Încă e pe prima pagină primul post despre Groupon România (ca o dovadă a faptului că n-am mai scris ceva nou de mult). Mă documentasem parțial și pentru partea a 2-a dar poate nici nu vedea lumina zilei dacă fraierul ăla care s-a fript odată cu Groupon nu insista.

De data asta clientul a achizitionat voucher-ul în mod normal, a încercat să-l utilizeze în perioada de valabilitate însă comerciantul a refuzat să presteze serviciul pe motiv că este foarte aglomerat. Prin urmare clientul încearcă să recupereze banii de la Groupon. Discutia avută pe mail este mai jos :

 

1.

 Am achizitionat de la dv. un voucher pentru urmatoarea oferta:

https://www.groupon.ro/deals/……………..

Din pacate, partenerul nu poate onora voucher-ul pana la data expirarii (in ultimele saptamani a fost ocupat la capacitate maxima), si ca urmare m-a indrumat catre dv. pentru returnarea voucher-ului.

Va rog sa ma ajutati cu returnarea voucher-ului si recuperarea sumei platite.

Multumesc,

 

2.

Buna ziua,

Va multumim ca sunteti alaturi de Groupon.

Singura posibilitate de anulare a voucherelor este ca banii sa fie reversati in contul dumneavoastra de pe Groupon.ro sub forma unui bonus pe care sa il utilizati la urmatoarele oferte.

In cazul in care sunteti de acord cu aceasta situatie, am rugamintea sa-mi comunicati acest lucru printr-un reply la acest e-mail ca sa pot initia procedura de refund.

Ramanem la dispozitia dvs pentru informatii suplimentare.

O zi buna!

Luminita Sapera

 

3.

    Din pacate, este extrem de putin probabil sa gasesc un alt voucher care sa coste fix aceeasi suma. Ca urmare, prefer returnarea banilor.

Atat pe baza politicii dv. de returnare (asa cum apare ea pe site), cat si pe baza cazurilor #xxxxx – #xxxxx, sunt convins ca se poate gasi o solutie. Chiar daca ea presupune sa suport din nou penalizarea data de diferenta de curs valutar dintre cumpararea voucher-ului si returnarea banilor.

Multumesc,

 

4.

Buna ziua,

 

Dupa cum v-am comunicat in mailul anterior, avand in vedere ca voucherul a fost achizitionat in luna mai, adica acum foarte mult timo, va stam la dispozitie cu anularea lui insa doar sub forma de bonus.
Acest bonus are valabilitate 12 luni si il puteti utiliza la oricare alta oferta de pe site.

 

 

O zi buna!

 

 

 

 

Luminita Sapera

 

5.

  Din nou ma vad obligat sa citez de pe site-ul dv ( http://www.groupon.ro/faq ). Sublinierile imi apartin.

——
Ce se intampla daca partenerul Groupon nu isi poate onora promisiunea?

In situatia in care nu iti poti valorifica voucherul, *ne vom asigura ca iti vei primi banii inapoi*. Trebuie doar sa iei legatura cu Groupon.ro, de luni pana vineri, intre orele 09.30 – 18.00, la numerele de telefon 021 210 10 29 si 021 210 26 03 sau prin e-mail, la [email protected] Suntem mereu alături de tine!

—–

Ce informatii sunt necesare pentru a procesa returul meu?

Avem nevoie de la tine de un e-mail trimis de pe adresa asociata contului Groupon cu numele tau, codul de voucher si codul de securitate al voucherului, numele ofertei si data achizitiei. In termen de 48 de ore se va trimite cererea catre procesatorul nostru de plati, iar*returnarea banilor in cont *dureaza intre 5 și 10 zile lucratoare. Nu te speria totusi, in majoritatea cazurilor nu dureaza asa de mult :-)

—–

Nu vad nicaieri vreo precizare legata de data achizitionarii voucher-ului. Ca urmare, nu pot sa inteleg motivul pentru care folositi acest lucru ca si argument.

Am incercat sa folosesc voucher-ul in mod corect, in perioada sa de valabilitate, si am fost refuzat de catre comerciant.Tinand cont ca am platit un serviciu care NU poate fi prestat din motive independente de vointa mea, mi se pare normal sa imi pot recupera banii.

Astept de la dv. o solutie care sa presupuna ori prestarea serviciului platit de mine, ori returnarea sumei, *in conformitate cu regulile publicate pe site-ul dv.*

Imi puteti oferi o astfel de solutie, sau trebuie sa ma adresez autoritatilor competente?

Multumesc,

 

6.

Buna ziua,

Eu asta va si comunicam in mailurile anterioare, voucherul poate fi anulat astfel incat sa primiti contravaloarea lui inapoi.
Bonusul reprezinta bani virtuali ce ii puteti utiliza pentru a achizitiona oricare alta oferta de pe site.
Dupa cum puteti citi pe voucher, acesta poate fi anula intr-o anumita perioada. Desi a trecut acea perioada, noi totusi va stam la dispozitie cu anularea voucherului, insa doar sub forma de bonus.

O zi frumoasa!

Luminita Sapera

7.
   Am înțeles. Deci informațiile publicate de dv. pe site ( “In situatia in care nu iti poti valorifica voucherul, ne vom asigura ca iti vei primi banii inapoi.” ) nu sunt altceva decât modul în care vă mințiți clienții pe față. Pentru că sunt convins că și pentru dv. este evidentă diferența dintre „returnarea banilor în cont” (așa cum, repet, este scris pe site!) și „sub formă de bonus”.Haideți să întreb altceva – dacă îmi returnați acel „bonus”, el poate fi folosit pentru plata parțială a unei alte oferte? ( din acest „bonus” de 129 ron pot cumpara o oferta de 80 RON si una de 60 RON, achitand pentru cea de-a doua doar diferenta de 11 RON? )
Și cireașa de pe tort/bomboana de pe colivă este asta : http://www.groupon.ro/politica-returnare . Sau screenshot :
A doua oara, da ? Poate nu știți cum funcționează schema Groupon. Partenerul respectiv vede banii mult după terminarea promoției timp în care trebuie să presteze serviciile în avans. Și când se întâmplă câte una din asta (și de data asta partenerul nu avea nici o vină, au fost aglomerați peste capacitatea lor și nu au putut face față) groupon se cam spală pe mânuțe.
Hai să mai adăugam la astea și ce vă spuneam eu în articolul precedent. Și anume faptul că Groupon salvează datele de pe carduri. Tot dintr-un schimb de mail-uri am aflat că lucrează cu Adyen (procesator de plăți olandez pare-mi-se). Partea absolut fantastică este că, dacă stai să te uiți în codul de pe pagina de plată clientul final nu are NICI UN frame încărcat de la adyen. Butonul de submit trimite datele DIRECT către groupon (https ce-i drept însă NU cu un certificat EV cum au procesatorii de plăți decenți) și mai departe clientul NU vede prin ce canal ajung datele lui de la groupon la adyen. Pentru că, într-adevăr, ajung și la adyen. Au fost și ei contactați și au răspuns că cei de la Groupon au singuri posibilitatea de-a șterge din baza de date datele legate de cardurile clienților salvate la Adyen.
Pe mine incapabilitatea asta de-a gestiona în sprijinul clienților și cu o transparență cât mai mare mă sperie suficient de mult încât să stau departe de Groupon România. Și sper să-i fută și cineva cu un ANPC/proces dacă mai fac mult pe deștepții când vine vorba de returnarea banilor.
LE :
Bună ziua,Voucherul dvs de la ………. a fost anulat urmand ca in aproximativ 10 zile lucratoare banii sa fie returnati pe cardul utilizat la tranzactie.O zi buna!Luminita Sapera

De ce paștele mă-sii în România poți să fii civilizat numai atunci când simți penisu-n coaste ?