To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Gata, am semnat-o, pun link la petitie in yahoo messenger :)
Sincer sa fiu, in afara celor care vor sa dea un SC2 la munte unde nu este net, cred ca doar piratii se plang de lipsa LAN-ului. :D
La munte, într-un birou cu diverse filtre, in locuri in care singura solutie ar fi un ad-hoc rapid pe wireless, atunci cand vrei sa joci cu unul din amicii care au fost prea zgarciti sa-l cumpere and so on…
Pana la urma cu battle.net se poate întâmpla orice peste 5-10 ani. SC1 a demonstrat ca un joc poate ramane “jucabil” la mai bine de 10 ani de la lansare. Si o buna parte din succesul SC1 se datoreaza experientei multiplayer.
Desi am jucat Starcraft I nu am fost mare fan, dar mi se pare o chestie de culmea gainariei sa lansezi un joc capabil de multiplayer doar pe serverul tau. Dracu’, si nu stiu ce Star Wars MMORPG era teretic “doar pe servere oficiale” si erau destule servere… “private”. E penibil sa te apuci in situatia actuala sa “protejezi” ceva – doar toci banii degeaba si enervezi clientul care oricum platea.
Imi “pute” prea tare a situatia cu Windows – ca utilizator cinstit stai sa o iei… “pe la spate” de N ori, iar altul care ia jocul de pe net (poate chiar cu niste zile inaintea ta…) nu da un ban si nici nu se chinuie cu mai multe restrictii. Nu spun ca asta ar fi situatia aici, dar de asta imi aminteste faza.
or sa apara miniemulatoare de bnet
:D
Starcraft 1 nu mi-a placut. Astept 2.
Am jucat Red Alert 3 cu crack vreo 2-3 luni bune (toate campaniile și skirmish) până l-am cumpărat.
Mi se pare o chestie de bun simț să ai totuși LAN-ul. Vor juca mulți pirat, dar sigur vor fi unii care după LAN vor vrea să își măsoare skillurile internațional. :D
liberte, egalite, fraternite & LAN Support ! :P
Pigule, aia cu piratii suna fix stil Blizzard. E o magarie ce ai zis tu acolo si iti explic si de ce: eu la munca am un super mega firewall si NU o sa pot sa ma leg la battle.net… si totusi la noi se joaca la greu jocuri in pauza de masa sau dupa program.
Sau alta varianta: stau si eu linistit acasa si e furtuna afara. Browsez pe net ca omu’ si din cauza de fulgere, ploaie, mai stiu eu ce, imi pica netu. Moment in care ce fac? Joc Solitaire, ca nu am net sa joc Starcraft? :)
In alta ordine de idei, Activision a venit din pacate numai cu idei proaste dupa fuziunea cu Vivendi. Cred ca asta e tot o idee creata de-a lor…
Poa’ sa suga putza de magar astia daca nu are suport LAN. Imi aduc si acum aminte cand imi luam cascarabeta in spinare, ma duceam la un amic si jucam starcraft prin cablu serial… ah, ce vremuri :).
Nu stii ce vorbesti, tu ai vazut cat timp isi iau astia sa faca Starcraft 2 cat mai bun?