Criza și magazinele online

Azi m-am trezit (bine, ca să fim corecții întâi s-a trezit Bogdan după aia am vazut și eu) cu un mail de la eMag prin care eram anunțat că eMag îmi poartă de grijă mie, imprimantelor cumpărate de mine de la ei și consumabilelor de la ele.

Mail-ul zice cam așa :

Salut, ixulescu!

eMAG a lansat un nou serviciu de cautare de consumabile. Acum iti este mai simplu sa gasesti si sa cumperi consumabile pentru oricare dintre imprimantele tale:
Multifunctional HP LJ M1005, A4
Imprimanta laser alb-negru Samsung ML2010, A4, USB2.0
Multifunctional HP F4180, A4

Poti chiar sa optezi sa te anuntam cu putin timp inainte de a ti se termina consumabilele, folosind alertele asociate imprimantelor tale.
O zi excelenta!
Echipa eMAG.ro

Pe de-o parte e bine-venit un asemenea serviciu având în vedere că mulți nu-și cunosc tipul de cartuș/toner folosit de imprimanta cumpărata și majoritatea nici nu vor să-și bată capul cu așa ceva. Pe de altă parte, până acum, de fiecare dată când am vrut să cumpăr consumabile de la eMag fie eram pus să aștept (~1 săptămână) fie nu aveau de loc.  Asta + ultima fază cu cerutul banilor înainte ca la curve pentru produsele comandate mă face să am îndoieli vis-a-vis de utilitatea practică a proiectului și să-l tratez ca pe-o nouă găselniță de marketing într-o perioadă în care magazinele online mai au nițel și sunt în stare să-și smulgă și hainele de pe ei, să se așeze în genunchi și să aplice o felație elaborată clienților (mai puțin să vândă corect produsele).

Asta ar fi bila gri. Bila albă vine pentru pcgarage.ro care a afișat textul de mai jos la fiecare din categoriile de pe site :

– Fotografiile si caracteristicile produselor afisate in categoria ……………. sunt conforme cu produsul ce va fi livrat in urma comenzii si creeaza obligativitati contractuale din partea PC Garage.

Deci se poate. Mai bine mai târziu decât niciodată.

3 Comments Criza și magazinele online

  1. enzo

    @Seth – nu neaparat.

    am fost sa iau 512 ddr1 pentru un vecin – cel mai eftin am gasit la 80 ron. – zic astea is preturi de criza!? pai se calculeaza in functie de E. asea… da o cafea nu dati ? eventual o promoterita pregatita sa detensioneze un client nehotarat ?
    preturile-s mari si rafturile cam goale prin magazine…

    Reply
  2. nexus

    PC Garage si pozele/specificatiile care creeaza “obligatii contractuale”…

    Sunt patit recent si pot spune ca:
    – poza produsului e la fel (si nu e cea “conforma cu realitatea” :)) ), adica o mare zona neagra in realitate e gri in poza; DAR
    – desi una din specificatiile tehnice era pusa gresit (era chiar unul din motivele pentru care am luat produsul), dupa un schimb de mesaje cu ei si oferta de a returna produsul, am primit gratuit un accesoriu care sa compenseze problema.

    Deci pana la urma chiar gasesc o solutie si nu e doar de “propaganda” anuntul numai ca dureaza putin, ca orice alta chestie la noi.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *