This dumb decade

Via Slashdot, cele mai stupide 87 de momente din industria IT petrecute între anii 2000-2009.

Preferatele mele, Windows Me, evoluția Palm-PalmOne-Palm, procesul SCO-IBM, Sony rootkit și Vista Capable (despre care am scris pe undeva pe aici).

În altă ordine de idei nu cred că nu mai găseau încă 13 ca să facă un top 100 complet. Hai c-au avut de unde alege.

Leave a Reply

7 Comments

  1. Stii ce mi se pare funny si ironic?
    Nu e nici urma de open source / open standards in acel top.
    Majoritatea momentelor stupide sunt legate de mega-corporatii, pentru care calitatea e doar o piedica in calea profitului.

  2. Nu e nici urma de open-source pentru ca acolo greselile nu prea conteaza si nu are nimeni asteptari ridicate. Se mai pune si faptul ca nu prea exista departamente de marketing.

  3. Crezi tu ca greselile nu prea conteaza? N-are lumea asteptari ridicate?
    Iti dau cateva exemple: Linux Kernel, Apache, Mozilla, Eclipse
    Nu cred ca e nevoie sa spun mai mult :D

  4. Pai si atunci de nu sunt puse si declaratiile de genul “versiunea asta de firefox nu va consuma memorie aiurea”? :D

  5. Pt ca nu e vorba de chestii asa de penibile cum sunt cele legate de IE, de exemplu.

    Dar cred ca blogul lui Meekuu nu e locul pentru o astfel de polemica. Am inteles care e pozitia ta fata de open-source :D

  6. Meekuu

    Da’ de ce să nu fie. Ambele puncte de vedere au argumente valide.

    În general, în cazul aplicațiilor Open Source nu sunt așteptările atât de ridicate tocmai din cauză că sunt tratate “as it is” și cu bune și cu rele. Cui nu-i convine poate pune mâna și îmbunătăți aplicația.

    În condițiile în care plătești pentru un soft automat plătești și suportul aferent. Care trebuie să fie pe măsura banilor dați. De aici și asteptările mult mai ridicate și greșelile lor mult mai dureroase.

    So, flame on.

  7. Apropo de suportul aferent…cred ca poti scrie articole intregi despre cum o dau in bara…pe banii tai.
    De multe ori obtii maimult suport de la cei care au facut o aplicatie open-source decat de la ceilalti.
    E chestie si de bunavointa pana la urma.
    Intr-un departament de suport tehnic sunt simpli angajati, care isi fac treaba, de multe ori, in functie de cum s-au trezit.

    In cazul aplicatiilor open-source situatia e putin diferita. In cele mai multe cazuri autorul/autorii sunt fericiti ca le folosesti softul si iti ofera tot suportul de care ai nevoie…

Next ArticleMail stuff