dacă telefonul l-a dat în urma postului de pe blog sau pur și simplu s-au sesizat “local”. Oricum, fix când încercam să-i explic că nu mă mai interesează produsul lor pentru că l-am cumpărat deja din altă parte aud următoarea chestie la telefon (reprodusă suficient de exact) :

Ne pare rau. Mouse-ul este pe stoc dar din cauza unui coleg de-al nostru caruia i-a fost prea lene sau nu i s-a parut a fi o comanda importanta s-a produs o neintelegere. 

Chestie care m-a blocat complet. Nu știu dacă a scăpat pur și simplu la telefon treaba asta sau nu a știut cum să justifice altfel. Oricum, rămâne o frază memorabilă. 

Am destule posturi pe blog în care povestesc aventurile mai mult sau mai puțin fericite cu magazinele online. Era o perioadă în care credeam că sunt mai ghinionist din fire și numai eu pățesc chestii de genul ăsta. Nu-i așa, nu-s singurul. Doar că apelez mai des decât alțiii la magazinele online de unde și numărul mai ridicat de probleme. Și-mi place să mai și încerc locuri noi din care să cumpăr. Să găsesc magazinul online de la care să-mi facă plăcere să cumpăr tot timpul. Dacă aș avea timp la dispoziție aș centraliza părerile și aș face un top al magazinelor online “vizitate” până acum. Cum n-am, mă rezum la a le povesti pe blog din când în când. 

Cât despre povestea cu mouse-ul, magazinele online ar trebui să înțeleagă o treabă. Chiar dacă prețul este una din primele opțiuni atunci când aleg un magazin în dauna altuia, un preț mai mic nu mă va ține în loc atunci când magazinul respectiv nu se mișcă îndeajuns de rapid să onoreze comanda. Iar atunci când nu onorezi din lene o comandă nesemnificativă pentru un mouse de 100 RON așteaptă-te și la consecințe de genul ăsta.