Orange oferă

În urma repetatelor povești și certuri cu Orange am renunțat și la abonamentul meu (cel pentru care mă certam era al jumătății) și am trecut pe PrePay. Bine, nu fără un scurt meci și de data asta. Meci avut din cauză că, desi îi anunțasem încă de prin 6 iulie că vreau să renunț printr-un mail trimis la ei (mail care cuprindea toate datele de contact), ei acu’ zic că nu mai au mail-ul respectiv. Dar s-a rezolvat. Am descoperit cea mai bună tactică cu ei, trimis mail cât mai detaliat și mai documentat la [email protected] Și mai cu siktir, mai cu tras de ei, rezolvi ceva. Numărul ăla pentru relații cu clienții (411/444) este absolut inutil. Nervi și timp pierdut.

Buun, primesc confirmarea faptului că începând cu 15 august voi fi trecut pe PrePay. Pe 12 august am împlinit niște ani (la fel cum a împlinit niște ani și blogul ăsta apropos). Și de obicei Orange oferă un număr de minute aniversare. De data asta primesc următorul SMS :

 

Cu ocazia zilei de naștere Orange vă urează “La mulți ani !”. Veți primi minutele cadou în data de 17-08-2012.

 

Yup. Am primit. Fix o p.lă. Dar deh, la câte-au zburat în ultimele luni între mine și ei…

Până la urmă acum plătesc cam cât plăteam și la abonament dar am 750MB trafic de date plus un număr de sms-uri naționale. Restul a rămas tot pe acolo. Deh, ce să le fac, nu vor contract anual să se asigure că primesc banii ăia lunar de la mine (+ eventuale depășiri sau minute din roaming). Preferă să meargă pe mâna prepay-ului și să se cace-n abonații cu vechime și să-mi verse la telefon texte precum “ah, dar pierdeți punctele thankyouuu….”. Femeie, mi se rupe de punctele thankyou în condițiile în care voi îmi cereți dublu față de oferta pe care-o aveți pe prepay. Ce-i atât de greu de înțeles ? Plus că pe abonamente NU oferiți nici un fel de flexibilitate. Take it or leave it ? OK ! Eh, uite că acu’ nu mă mai ține nici un contract să plec la un alt operator dacă primesc o ofertă mai bună.

 

 

Leave a Reply

14 Comments

  1. Licaon_Kter

    of mintea cea de pe urma :)

  2. Mda, si eu sunt in discutii cu ei privind o modificare la Abonament. Si, cel mai probabil ..trec pe pre-pay.

  3. Lol, asta ca ti-a dat zero minute aniversare mai e cum mai e, insa mie, de la trecerea de la abonament la prepay din data de 06 aprilie, imi tot emit facturi. In fiecare luna primesc instiintare pe e-mail ‘s-a emis factura nr… din data de … ale lunii curente’ Evident, intrucat nu mai am nici o relatie contractual-abonamentoasa cu stimabilii nu imi pasa de faptul ca imi tot emit facturi, juridic sunt un fix zero deoare contul de abonament s-a inchis fara debite restante din partea mea, dar faptul in sine mi se pare extrem de caraghios.

  4. Meekuu

    Acolo am făcut și eu. Eu îi ceream pentru “jumătate” (care avea pe abonament înainte 100 min naționale + 1000 în rețea la 5€, negociat acum un an și ceva) ~100 min naționale + ~500 în rețea + ~25-30 SMS-uri naționale +50MB trafic pe mobil, tot în ăia 5€+TVA, ăia de la negociere abonamente îmi spuneau că nu se poate. Iaca p.la că se poate. Ba chiar mai bine de-atât.

  5. La multi ani! Ca sa vzi coincidenta, si euam implinit niste ani tot pe 12 aug. :) Maca am primit”cadoul” de la vodafone inca de pe 26 iulie :P

  6. Sa pierzi tu punctele de fidelitate acumulate cu atata truda de-a lungul anilor… Chiar nu te inteleg… Nu vroiai sa iei toate accesoriile/cacaturile de la ei sau sa te bagi IAR la o prelungire de abonament pentru a reducere imaginara din pretul unui telefon (gasesti la alte magazine cu 1-2 mil mai ieftin)? Tare dezamagit… :))
    Eu astept sa se puna bine la punct Digi si cu partea de roaming (merge doar prin Ungaria ceva) si cred ca fac si eu miscarea asta cu Vodafone. Sau poate chiar miscarea cu “adios” total. :))

  7. Razvan

    Puteati sa iti iei un stick la super pret de punctele alea, sau mai stiu ce ce chitibusuri tot la super pret. cand am renuntat la ab mi-am luat husa de piele, stick de 4 gb..daca tot aveam puncte. Am renuntat la ab si e super, incarci online, nu trebuie sa merg la magazine sa incarci. au dat pt 5 euro si 150 de minute nationale si 3000 in retea, si era un ab de vreo 3 ani, si mie pe abonament de 8 ani nu au vrut sa imi reduca cu 1 euro abonamentul, ca nu imi trebuiau mai multe minute… l-am taiat si salut. plus ca daca nu am nevoie de orange nu il incarc cu saptamanile, folosesc si vodafone, sa traiasca si ei, nu doar orange. bagamias oraganu in portocala lor de banditi

  8. Și totuși… la Orange se poate si bine, dar nu la clienți normali.

    Am mai povestit de multe ori cum eu am abonament Corporate de 7 ani.

    De 7 ani plătesc 2€ pe lună (înainte plăteam 1€, dar s-au re-negociat prețurile si tarifele), pentru asta am 70 de minute naționale incluse în abonament.

    Dar partea bună e la tarife – 1 cent pe minut On-Net (un fel de MVPN, doar că mai toată lumea din Mangalia are abonamente d’astă deci majoritatea apelurilor mele duc spre On-Net), 4cenți pe minut în Orange și Telefonie fixă, Și maxim 10 cenți pe minut în alte rețele naționale. Nici nu mai știu exact, sincer sa fiu, că abia dacă ma uit pe factură.

    Avantajul e ca factura mea lunară e de ~70 RON pt. 2 abonamente (care au si optiuni de date de 4€ fiecare).

    Dar meh, tre’ sa ai de unde… :-/

  9. m-ai convins sa renunt la abonamentul pe care il aveam de 11 ani (da, din 2001) si sa de pe 5 noiembrie o sa fiu pe cartela.
    Ca detaliu “amuzant”: i-am sunat si le-am spus ca renunt la abonament si ei imi zic “ok, o sa va sune cineva de la “denuntari” in urmatoarele 10 zile”. Dupa vreo 8 zile vad un apel pierdut, sun inapoi, imi raspund omuletii de la Orange “stiti, pentru ca nu ati raspuns la telefon cererea de reziliere s-a anulat. Va trebui sa facem alta si sa mai asteptati inca maxim 10 zile sa va sune cineva de la denuntari”. I-am bagat in toate orificiile pamantului si le-am explicat ca pot nu trebuie sa raspund la un singur apel ca sa denunt un contract.

  10. “le-am explicat ca nu trebuie sa raspund la un singur apel ca sa denunt un contract.”
    “pot” ala a ramas aiurea pe acolo….

  11. sabou

    Orange,dupa 7 ani de abonament am vrut sa trec cartela pe prepay pentru ca plecam din tara…a fost o aventura. Dupa ce m-au mai amanat cu inchiderea contractului inca 3 luni desi el expirase de 5 ani. Dupa inchiderea intr-un final a abonamentului ,dupa ce mi-au luat taxa de trecere pe PREPAY 16 lei + 5 Euro credit pe cartela ma trezesc ca imi vine dupa 3 luni factura pe prepay de 28 lei pentru ca la trecere mi-au activat nu stiu ce obtiune. Si nu asa a venit cu somare de executare :)) O facatura jegoasa…..prepay inseamna prin definitie preplatit cum sa eliberezi factura? Mai ales la 3 luni dupa incheierea contractului. Au lasat sa treaca ceva timp stiind ca nimeni nu pastreaza hartii o vesnicie si au lovit. Cand am incercat sa le dovedesc platile ia de unde nu-s hartiile….nu le-am tinut. I-am intrebat de ce mi-au bagat obtiune fara sa stiu si o si factureaza ….poate ca nu aveam nevoie de ea trebuia sa fiu anuntat….mi-au spus ca fiind un client orange ei stiau ca no sa fie probleme de plata pentru acea optiune….adica sanki mi-au facut un bine pe datorie. Scapati de capusile astea cat mai repede. Merita sa piarda toti clientii….si ii vor pierde….vor ajunge precum ROMTELECOM

Next ArticleGroupon România - partea a 2-a