Am trăit azi cea mai amuzantă și neobișnuită experiență cu un magazin online. 

Am o obsesie cu șoarecii de laptop (cei apropiați îmi cunosc gusturile/obiceiurile în privința asta) și în perioada asta mă mănâncă iar să mai cumpăr unul. Dacă pe ăla Kensington nu-l prind prea curând și tot mă dau banii afară din casă am zis să mă mulțumesc cu altceva. 

Și am pus ochii pe ăsta :
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Îl caut pe la noi prin magazinele online și-l găsesc și pe la evomag. La un preț mai bunicel decât pe la alțiii și cu avantajul major că au sediul pe undeva pe la 5 minute de mine. La ei produsul aparea ca fiind pe stoc (după cum se vede și în poza de mai sus) ba chiar cu stocul “afișat în timp real”. Așa că, în jurul orei 10 am facut comanda rapid. Speram eu să-l și ridic până pe la ora 13 când trebuia sa plec spre clasa de CCNA.

Speranțe deșarte pentru că de abia pe la ora 14:30 a preluat un consultant comanda. Asta aflata pe mail pentru că pe mine n-a catadicsit nimeni să mă sune. Surpriza maximă a venit la ora 15:40 când am primit mail-ul cu “comanda anulată” pe motiv de “Produsul comandat nu se afla in stoc.” Telefon ceva ? Neah. Mă frec bine la ochi și mă duc din nou pe site. Stocul “afișat în timp real” era tot acolo.

Mi se urează în mail și un “Va asteptam sa mai comandati de pe site-ul nostru. Sa aveti o zi placuta. Cu stima, echipa evoMAG.ro “.  Sigur că da. Așteptați-mă că acu’ mă grăbesc să mai pun botu’ odată la stocurile voastre.