M-a lovit azi peste ochi o reclama la noua campanie de pe eMag. Titlul campaniei sau “teaser-ul” sau care ma-sa o fi termenul specific este “Spune pe bune”.
Se sesizează cineva de pe la Coca Cola ? Hai să vedem ?
M-a lovit azi peste ochi o reclama la noua campanie de pe eMag. Titlul campaniei sau “teaser-ul” sau care ma-sa o fi termenul specific este “Spune pe bune”.
Se sesizează cineva de pe la Coca Cola ? Hai să vedem ?
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Nu stiu ce ar trebui sa fie asa iritant la refolosirea unei expresii. Holograf avea prin ’90 o piesa cu titlul asta, ar trebui sa ceara bani lui Coca-Cola? Sau e vreo regula noua care spune ca utilizarea unei expresii din vocabular de catre marketingul unei companii cu capital suficient de mare genereaza exclusivitate si o scoate din dictionar?
Nici eu nu ma omor dupa emag, da’ sigur li se gasesc bube in cap mai reale decat asta.
Eh, da’ s-au chinuit saracii si aia de la Coca Cola cu “spunepebune.ro” si altele asemenea…
Problema mea era ca acum cateva zile nu puteam trece de rahatul ala de splash screen sa vad cat de scump vand ei un laptop pe care l-am achizitionat deja si faceam comparatii. Mi se parea chiar mai grav :D
Oricum e clar ca multi “creativi” nu prea mai is … creativi