LOL

Mă miram azi de ce-am atâta trafic pe blog deși n-am scris nimic de câteva zile. Am aflat rapid motivul. BitDefender a scos versiune nouă și a făcut reclamă pe o serie de bloguri cunoscute (Vali, Cetin, etc…).

Pe la Cetin am lăsat eu un comentariu dar fără link la articolele scrise de mine “BitDefender related”. Nu-mi stă în fire să stric feng-shui-ul oamenilor așa. În schimb la Vali un cititor a postat link-ul spre articolele mele cu tag-ul bitdefender. Și uite-așa vestea merge mai departe.

Poate așa s-or învăța minte ăia de la BitDefender să repare din greșelile făcute. Mdap, mă refer la căcaturile de reclame (despre care-am aflat ca încă apar, wtf ??), la modul de-a interacționa cu utilizatorul și a-l întreba înainte de-a șterge chestii de pe disc și la toate tâmpeniile pe care le face pentru că, nu-i așa, toată lumea preferă ca utilizatorii de internet să fie niște oi idioate.  Ca până la urmă nu le vreau răul. Aș vrea să pot folosi un produs românesc și să fiu mulțumit de el. Când l-am cumpărat și instalat chiar am făcut-o cu amestecul ăla de curiozitate și bucurie cu care încerci o jucărie nouă și te aștepți să fii plăcut surprins. Din păcate pentru mine n-a fost așa. Și acum îmi vine greu să mai trec încă odată prin experiențele respective. Mi-a ajuns un test făcut pe banii și pe nervii mei.

Momentan eu sunt mai sărac, n-am bani de noul BitDefender așa ca sunt fericit în bula mea de internet cu Kaspersky instalat. Și mă bucur că am fost de ajutor pentru nehotărâții ăia care-au dat azi pe aici.

7 Comments LOL

  1. dam167

    Mie mi se pare normal ca orice hard sau soft să aibă și bube. Când vreau să-mi cumpăr ceva (uneori chiar după ce am cumpărat) caut chestii despre, bune și rele. Cred că aș bate în retragere dacă ar fi numai chestii bune, pentru că nimic nu e perfect.

    BitDefender, cu toate cele subliniate de tine, mi se pare ok pentru un utilizator care nu se pricepe. Dacă nu se pricepe, probabil nici nu vrea să se priceapă și e bine că ia antivirusul decizi pentru el. Sunt mulți care te întreabă de nu știu ce eroare, fără să fie în stare măcar să-ți spună exact mesajul.
    Din păcate devin alergic la bullshit, de exemplu aia cu 100% românesc. Am vrut să cumpăr la un moment dat vreo 3 licențe și am avut probleme cu plata (persoană juridică și factură externă). Cumpăr un produs românesc, din România, dar am probleme în Olanda.

    Eu după ce am citit reclamele pe celelalte bloguri am intrat la tine să văd dacă heituiești :)

    Reply
  2. ziidanne

    Cand am vazut articolele (cu si fara (P)) imediat m-am gandti la ce ai scris tu.
    Mai am 90 de zile din KIS. Si, cu un mail si 3 reply-uri la suport (care mai nou e in State din ce am vazut), am reusit sa il activez is a patra oara.

    Reply
  3. so

    BD (IS) m-a servit fără probleme în ultimii ani. Dar în spatele lui se află nişte echipe de toată jena – în special vânzări şi marketing, şi puţin cei de la suport (care ştiu să se învârtă în cercuri mai ceva ca în NASCAR). Ca să nu mai vorbim de firme intermediare (Avangate) folosite pentru diverse chestii inutile utilizatorului final.

    Reply
  4. akbar

    Eu încă mai am pe undeva o captură de ecran cu mesajul „Scanare după viruși” oferit de Bitdefender la găsirea a nu-știu-ce.

    Mai corect de-atât zău că se poate!

    Reply
  5. Joint

    Eu am avut licenta gratis de la Bitdefender la care am renuntat si am cumparat KIs. Muult mai putine batai de cap.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *