evomag

Am trăit azi cea mai amuzantă și neobișnuită experiență cu un magazin online. 

Am o obsesie cu șoarecii de laptop (cei apropiați îmi cunosc gusturile/obiceiurile în privința asta) și în perioada asta mă mănâncă iar să mai cumpăr unul. Dacă pe ăla Kensington nu-l prind prea curând și tot mă dau banii afară din casă am zis să mă mulțumesc cu altceva. 

Și am pus ochii pe ăsta :
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Îl caut pe la noi prin magazinele online și-l găsesc și pe la evomag. La un preț mai bunicel decât pe la alțiii și cu avantajul major că au sediul pe undeva pe la 5 minute de mine. La ei produsul aparea ca fiind pe stoc (după cum se vede și în poza de mai sus) ba chiar cu stocul “afișat în timp real”. Așa că, în jurul orei 10 am facut comanda rapid. Speram eu să-l și ridic până pe la ora 13 când trebuia sa plec spre clasa de CCNA.

Speranțe deșarte pentru că de abia pe la ora 14:30 a preluat un consultant comanda. Asta aflata pe mail pentru că pe mine n-a catadicsit nimeni să mă sune. Surpriza maximă a venit la ora 15:40 când am primit mail-ul cu “comanda anulată” pe motiv de “Produsul comandat nu se afla in stoc.” Telefon ceva ? Neah. Mă frec bine la ochi și mă duc din nou pe site. Stocul “afișat în timp real” era tot acolo.

Mi se urează în mail și un “Va asteptam sa mai comandati de pe site-ul nostru. Sa aveti o zi placuta. Cu stima, echipa evoMAG.ro “.  Sigur că da. Așteptați-mă că acu’ mă grăbesc să mai pun botu’ odată la stocurile voastre.

11 Comments evomag

  1. jollyca

    Eu n-am sa inteleg nici in ruptu capului ce e atat de greu sa sincronizeze stocurile cu magazinul online. Singura explicatie e ca nici “in calculator” nu le au actualizate caz in care sunt niste loseri de doi lei.

    Reply
  2. theheartcollector

    In primavara m-a rugat o amica sa ii fac un sistem cu procesor Intel Q9450. Am dat jdemii de telefoane la majoritatea magazinelor din bucuresti timp de 2 luni ca sa primesc numai dume de genul:
    “il avem… vi’l aducem maine” si ziua urmatoare nu mai ma suna nimeni. Sun eu. Mi se spune: “ne pare rau, nu mai este pe stoc”;
    “l-am avut ieri”;
    “apare pe stoc dar este rezervat pentru altcineva”;
    “e greseala pe site”;
    ……etc…..
    Prin mai parca respectiva amica a zis sa iau Q9300 dupa ce emag-ul imi promisese ca imi aduc in cateva zile q9450 si ma suna apoi sa imi zica ceva de genul: “ne pare rau dar numai in toamna o sa il primim”. Din cate am inteles, am avut bafta ca am reusit sa cumpar acel 9300…

    Bine, presupun ca radacina problemei este la acele 2-3 depozite mari din tara de unde isi fac toate magazinasele astea proviziile din moment ce stocul lor e aproape 0, toate produsele fiind livrate pe baza de comanda.

    Reply
  3. Patrascu Mihai

    Imi pare sincer rau de acesta intamplare, acel produs chiar era pe stoc dar un coleg de la vanzari nu a avut bunul simt sa acorde mai multa atentie. Este greseala noastra in final si imi pare rau de ea, am luat masurile necesare sa nu se mai intample asa ceva. O zi usoara sa va rog nu catalogati un magazin online de 4 ani pe piata din cauza unor factori care nu pot fii controlabili in totalitate.

    Reply
  4. Patrascu Mihai

    Important este ca s-a tras o concluzie si ca nu se va mai intampla, sincer, nu mi-as fii dorit sa se intample asemenea lucru, dar omeneste vorbit nu putem concedia un om pentru o abatere, este inuman si exagerat. Parerea mea.

    Reply
  5. Stefan

    Presupun ca trebuie sa vedem ce o sa se intample pe viitor. Daca se intampla din nou, atunci a fost doar praf in ochi. Daca nu, atunci bravo.

    Reply
  6. enzo

    Recomand ebay. Vine marfa in 2 saptamani dar is de 1000 de ori mai seriosi decat cel mai cu pretentii magazin online romanesc.
    Cea mai placuta exp. pana acum a fost cu cei de la intend cluuuuuuj. am facut comanda si in 1 ora m-au sunat pt confirmare/detalii/MULTUMIRI despre comanda si a 2 -a zi aveam piesele in brate – tariful la curier a fost sensibil mai mic decat in alte parti, pentru ca au contract care se aplica si la cei care primesc de la ei cu ramburs nu doar la transporturile platite de ei.

    Reply
  7. bAd

    Exact acelasi lucru l-am patit si eu, si mai mare minunea fix cu acelasi produs Lenovo Bluetooth Mouse…doar ca la mine a fost si mai si : fac comanda, sunt anuntat ca pot veni sa ridic produsul intr-o anumita zi dupa o anumita ora, ma duc dupa el si surpriza momentului : un coleg nu a mai avut timp sa ia si mouse-ul ala …
    p.s. inca o chestie mica : desi eram singurul client din magazin a trebuit sa astept 5 minute sa fiu preluat de cineva, desi intre timp 5-6 angajati s-au plimbat pe usa

    Reply

Leave a Reply to Patrascu Mihai Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *