Servicii îmbunătățite

magentaSunt clientul celor de la Telekom România, foști Romtelecomi, de pe la începutul lui 2013, doi anișori și ceva. În timpul ăsta mi-am exprimat nu odată nemulțumirea față de serviciile lor de televiziune. STB-ul lor e mizerabil, până acum ceva vreme se bloca des, după update-ul de soft generat de rebranding parcă nu s-a mai blocat însă are problema sunetului care devine sacadat până în momentul în care schimb programul.

Pe lângă problemele generate de stb, mai sunt și funcțiile lipsă despre care cei de la Romtelecom, acum Telekom mănâncă rahat că le implementează încă dinainte de-a ajunge eu clientul lor. Și anume posibilitatea de a seta o listă de canale favorite, listă în care poți naviga mai simplu decât în ordinea impusă de ei, posturile de radio transmise pe iptv și tot așa.

Recapitulând, lista de canale nu s-a mărit, serviciile nu s-au îmbunătățit cu nimic, nu-mi oferă nimic în plus și cu toate astea, de aproximativ 3-4 luni prețul abonamentului meu la ei a crescut cu ~15 lei. Așa, de florile mărului.

Pe de altă parte, tot cam de vreo juma’ de an, au devenit un soi de recuperatori. Mă sună pe telefonul mobil (care-i Orange, să ne înțelegem, nu-i număr de la ei) un gigel atunci când nu plătesc la timp factura și mă ia la întrebări când și de ce n-am plătit-o. Și mă pune s-o plătesc. Și mai frumos e că nu sună în fiecare lună de la același număr, rotesc numerele sau sună cu număr ascuns. Dacă nu răspund, insistă până când răspund.
Deja îmi imaginez cum, în câțiva ani, mă trezesc cu cauciucurile tăiate la mașină că n-am plătit la timp factura de Telekom. Sau cu o căpățână de cal pe pernă ceva.

În primul an sau primul an și ceva mi-au luat lunar câțiva lei în plus deoarece calculaseră și chiria pentru un aparat telefonic DECT pe care nu l-am primit neam de la ei. Nu vă gândiți c-au observat ei, am observat eu și-am făcut sesizare. Dacă nu observam, taxau băieții în continuare.

Io înțeleg, costă mult reclama pe care-o tot bagă peste tot, e mai scump rozul ăla decât culorile vechi, da’ măi băieți, aș vrea să văd și eu o îmbunătățire ceva. Sunt dispus să dau bani în plus dar doar atunci când serviciile sunt îmbunătățite. Nu hop-țop 15 lei în plus că așa ni s-a sculat nouă fără absolut nicio modificare în avantajul meu. Ah, să nu vă aud că-mi veniți cu scuza “cursul valutar”, euro e cam la aceeași valoare de anul trecut.

Eu m-am cam săturat și deja cochetez cu ideea de a-mi băga picioarele în ei și-a mă întoarce la RDS. Nu de alta dar ăia în 2 ani au făcut câteva schimbări în bine. Printre care și renunțarea la limitarea aia cretină de upload din cauza căreia am renunțat la serviciile lor. Ăștia în afară de-a vopsi gardul în roz n-au schimbat nimic.

 

4 Comments Servicii îmbunătățite

  1. ABS

    Eu sunt la RDS de vreun an si ceva si sunt multumit. Bine, la noi e retea noua, au tras-o cand m-am mutat eu la ei (ma rog, eu m-am mutat la ei cand au tras reteaua, nu invers). Ma gandesc cu groaza ca prin vara, cand sper sa ma mut, e posibil sa nu mai am RDS la noua adresa si va trebui sa iau vreo mizerie gen Telekom.

    Reply
  2. Niros

    RDS forever!
    Am incercat si Romtelecom, de toata jena, am rezolvat situatia cu ANPC-ul si sesizare la ANCOM. Si dupa asta, tot continuau sa ma factureze din cauza unei “erori de sistem” – a dracului eroare, nu era umana, era de sistem.
    Mai mult, m-a si sunat un pulifrici de la ei, ca ma baga in centrala de rau platnici, ca nu le platesc facturile… “Bai muita”, i-am zis, “poti sa ma bagi in ma-ta, daca-i buna, ca de la mine nu vedeti un ban si cred ca va dau si in judecata.”
    Dupa o noua runda de sesizari, again ANPC si ANCOM, s-au potolit.
    Toata aceasta telenovela s-a derulat pe o perioada de 6 luni, asta in conditiile in care eu am reziliat contractul in perioada legala, deci inainte de a incepe, nu am beneficiat de la ei de nici 1 bit de informatie si de nici un cadru de imagine, pentru simplul motiv ca IDIOTII NU AU DAT DRUMUL LA SERVICIU NICIODATA! Dar ma puneau sa restartez echipamentele si “se rezolva in 10 minute, e de la server”. Nu se rezolva, iar sunam si in partea cealalta se auzea: “dar de ce ati restartat echipamentele??!?”…
    Priceless!

    Reply
  3. zetu

    Astia sunt aia care au mostenit cea mai buna infratructura, la acea vreme, de telecomunicatii din romania, si cei mai multi clienti. Sa ne aducem aminte de vremurile in care plateai abonament telefonic doar pentru a putea avea un telefon in locuinta, astfel incat cum ridicai si sunai, plateai, ca n-aveai nimic inclus in abonament. In toti anii astia fostul Romtelecom, actualul Telekom si-au muls abonatii fara a investi mai nimic. Astfel incat anul de gratie 2015 ii prinde in mare expansiune, anuntand investitii de 160 de milioane de euro. Asta in conditiile in care RDS-ul mai are putin si ofera gigabitu si la sate, astia n-au fost in stare sa traga fibra optica nici macar in toate resedintele de judet. Asadar, Telekom, compania care la privatizare era-n casele a peste 10 milioane de romani cu telefonia fixa, taxandu-i pentru simplul fapt ca aveau un aparat telefonic in locuinta, a ajuns sa-si ia mumu de la o companie care prin 2000, nu era decat o firma de apartament. Si stiu asta pentru ca la vremea respectiva aveam un cont dial-up platit la RDS.

    Reply
  4. SilviuB

    @zetu

    Sa stii ca reteaua de fibra si de cupru a Romtelecom e foarte vasta si foarte bine gandita. Doar ca nu stiu sau nu vor sa faca nimic cu ea.

    Reply

Leave a Reply to zetu Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *