relații cu clienții

Sunt client Romtelecom de pe la începutul lui 2013, adică aproape 2 ani. Când am făcut abonamentul respectiv a fost suficient să-mi exprim pe aici nemulțumirea vis-a-vis de RDS și dorința de-a deveni abonat Romtelecom și, deși nu am numărul de telefon făcut public pe undeva pe site, am fost rapid găsit și sunat de cei de la Romtelecom.

Stați liniștiți, nu am primit nimic moca, am făcut un contract normal pe care l-am plătit la prețul de pe piață. Ba mai mult, m-au taxat timp de un an și jumătate pentru un terminal DECT pe care nu mi l-au dat. Dar esențial era faptul că m-au găsit rapid atunci când aveau interesul să o facă.

Acum 5 zile (sâmbăta, pe 15 noiembrie) făceam o sesizare pe site-ul telekom din contul de client. Cont de client pe care mă loghez cu adresa de mail și care are asociat codul de client/facturare. Făcusem sesizarea pentru că, la intervale aleatoare, modemul de la ei se deconectează și se reconectează pe toate serviciile (internet, telefonie, IPTV). 5 zile mai târziu, nici un răspuns. Ba chiar problema s-a accentuat astăzi de am ajuns să am net ca în screenshot-ul de mai jos:

telekom

 

Prin urmare, deși nu-mi stă în fire, i-am tras ușor de urechi pe twitter :

telekom2

Aproximativ o oră mai târziu primesc mesaj de răspuns pe sesizarea respectivă :

telekom3

Vă rog, admirați evaluarea cu “Inutil” (e dată de ei, nu de mine). Și admirați cum, deși au capacitatea de-a găsi rapid corelarea între adresa de mail și clientul lor, urmează procedura tragerii de timp. Că deh, când e cazul de clienți noi se pot găsi ultra-rapid datele ăluia cu blog care vrea să devină client. Când un client oarecare are probleme, hai să-l lăsăm să stea ca prostul să aștepte și atunci când, sătul, se ia de noi, hai să-l luăm nițel în pulă și să-l punem să ne dea “alte informații”.
Cretinilor, nu v-am dat alte informații pentru că netul merge ca un cur și de abia îmi pot citi mail-ul darămite să accesez contul de client și sa extrag contul/codul de client. Și continuați să fiți la fel de incapabili și de idioți și voi rezilia și contractul cu voi la fel cum am făcut-o cu cei de la RDS. Pentru că, apropos, n-ați fost capabili să-mi faceți vreo ofertă să mă convingeți să rămân în continuare clientul vostru.

Prin urmare, aveți 24h să remediați problema, în caz contrar, de luni veți primi un mail prin care sunteți înștiințați că renunț la contractul pe care-l am cu voi. Hai că v-ați mișcat rapid când ați avut interesul să-mi luați banii. Încercați s-o faceți și acum.

10 Comments relații cu clienții

  1. Z3Ro

    Bad internet is way way fuckin` worse the no internet. Ma izbesc de pereti ca molia de bec cand am pachete ratacite intre mine si server, sun, fac reclamatii, imi iau numere de inregistrare…dar, daca e picat,mort, stau si citesc…sunt cel mai linistit om din lume cu atitudinea “meh…se mai intampla o fi sapat v-unu intr-un cablu”

    Reply
  2. Octavian

    de 2 zile, intr-o locatie pe sos. fundeni , nefericita lor conexiune are peer cu orice, numai cu server-ul de mail nu. De 3 zile nu mai functioneaza, Am facut sesizare “da, avem un server principal stricat in zona, se lucreaza.”. Crezi ca functioneaza?

    Reply
  3. Alex

    Am inceput sa am probleme cu serverele DNS ale ISP-ului. Imi dadeau timeout paginile web, se incarcau extrem de greu. Le schimb cu cele OpenDNS/Google, k merge.

    2 zile mai tarziu, ping la 8.8.8.8 timp de raspuns 1500ms average. Pun mana sun, la telefon un negru binevoitor imi citeste scriptul, reset modem, reset router, fml.

    Am sunat de 3 ori pana la urma mi-au trimis un tech sa schimbe modemul. Angajazi maimute la helpdesk, ca na salveaza compania bani dar cand au clientii o problema dai de idioti.

    Am lucrat si eu la helpdesk, brainwashing 101 n-ai ce sa faci. Daca nu urmaresti politica te sanctioneaza astia heh.

    Reply
    1. mufa

      @Alex: să înțeleg că politica celor de la helpdesk e să aibă o rată cît mai mică de clienți satisfăcuți?

    2. Alex

      Ii cam doare-n cur fiindca detin monopolul. Deci da, isi permit sa angajeze oameni noi la 6-12 luni, fiindca nici o persoana intreaga la cap n-ar sta mai mult la un post de helpdesk intr-un call center.

  4. disable

    Am avut si eu probleme zilele astea cu cei de la telekom si anume: am comandat un telefon la ei pe site (unde scria clar: in stoc), pe care l-am platit cu cardul, deci in avans si nici dupa 7 zile nu au fost in stare sa imi dea macar un termen estimat de livrare. Iar discutiile cu relatii cleinti au fost de-a dreptul hilare: eu ii rog sa imi comunice un termen de livrare, ei imi zic ca nu pot si ca imi trateaza comanda cu prioritate, deci cu alte cuvinte habar nu au si la final imi pun intrebarea clasica: “va mai pot ajuta cu ceva?”, la care eu raspund civilizat, pai cu ce m-ati ajutat, au ramas blocate opertoarele in vreo 2 randuri, normal nu aveau in script un raspuns la propria prostie. Concluzie, anulat comanda si cumparat de la vodafone.

    Reply
  5. Tim

    Am avut probleme cu RDS-ul, au monopol in zona la mine la tara… mai sunt si cei de la telekom dar nu ma incanta cu nimc asta. Am sunat de se inrosise telefonul la RDS ca sa verifice reteaua ca mi se deconeta si se conecta cum vroia el, netul. Abia au rezolvat problema dupa o luna. Oricum n-am incotro merg tot pe mana astora :( .
    Baga net de la UPS atunci, daca nu te satisface nici astia de la Telekom. Hm?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *